Kuuluuko nykyisin käyttää litistäviä vai push up -rintsikoita?
Keskikokoisista rinnoista saa helposti rintsikoilla sellaiset kuin haluaa. Mutta mikä on nyt asiallista? T-paidassa valinta jo näkyy.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä isoista ja hyvistä tisseistä on etua.
Enemmän etua kuin haittaa!
Mitä etua?
Ei ole. On vaan hartiakipuja ja vaikeuksia löytää vaatteita.
Saa kenet haluaa! Ja saa nautintoa.
Nautintoon Ei tarvita isoja rintoja eikä niillä saa ketä haluaa. Kai nyt hyvä luoja miehillä on muitakin kriteereitä kuin isot tissit!
Ainakin olen saanut😂..sekä nautintoa että kenet vain halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä etua?
Ei mulla ainakaan ole vaikeuksia löytää vaatteita. Vaatteet näyttävät hyvältä ja istuvat!
No ei istu. Vartalon etuyläosa on kokoa 46 ja takaosa kokoa 36. Mistä löydät tuollaisen paidan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä etua?
Nautintoon Ei tarvita isoja rintoja eikä niillä saa ketä haluaa. Kai nyt hyvä luoja miehillä on muitakin kriteereitä kuin isot tissit!
Kuinka katkeria ihmiset on..? Onkse sulta pois jos jollain on isot ja hyvät hinkit? Vaimollani ainakin on ja etua hänelle ollut suhteessa kanssani asiasta, kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä etua?
Ei mulla ainakaan ole vaikeuksia löytää vaatteita. Vaatteet näyttävät hyvältä ja istuvat!
No ei istu. Vartalon etuyläosa on kokoa 46 ja takaosa kokoa 36. Mistä löydät tuollaisen paidan?
Menee koko S-M päälle ihan n.34-36.
En ole iso muualta. Ei se tarkota valaan kokoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä etua?
Kuinka katkeria ihmiset on..? Onkse sulta pois jos jollain on isot ja hyvät hinkit? Vaimollani ainakin on ja etua hänelle ollut suhteessa kanssani asiasta, kieltämättä.
Juurihan kerroin, että mulla on isot. Oma ajattelusi on värittynyt nyt tässä, kun luet omiasi rivien välistä. Ei isoista tisseistä silti ole mitään etua eikä niillä saa pokattua ketä tahansa miestä. Vaihtaisin nämä hartiakivut pienempiin rintoihin alta aikayksikön, jos olisi mahdollisuus.
Elämästä voi nauttia täysin rinnoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kansainvälisten tilastojen mukaan miehet pitävät eniten n. c-kupista enemmistö. Ja tämä aiheuttaa naisissa usein katkeruutta. Eli kyllä nämä tavallaan korreloivat."
No ei todellakaan aiheuta.
Aiheuttaa..jos jokainen nainen olisi tisseihinsä tyytyväisiä ei ykskään plastiikkakirurginen klinikka olis pystyssä.
Ei siitä silti voi vetää johtopäätöstä, että olisi katkera.
Minäkin värjään hiukseni tummemmaksi kuin luonnollinen värini on, mutta en minä ole katkera tummatukkaisille.
Hiusten värjyy on sama asia kuin kuppikoko, ok..
Ulkonäköön molemmat liittyvät eli periaatteessa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä etua?
Tämä juuri, minulla on isot painavat rinnat ja olen harkinnut jo pitkään meneväni pienennysleikkaukseen. Vaatekokoni on M, mutta monesti tuon koon paidat ja takit eivät mahdu rintojen takia. Sovitin juuri kymmeniä mekkoja kun piti ostaa juhlamekko, kaikki kivat mekot eivät menneet rintojen kohdalta kiinni. Niska-, selkä- ja hartiakipuja on jatkuvasti vaikka käyn kuntosalilla ja hieronnassa. En kyllä koe mitään etua isoista rinnoista, en pysty enää edes pitämään tavallisia rintaliivejä, vaan käytän urheiluliivejä.
N45
Vaatteita kuuluu jokaisen käyttää julkisella paikalla. Se on ainoa sääntö. Älkää kyselkö tällaisia enää muilta. Muoti ja trendit ovat iloinen asia, paitsi jos niiden antaa kahlita noin paljon. Käytä niitä, joista pidät ja joissa viihdyt. Oma päätös, oma persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en suostu topattuja enää käyttämään, jopa kaarituelliset jätän mielelläni kaappiin. Mutta kukin oman mielensä mukaan.
Luuletko että tissit näyttää hyvälle jos a -kuppi ja jätät liivit pois? Ei näytä. Pienitissisyys näkyy ja ei anna lupaa pelkkien nännien esittelylle kärpäslätkissä. Miehet pitävät volyymista ja täyteläisyydestä.
Ihan kuin naisten tarkoitus olisi vaan miellyttää miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinteät ja isot😋. Mies 37
= silikonit.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita kuuluu jokaisen käyttää julkisella paikalla. Se on ainoa sääntö. Älkää kyselkö tällaisia enää muilta. Muoti ja trendit ovat iloinen asia, paitsi jos niiden antaa kahlita noin paljon. Käytä niitä, joista pidät ja joissa viihdyt. Oma päätös, oma persoona.
Kuule, ei tämä asia minua kahlitse millään tavalla. En vain ole seurannut muotia enää iäisyyksiin, ja minua kiinnosti, mikä valtavirta on. Push-upeilla saattaa erottua joukosta, jos kaikilla muilla on minimizerit. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin naisten tarkoitus olisi vaan miellyttää miehiä.
Niinpä, ei todellakaan ole niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä etua?
Vahvistit juuri sen, ettei isoista tisseistä ole kuin haittaa, etenkin jos yrittää saada itselleen hyvää ja fiksua puolisoa, joka vaimosi kohdalla ainakin on pahasti epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
On kipuja ja vaikea löytää sopivia vaatteita.
Täh? Onko tähän joku säännöstö laadittu? Toivottavasti en saa sakkoja vääristä rintsikoista...