Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit jos miehen työkaveriksi tulisi sua nuorempi nainen ja miehesi haluaisi pyytää tämän kahville...

Vierailija
27.04.2025 |

...tosin ihan kaverina vain. Mikä olisi sun suhtautuminen asiaan?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa perustella mitkä seikat puoltaisivat sitä että on ok ja miksi ei jne :)

Vierailija
2/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kysyn, koska tällainen tapahtui juuri itselle ja haluaisin kuulla näkemyksiänne asiaan. Ei siis mikään trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin kanssa juo kahvia. Mitä ihmeellistä tuossa on?

Vierailija
4/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä olisi siihen varmasti jokin syy. Miehelläni on paljon naisia työkavereina ja asiakkaina. 

Vierailija
5/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorossa mies tekee joskus töitä tiettyjen nuorten naisten kanssa kahdestaan, ja kaippa ne kahvittelee myös. Ei haittaa.

Mut mikäpä minä olisin mitään sanomaan, kun on itselläkin miespuolisia ystäviä, joiden kanssa saatetaan käydä syömässä tai vaikka teatterissa. Musta olis ahdistavaa, jos joku alkaisi asettaa mulle rajoja. 

Vierailija
6/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat repii karvahousunsa.  

Vierailija
7/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies saa käydä työkavereidensa kanssa kahvilla. En ole edes ajatellut selvittää minkä ikäisiä ja mitä sukupuolta he ovat, mutta hänen työkavereissaan on myös paljon mua nuorempia naisia joten voisin kuvitella että kahvittelee heidänkin kanssaan. Mieheni on tosi komea ja ihana, joten eiköhän hän olisi saanut mua nuoremman naisen jos olisi halunnut. Mun kanssa tuo on kuitenkin ollut.

Vierailija
8/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista on vain että erikseen mainitsee asiasta sinulle.

Vierailija
9/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän aina jankuttaa sitä että mies ja nainen ei voi olla vain kavereita.

Eli miehesi on naisesta kiinnostunut seksuaalisesti.

Vierailija
10/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon se nuorempi nainen miesvaltaisella alalla ja yksikään tuollainen pyyntö ei ole koskaan ollut ilman taka-ajatuksia enkä itse sellaisiin suostu. Voidaan pitää yhdessä hauskaa firman juhlissa, mennä samalla kyydillä jne, osan kanssa ollaan läheisempiä, osan kanssa voidaan joskus jotain typeriä viestejä/meemejä lähetellä WA/Instan DM, mutta nämä on lähes poikkeuksetta myös niitä oman ikäisiä, jotka ymmärtävät, että olen töissä enkä etsimässä seuraa ja haluan pitää heidät kaverina. Vanhemmat miehet luulevat usein liikoja ja minua ainakin ällöttää ne lähestymisyritykset ja monelle on joutunut sanoa suorat sanat. Ja silloin pahoittavat mielensä :D 

Eli en vaimona katselisi todellakaan, ei ole viatonta 99,9% varmuudella miehesi puolelta. Nainen voi vielä olla niin sinisilmäinen ja naiivi, että luulee, että mies haluaa olla vaan ystävä.

Vierailija
11/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä millainen mies on, onko sosiaalinen ja käykö muutenkin kahvilla? Jos sellainen, joka ei ole kiinnostunut käymään kahvilla kenenkään kanssa koskaan, niin se olisi omituista jos sitten tahtoisi yhtäkkiä kahville nuoren naistuttavan kanssa.

Vierailija
12/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, tai miehesi on typerä.

Vierailija
13/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin on mutta mitä sitten

Vierailija
14/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis kysyn, koska tällainen tapahtui juuri itselle ja haluaisin kuulla näkemyksiänne asiaan. Ei siis mikään trolli.

Kerro miten kävi, mitä teitte ?

Vierailija
15/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten kävi, mitä teitte ?

Panivat kahvit juotuaan tietenkin

Vierailija
16/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin on mutta mitä sitten

No sitä että ei tietenkään ole ok jos mies on jo parisuhteessa:D

Vierailija
17/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää kahville meille kotiin vai johonkin kahvilaan? Ensimmäinen olisi outoa, jälkimmäinen ok. 

Vierailija
18/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yövuorossa mies tekee joskus töitä tiettyjen nuorten naisten kanssa kahdestaan, ja kaippa ne kahvittelee myös. Ei haittaa.

Mut mikäpä minä olisin mitään sanomaan, kun on itselläkin miespuolisia ystäviä, joiden kanssa saatetaan käydä syömässä tai vaikka teatterissa. Musta olis ahdistavaa, jos joku alkaisi asettaa mulle rajoja. 

Mut onko sulla avio/avokumppani mies   ?  ?

Vierailija
19/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole sairas tai homo niin hän on jo pannut työpaikkansa kaikkia naisia siitä riippumatta ovatko nuorempia tai vanhempia kuin ap

Vierailija
20/67 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu olisiko kyseessä aviomies vai joku "kumppani" eli panosuhde.

Jos panosuhde niin se päättyisi saman tien, en jäisi odottelemaan pettämisiä tai kuuntelemaan selityksiä, tosin en usko että tuollaine häntäheikki enää edes onnistuisi jallittamaan minua mihinkään suhteeseen kanssaan. Sinkkuna saisi vainota ja vongata työpaikan tylleröitä :D

Jos olisi aviomies niin odottelisin että tilanne eskaloituu, palkkaisin yksityisetsivän todistamaan aviorikoksen ja kävelisin viisaan avioehtoni vuoksi liitosta voittajana ja mies olisi konkassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä