Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

34-vuotias mies kourii ja pahoinpitelee tuntemattomia naisia Helsingissä. Hän on käynyt naisten kimppuun muun muassa kauppakeskuksissa

Vierailija
27.04.2025 |

Kolmekymppinen mies piinaa naisia Helsingissä. Hänet on nyt tuomittu lukuisista rikoksista ehdottomaan vankeusrangaistukseen.

Rikokset tapahtuivat julkisilla paikoilla huhtikuun 2024 ja tammikuun 2025 välisenä aikana. Mies ei tuntenut uhrejaan ennalta.

Huhtikuussa mies potkaisi naista sääreen kauppakeskus Kampissa. Myöhemmin samana päivänä hän hyökkäsi toisen naisen kimppuun kauppakeskus Triplassa. Mies löi naista käsivarteen.

Elokuussa mies kouri Triplan pullonpalautusautomaatilla asioinutta naista voimakkaasti takapuolesta.

Joulupäivänä hän potkaisi tuntematonta naista jalkaan siten, että tämä kaatui maahan ja mursi ranteensa.

Tammikuussa poliisit ottivat miehen kiinni häiriökäyttäytymisestä epäiltynä. Mies ei antanut viranomaisten tehdä turvallisuustarkastusta, vaan potki toista konstaapelia sisäreiteen. Hän jatkoi väkivaltaa vielä poliisivankilassa.

Mies päästettiin vapaaksi, mutta hänen käytöksensä ei muuttunut.

Kommentit (149)

Vierailija
61/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehen taustan vuoksi rangaistus koveni noin 1,5 kuukaudella. Joulukuussa annettu tuomio kuitenkin lievensi rangaistusta 15 päivällä."

Minä en jumalauta suostu tuota ymmärtämään että joku aikaisempi tuomio lieventää myöhempiä rangaistuksia. Pitäisi olla päinvastoin. Ja sitten vielä ihmettelevät miksi kansa nauraa oikeuslaitokselle.

Ei sille naureta.

Poliitikothan lait säätävät. Ei oikeus voi rikkoa lakia ja soveltamisohjeita. 

Mutta nykyisen hallituksen teettämä lainvalmistelu on täyttä paskaa ja siitä on vireillä kanteita ja rikostutkinta.

Vierailija
62/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tuollaisen saisi lukittua vankilaan. Jos ei hillitse itseään edes päivällä, miten käyttäytyisi yöllä? 

Toistuvista teoista pitäisi saada vuosi vankeutta. Mielisairaalassa tai tavallisessa. Lääkäriin tutkittavaksi ja rangaistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehen kuvaa julkaista niin tietää naiset varoa? Kerta tuomiot tuota luokkaa niin on pian taas hyökkäilemässä naisten kimppuun.

Syyllistynyt käytännössä vain lieviin pahoinpitelyihin. Jotain tolkkua nyt tuohon ruikutukseenne. 

Vierailija
64/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joku voisi napata kulkusista kiinni ja vääntää?

Mikset itse? Ihme pelkurien väkivaltafantasioita koko ketju täynnä mutta sitten tun tällainen tyyppi on edessä niin vapisette peloissanne.

Vierailija
65/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://x.com/NooraMuittari/status/1846510931242569794

Ei mulla muuta!

En ymmäryänyt mihin tuo liittyi, mutta tiedän olevan fake profiileja. 

Vierailija
66/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa joku tuplasti rotevampi ja skrodempi tyyppi tekisi tälle ääliölle samat temput!

Ai että miehiä huudetaan taas apuun.

Ratkaiskaa naiset itse ongelmanne. 

Vierailija
67/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catch and release.

Vierailija
68/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koira hyökkii ihmisten päälle, se päätyy piikille. Voitaisiinko sopia, että tuo elukka on koira.

Vierailija
69/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ei pitäisi olla niin vaikeita vaan naisten pitäisi suostua helpommin seksiin? 

Vierailija
70/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun koira hyökkii ihmisten päälle, se päätyy piikille. Voitaisiinko sopia, että tuo elukka on koira.

Et uskaltaisi tehdä itse mitään tuollaiselle.

Vierailija
71/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa joku tuplasti rotevampi ja skrodempi tyyppi tekisi tälle ääliölle samat temput!

Juu. Menisivät nyt porukalla voimaantumaan. Strong independent women.

Vierailija
72/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et uskaltaisi tehdä itse mitään tuollaiselle.

Toivoisitko, että uskaltaisin?

Vierailija
73/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näitähän vihreät tilasivat Suomeen. Sitä saa mitä tilaa. 

Kerro, missä kohtaa mainitaan tekijän taustoista yhtään mitään? Etkö ole oppinut Riikan sometteluista mitään? 

Oululainen, joka on muuttanut Helsinkiin ?

Vierailija
74/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että nimi on MV-lehdessä. En löydä.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nykypäivänä jokaisen tyttölapsen pitäisikin harrastaa karatea, potkunyrkkeilyä tai jotain vastaavaa. Mun nuoruudessa Suomi oli vielä aika erilainen, mutta mä harrastin karatea jo 14-vuotiaana (1970-luvulla). Kerran sitten kasarin alussa tulin baarista kotiin vihaisena kuin ampiainen, kun olin riidellyt silloisen poikaystäväni kanssa. Kävelin kiukkuisena kotiin metsikön läpi ja joku saakelin kulkustenheiluttaja pomppas pusikosta tielle mun eteen. Olisin jättänyt moisen luuserin omaan arvoonsa ja kävellyt ohi, jos en olisi ollut niin vihainen poikaystävälleni. Se kulkustenheiluttaja oli siis mulle viimeinen niitti sille illalle. Ensin vetäsin sitä sateenvarjolla ohimoon ja sitten ensin jalkaterällä potku munille ja sitten vielä polvella isku munille. Jumalattoman nopeasti se kyllä lähti haneen. Jälkjeenpäin vähän kadutti, kun tiesin, että sairashan tollanen ihminen on (opiskelin siihen aikaan sairaanhoitajaksi). 

Vierailija
76/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue:

itsenäinen = itsepäinen

voimaantunut = vammautunut

feministi = feminatsi

Vierailija
77/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämäkin äijä on? Täysin turha tyyppi

Vierailija
78/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan kourituista naisista ole vetänyt tuota paskaa lättyyn? 

Kerran vielä hän kourii väärää naista tai tämän näkee joku herrasmies ja voi lähteä vaikka paskalta henki.

Eikö kukaan naisista ole tosiaan potkaissut äijää kasseille tms.?

Jos se takaapäin hyökkää ja heti häipyy, niin ei kai siinä oikein ehdi. Tuolla jossain mainittiin, että lähestyi nopeasti uhrin näkökentän ulkopuolelta tms. Eli todellinen raukka tämä kaveri

Vierailija
79/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku voisi napata kulkusista kiinni ja vääntää?

Mikset itse? Ihme pelkurien väkivaltafantasioita koko ketju täynnä mutta sitten tun tällainen tyyppi on edessä niin vapisette peloissanne.

Ihan mielelläni kuule niin tekisin jos kohdalle osuisi. Harmi kun ei tiedetä minkä näköinen sankari on kyseessä.

Vierailija
80/149 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tätä paskaa kukaan korjaa pois? Aina henkirikoksen uhreiksi joutuvat viattomat, hyvät ihmiset.

No kerro mikset sinä tee asialle jotain.

No en hengaa Helsingin ostareissa. Mutta jos sattuisin sivullisena näkemään tällaista, puuttuisin asiaan.