Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko nykyisin käyttää litistäviä vai push up -rintsikoita?

Vierailija
27.04.2025 |

Keskikokoisista rinnoista saa helposti rintsikoilla sellaiset kuin haluaa. Mutta mikä on nyt asiallista? T-paidassa valinta jo näkyy. 

Kommentit (205)

Vierailija
41/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en suostu topattuja enää käyttämään, jopa kaarituelliset jätän mielelläni kaappiin. Mutta kukin oman mielensä mukaan.

Juu, kyllä linja on tämä, että luonnollisia ja mukavia liivejä suositaan nykyään. 

Vierailija
42/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän vain mun omalle miehelleni tissivakoni, ei se muille kuulu.

Liivit on ihan tavallisen kaarituelliset, ei litistävät eikä pushupit.

Ihan hyvältä kuulostaa. Mikset näytä? Jotkut miehet pitävät siitä että muutkin miehet kuolaa heidän naistaan. Vois tuoda hiukan maustetta ja jännitystä suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en suostu topattuja enää käyttämään, jopa kaarituelliset jätän mielelläni kaappiin. Mutta kukin oman mielensä mukaan.

Luuletko että tissit näyttää hyvälle jos a -kuppi ja jätät liivit pois? Ei näytä. Pienitissisyys näkyy ja ei anna lupaa pelkkien nännien esittelylle kärpäslätkissä. Miehet pitävät volyymista ja täyteläisyydestä.

Mistä sinä tuollaiset kuvitelmat vedit?Hatustasiko? Sitä paisti kuka hitossa välittää jostain miesten mieltymyksistä? Olisit hiljaa kun et mitään mistään tiedä.

Vierailija
44/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että tissit näyttää hyvälle jos a -kuppi ja jätät liivit pois? Ei näytä. Pienitissisyys näkyy ja ei anna lupaa pelkkien nännien esittelylle kärpäslätkissä. Miehet pitävät volyymista ja täyteläisyydestä.

Sun kannattaa nyt ottaa lohtupupu käden ulottuville, sillä aion kertoa jotain järkyttävää: suurin osa naisista ei koko ajan mieti sitä, mistä miehet pitävät. Nyt kannattaa puristaa sitä lohtupupua tiukastai, ja jos asut kerrostalossa, suosittelen, että painat sen vaikka ihan suusi eteen, niin naapurien ei tar

Ketään ei kiinnosta mielipiteesi tai kenen kanssa olet ollut 15 v. Kyse on siitä, mitä naisen on sopiva pitää ja mikä näyttää hyvälle, onko naiset niin tyhmiä että ostaa kaupasta mitä on, eikä osta omalle vartalolle sopivaa tuotetta ja hiukan etsi ja näe vaivaa? Seksi ja seksikkyys on ihan top juttuja ja pelkät urheilurintsikat ovat laiskuuden ja a-seksuaalisen ihmisen valinta, jossa mielenkiinnottomat pikku tissit lepäävät vailla tarkoitusta.

Kylläpä kiinnostaa. Tämä ketju on olemassa koska ap:ta kiinnostaa muiden mielipiteet asiasta.

- eri

PS: Miten voisi edes ostaa kaupasta jotain, mitä siellä ei ole?

Vierailija
45/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On paljon henkistä pääomaa ulkoisen lisäksi, no worries. Ei sun mun tulevaisuudesta tarvitse huolehtia, kiitos.

Ja aina hyvät tissit miehiä kiinnostavat. Eli niillä.pääsee älyn kanssa pitkälle. Huumoria ja persoonaa lukuunottamatta!"

Anteeksi nyt, mutta jos tulet keskustelupalstalle haukkumaan muiden ihmisten ulkonäköä, sun on aika vaikea vakuuttaa ketään siitä, että sulla olisi "paljon henkistä pääomaa". Miten tämä henkinen pääoma mielestäsi muille näyttäytyy? En huolehdi tulevaisuudestasi, koska en tiedä, kuka olet. Mulle on aika sama, millaiset asiat miehiä kiinnostavat, koska en elä elämääni miesten kiinnostuksen kohteena olemiselle. En oikein usko, että sellainen elämäntapa tuo onnea kenenkään elämään.

Vierailija
46/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä linja on tämä, että luonnollisia ja mukavia liivejä suositaan nykyään. 

Onko tämä siis joku boobsien boring dynastia? Mitenhän miehet ajattelevat, jotka tottuneet pushupeihin yhtäkkiä näkevät vaan lärppöjä joka puolella😂?

Vierailija
47/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä tissivaossa on niin kauheaa.

Vierailija
48/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tuollaiset kuvitelmat vedit?Hatustasiko? Sitä paisti kuka hitossa välittää jostain miesten mieltymyksistä? Olisit hiljaa kun et mitään mistään tiedä.

Tiedän aika paljonkin. Tietäsitpä mitä tiedän.

Jäät yksin sitten hengettömien rintaliivien kanssa.

Vierailija
49/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Muille et kelpaakkaan lerppatissien kanssa ja näytät rumalle in public! Isotissiset saa miehellä sisomaan vaikka baarissa keskellä tanssilattiaa."

Mä kyllä niin voin kuvitella sut yökerhon tanssilattialle seisoskelemaan muna kovana kuola suusta valuen, ja kohta portsari tuleekin ohjaamaan sut ulos. Ehkä seuraavalla kerralla jäät vain kotiin lohtupupun kanssa?

Olen kylläkin nainen ja tiedostanut että miehille käy näin seurassani. Eikä ole poke heittänyt pois vaan itseasiassa viimeksi komea poke tuli pokaamaan minua.

Pidä lohtupupu pikkutissi.

No suurin osa naisista ei halua herättää tuollaista reaktiota tuntemattomassa miehessä julkisella paikalla.

Eri

Vierailija
50/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvältä kuulostaa. Mikset näytä? Jotkut miehet pitävät siitä että muutkin miehet kuolaa heidän naistaan. Vois tuoda hiukan maustetta ja jännitystä suhteeseen.

Ei kuulu tyyliini enkä elä saippuaoopperassa. Rintani on muutenkin aika kookkaat, joten näyttäisin vaan tyrkyltä.

Vierailija
51/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa nyt ottaa lohtupupu käden ulottuville, sillä aion kertoa jotain järkyttävää: suurin osa naisista ei koko ajan mieti sitä, mistä miehet pitävät. Nyt kannattaa puristaa sitä lohtupupua tiukastai, ja jos asut kerrostalossa, suosittelen, että painat sen vaikka ihan suusi eteen, niin naapurien ei tar

No kerro minkälaiset liivit olet miestisseillesi hommannut? Niin älytöntä settiä taas että oksat pois.

Vierailija
52/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa nyt ottaa lohtupupu käden ulottuville, sillä aion kertoa jotain järkyttävää: suurin osa naisista ei koko ajan mieti sitä, mistä miehet pitävät. Nyt kannattaa puristaa sitä lohtupupua tiukastai, ja jos asut kerrostalossa, suosittelen, että paina

Kaupoissa on myös push upeja ja t-paitarintsikoita, jotka myös laittavat tissit puristuksiin. Löytyy, kunhan etsit.

Vierailija
53/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, en käytä yleensä ollenkaan. 

Vierailija
54/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu seurasta. Yläluokan kanssa pushhuppeja ja alaluokan kanssa litistäviä, niin maksimoi molemmissa epäviehättävyytensä ja sen että saa elää rauhassa tissinjahtaajilta. Jos tämä ei riitä niin voi lisäksi feikata huonoa ryhtiä ja vaikka pieraista jos mies tulee lähelle. Alaluokan pystyy karkoittamaan esim. Puhumalla vaginasta ja homoseksuaalisuudesta.

Vierailija
55/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Muille et kelpaakkaan lerppatissien kanssa ja näytät rumalle in public! Isotissiset saa miehellä sisomaan vaikka baarissa keskellä tanssilattiaa."

Mä kyllä niin voin kuvitella sut yökerhon tanssilattialle seisoskelemaan muna kovana kuola suusta valuen, ja kohta portsari tuleekin ohjaamaan sut ulos. Ehkä seuraavalla kerralla jäät vain kotiin lohtupupun kanssa?

Olen kylläkin nainen ja tiedostanut että miehille käy näin seurassani. Eikä ole poke heittänyt pois vaan itseasiassa viimeksi komea poke tuli pokaamaan minua.

Pidä lohtupupu pikkutissi.

No suurin osa naisista ei halua herättää tuollaista reaktiota tuntemattomassa miehessä julkisella paikalla.

Eri

Olleet ihan ihmisiä joiden kanssa ollut juttua, mutta ovat kokeneet naisen sytyttäväksi tilanteessa. Kuka nyt vieraalta mieheltä menee kysymään, seisooko jo?

Vierailija
56/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä siis joku boobsien boring dynastia? Mitenhän miehet ajattelevat, jotka tottuneet pushupeihin yhtäkkiä näkevät vaan lärppöjä joka puolella😂?

Laitahan ruma poju ne push-upit naamallesi ettei naisten tarvitse kärsiä rumuuttasi.

Vierailija
57/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mitä ne ajattelevat.

Vierailija
58/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks naiset oikeasti näin katkeria jos jollain on hyvät hinkit? Miehenä en voi tätä uskoa. Mutta rivien välistä näkyy katkeruus.

Vierailija
59/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu seurasta. Yläluokan kanssa pushhuppeja ja alaluokan kanssa litistäviä, niin maksimoi molemmissa epäviehättävyytensä ja sen että saa elää rauhassa tissinjahtaajilta. Jos tämä ei riitä niin voi lisäksi feikata huonoa ryhtiä ja vaikka pieraista jos mies tulee lähelle. Alaluokan pystyy karkoittamaan esim. Puhumalla vaginasta ja homoseksuaalisuudesta.

Miksi puhut näin kouluikäisistä?

Vierailija
60/205 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan nännit nöpöttävät t-paidan lävitse, niin kaikki käy.

Nyt ollaan asian ytimessä. Kaikkein paras on AA-B -tissi ilman liivejä ja nöpöttävät nännit. 

Ai rumat aa:t ..mietit onko edes kädessä kun leivot niitä? Ok..et taida olla mies. Pienitissiset naiset ei ole miesten mieleen, koskaan olleetkaan. Enemmistö pitää kyselyiden perusteella yli c kupin boobseista.

Mä veikkaan, että sä oot kokeillut boobsia viimeksi silloin, kun äitisi tissi oli sulla suussa.

Isoja ja kiinteitä puristellut, pienet ei kelpaa.

Rinnat ovat isot ja kiinteät kun ovat täynnä maitoa. Harmi että aivojesi kehitys on jäänyt sille asteelle.

Suomessa isompi hyöty on pienistä rinnoista, että voi tarvittaessa juosta tehokkaasti hyttysmäisiä siittäjiä siittimineen karkuun. Ininä vaan kuuluu kun pinkaisee pakoon. Lehmätissiset naiset eivät pääse niin lujaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi