Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aamuisin ei ole koskaan nälkä mutta illalla kova vaikka söisi päivällä?

Vierailija
27.04.2025 |

En pysty aamuisin syömään. Ei yhtään maita. 

Sen sijaan syön ekan aterian klo 12-15 välillä. Toisen klo 16-19 välillä ja ihan hirveä nälkä. Täytyy syödä vielä klo 20 jotain. 

Ei ongelmaa muuten mutta nälkä on ärsyttävä seuralainen mielitekoineen. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä ainakin ollut pitkä. Onko välipaloja saanut ja juomaa. Ihminen väsyy tietyssä vaiheessa tai kaipaa jotain elimistölle.

Vierailija
22/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ruokailurytmi pielessä. Sinun pitäisi syödä aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala sekä näiden aterioiden välissä vielä jotain vähäkalorista välipalaakin. Ateriakoot pitäisi olla kohtuulliset (lautasmalli). Minullakin tuppaa olemaan illalla nälkä tai pikemmin jotain mielitekoja, mutta illalla pyrin kuitenkin syömään jotain kevyttä ja vatsaystävällistä ja olenkin jakanut iltapalani kahteen osaan eli syön n. klo 20.30 salaattia ja paahtoleivän siivun jossa raejuustoa päällä ja sitten syön vielä n. klo 21.30-22.30 välillä rasvatonta rahkaa mustikan ja kauragranolan kera. Aamulla minulla on heti herättyäni kiljuva nälkä. Painoni pysyy hyvin kurissa tällä ruokailurytmillä vaikka iltasyömiseni meneekin melko myöhään. Omas kroppaa kannattaa kuulostella näiden iltasyömisten suhteen, sillä joillakin myöhään syöty iltapala voi vaikuttaa toisin kuin minulla haitallisesti yöunii

Annoskokoni eivät ole isoja ja tulen niistä kyllä kylläiseksi. Sen jälkeen, kun muutin ruokailurytmini tällaiseksi painon pudotuksen yhteydessä minulle on maistunut myös aamupala toisin kuin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa iltapalan ja aamupalan kummankin syöminen ihan kokonaan, niin säilytte terveinä paljon pidempään. Ja toki hoikkana myös. Se 16h pitäisi olla vuorokaudessa jossain kohtaa väliä ruokailuilla. Googlettakaa autofagia. Jos on pakko syödä tosi tiheään, niin opetelkaa paastoamaan välillä muutama päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi