Kuuluuko nykyisin käyttää litistäviä vai push up -rintsikoita?
Keskikokoisista rinnoista saa helposti rintsikoilla sellaiset kuin haluaa. Mutta mikä on nyt asiallista? T-paidassa valinta jo näkyy.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en suostu topattuja enää käyttämään, jopa kaarituelliset jätän mielelläni kaappiin. Mutta kukin oman mielensä mukaan.
Luuletko että tissit näyttää hyvälle jos a -kuppi ja jätät liivit pois? Ei näytä. Pienitissisyys näkyy ja ei anna lupaa pelkkien nännien esittelylle kärpäslätkissä. Miehet pitävät volyymista ja täyteläisyydestä.
Sun kannattaa nyt ottaa lohtupupu käden ulottuville, sillä aion kertoa jotain järkyttävää: suurin osa naisista ei koko ajan mieti sitä, mistä miehet pitävät. Nyt kannattaa puristaa sitä lohtupupua tiukastai, ja jos asut kerrostalossa, suosittelen, että painat sen vaikka ihan suusi eteen, niin naapurien ei tarvitse kärsiä ulahduksistasi.
Lohtupupua tarjotaan, kun latelee kylmiä faktoj
a pöytään! Pidä lohtupupusi, ole hyvä lattarinta vaan.
Kannattais miettiä mistä miehet pitää tai jäät vanhaksipiiaksi.
Kaunis rinta on osa naiseutta ja vetoaa mieheen kuin mieheen, jos hetero.
Heti ottaa melkein eteen..no, suurin osa on sitä a tai b tissiä, sääli.
Mä en oikein usko, että moniakaan naisia kiinnostaa netissä riehuvan miesneitsyen mielipide tisseistä. Ei kiinnosta minuakaan. En ole olemassa siksi, että miellyttäisin olemuksellani sinua, vaan ihan itseäni varten. En ollut silloinkaan, kun etsin kumppania. Saman kumppanin kanssa olen ollut jo aviossakin 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en suostu topattuja enää käyttämään, jopa kaarituelliset jätän mielelläni kaappiin. Mutta kukin oman mielensä mukaan.
Luuletko että tissit näyttää hyvälle jos a -kuppi ja jätät liivit pois? Ei näytä. Pienitissisyys näkyy ja ei anna lupaa pelkkien nännien esittelylle kärpäslätkissä. Miehet pitävät volyymista ja täyteläisyydestä.
Sun kannattaa nyt ottaa lohtupupu käden ulottuville, sillä aion kertoa jotain järkyttävää: suurin osa naisista ei koko ajan mieti sitä, mistä miehet pitävät. Nyt kannattaa puristaa sitä lohtupupua tiukastai, ja jos asut kerrostalossa, suosittelen, että painat sen vaikka ihan suusi eteen, niin naapurien ei tarvitse kärsiä ulahduksistasi.
Muille et kelpaakkaan lerppatissien kanssa ja näytät rumalle in public! Isotissiset saa miehellä sisomaan vaikka baarissa keskellä tanssilattiaa.
"Muille et kelpaakkaan lerppatissien kanssa ja näytät rumalle in public! Isotissiset saa miehellä sisomaan vaikka baarissa keskellä tanssilattiaa."
Mä kyllä niin voin kuvitella sut yökerhon tanssilattialle seisoskelemaan muna kovana kuola suusta valuen, ja kohta portsari tuleekin ohjaamaan sut ulos. Ehkä seuraavalla kerralla jäät vain kotiin lohtupupun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta mielipiteesi tai kenen kanssa olet ollut 15 v. Kyse on siitä, mitä naisen on sopiva pitää ja mikä näyttää hyvälle, onko naiset niin tyhmiä että ostaa kaupasta mitä on, eikä osta omalle vartalolle sopivaa tuotetta ja hiukan etsi ja näe vaivaa? Seksi ja seksikkyys on ihan top juttuja ja pelkät urheilurintsikat ovat laiskuuden ja a-seksuaalisen ihmisen valinta, jossa mielenkiinnottomat pikku tissit lepäävät vailla tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
"Muille et kelpaakkaan lerppatissien kanssa ja näytät rumalle in public! Isotissiset saa miehellä sisomaan vaikka baarissa keskellä tanssilattiaa."
Mä kyllä niin voin kuvitella sut yökerhon tanssilattialle seisoskelemaan muna kovana kuola suusta valuen, ja kohta portsari tuleekin ohjaamaan sut ulos. Ehkä seuraavalla kerralla jäät vain kotiin lohtupupun kanssa?
Olen kylläkin nainen ja tiedostanut että miehille käy näin seurassani. Eikä ole poke heittänyt pois vaan itseasiassa viimeksi komea poke tuli pokaamaan minua.
Pidä lohtupupu pikkutissi.
Ei ole pakko litistää, aika hullu idea, ehkä osa haluaa vain peittävyyttä. Eikä liikaa tyrkätä ylös. Mikä tuntuu itselle luonnolliselta tai mukavalta. Miehet eivät taida myös etsiä litistäviä kalsonkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kylläkin nainen ja tiedostanut että miehille käy näin seurassani. Eikä ole poke heittänyt pois vaan itseasiassa viimeksi komea poke tuli pokaamaan minua.
No en voi muuta kuin toivottaa sulle ihanaa elämää yökerhoissa miesten seisokkeja katsellen. Kuulostaa aika harvan unelmaelämältä, mutta jos siitä tykkäät, niin hyvä juttu sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa nyt ottaa lohtupupu käden ulottuville, sillä aion kertoa jotain järkyttävää: suurin osa naisista ei koko ajan mieti sitä, mistä miehet pitävät. Nyt kannattaa puristaa sitä lohtupupua tiukastai, ja jos asut kerrostalossa, suosittelen, että painat sen vaikka ihan suusi eteen, niin naapurien ei tar
Ketään ei kiinnosta mielipiteesi tai kenen kanssa olet ollut 15 v. Kyse on siitä, mitä naisen on sopiva pitää ja mikä näyttää hyvälle, onko naiset niin tyhmiä että ostaa kaupasta mitä on, eikä osta omalle vartalolle sopivaa tuotetta ja hiukan etsi ja näe vaivaa? Seksi ja seksikkyys on ihan top juttuja ja pelkät urheilurintsikat ovat laiskuuden ja a-seksuaalisen ihmisen valinta, jossa mielenkiinnottomat pikku tissit lepäävät vailla tarkoitusta.
Jos sua ei kiinnosta mielipiteeni, niin ehkä et sitten lainaa viestiäni ja kirjoita siihen vastausta? Ei mun elämään kuulu se, että huitelen tuolla tissit tyrkyllä menemään. Mulla on ihan muita kiinnostuksenkohteita ja ambitioita elämässä. Ikävää, että se saa sut vihaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyteinit luulevat että ketunnokkatissit riittää paidan alta, jotka muodottomat tai kaaritiettomilla, hengettömillä liiveillä! Kyllä push upit on aina muotoilleet rinnat paremman näköiseksi!
Ööh, riittää mihin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko litistää, aika hullu idea, ehkä osa haluaa vain peittävyyttä. Eikä liikaa tyrkätä ylös. Mikä tuntuu itselle luonnolliselta tai mukavalta. Miehet eivät taida myös etsiä litistäviä kalsonkeja.
Siitä tykätään kuitenkin, siis tissivaosta.
Mutta, kukin tekee miten haluaa.
Ja ehkä miehellä tiukka bokseri tekee hiukan fiilistä "öh"..onks tolla joku tarkoitus, mutta en laittas pahakseni jos komea urheilullinen mies ja iso esim.uimahallissa pitäisi kireitä uimahousuja. Eurooppalaisia uimakisoja on kyllä joskus tämän vuoksi kiva seurata;).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en voi muuta kuin toivottaa sulle ihanaa elämää yökerhoissa miesten seisokkeja katsellen. Kuulostaa aika harvan unelmaelämältä, mutta jos siitä tykkäät, niin hyvä juttu sulle.
En valita, joudun joskus juoksemaan piiloonkin kun miehet tulee väkisin jutulle.
Litistävät. Nykyisin on tärkeää, että sukupuolistereotyylliset ulkonäköpiirteet häivytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyteinit luulevat että ketunnokkatissit riittää paidan alta, jotka muodottomat tai kaaritiettomilla, hengettömillä liiveillä! Kyllä push upit on aina muotoilleet rinnat paremman näköiseksi!
Ööh, riittää mihin?
Seksikkyyteen 😊.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en voi muuta kuin toivottaa sulle ihanaa elämää yökerhoissa miesten seisokkeja katsellen. Kuulostaa aika harvan unelmaelämältä, mutta jos siitä tykkäät, niin hyvä juttu sulle
En valita, joudun joskus juoksemaan piiloonkin kun miehet tulee väkisin jutulle.
Kun tissisi eivät enää kiinnosta miehiä, mille aiot sitten perustaa identiteettisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa nyt ottaa lohtupupu käden ulottuville, sillä aion kertoa jotain järkyttävää: suurin osa naisista ei koko ajan mieti sitä, mistä miehet pitävät. Nyt kannattaa puristaa sitä lohtupupua tiukastai, ja jos asut kerrostalossa, suosittelen, että paina
Voisin vastata samoin Sinulle.
Mulla on aina minimizer rintsikat.
Mä näytän vain mun omalle miehelleni tissivakoni, ei se muille kuulu.
Liivit on ihan tavallisen kaarituelliset, ei litistävät eikä pushupit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en voi muuta kuin toivottaa sulle ihanaa elämää yökerhoissa miesten seisokkeja katsellen. Kuulostaa aika harvan unelmaelämältä
On paljon henkistä pääomaa ulkoisen lisäksi, no worries. Ei sun mun tulevaisuudesta tarvitse huolehtia, kiitos.
Ja aina hyvät tissit miehiä kiinnostavat. Eli niillä.pääsee älyn kanssa pitkälle. Huumoria ja persoonaa lukuunottamatta!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina minimizer rintsikat.
Miksi?
Isoja ja kiinteitä puristellut, pienet ei kelpaa.