Saan aikuisena naisena ITSE valita seurani
Seurustelu tai seksi ei ole hyväntekeväisyyttä. Otan osaan, jos jollekin on kerrottu näin.
Kommentit (46)
No tämäpä hieno homma, onnittelut!
Tietenkin saat valita seurasi. Voi myös halutessasi asettaa seurallesi kuinka mielivaltaisia vaatimuksia tahansa.
Seurusteluun tai parisuhteeseen ei ole mikään pakko tai velvollisuus päätyä.
M60
Kaikki tuon suomessa tietää. Oletko jollain tapaa ap kuvitellut keksiväsi pyörän uudelleen... Meillä tosiaan on niin tasa-arvoista että jokainen voi itse päättää harrastaako seksiä vai ei.
Jos ei anna, ei saa itsekään. Se siinä on hauskaa, että jos oikeasti pitää seksistä toisen ihmisen kanssa ja haluaa sitä itsekin, niin silloinhan sitä pitää antaa myös toiselle.
Joillain on epäonnea ja vonkaajia aina perässä. Miksi ei, miksi ei?
Otan osaa.
Miehet ei aina usko, että ei on ei
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jotenkin kyseenalaistettu oivallus?
Tuntuu olevan ainakin mummeli ja i nceli piireissä.
'Mä panen ketä haluun Turusta Ouluun
Vaikka sut skippaan'
Lala salama
Tietenkin jokainen saa itse valita seuransa tai valita olla ilman seuraa. Itse olen valinnut olla ilman seuraa.
Tottakai sinulla on. Saat odottaa täydellistä prinssiä valkoisen ratsun selässä, mutta et saa sitten valittaa kun huomaat liian myöhään ettei sellaista ole. Se naapurin poika pyörän selässä on jo löytänyt oman naapurin tyttönsä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin jokainen saa itse valita seuransa tai valita olla ilman seuraa. Itse olen valinnut olla ilman seuraa.
Vai saa valita, no ei todellakaan, mitä horisette.
Näinhän se menee mutta naisia vihaavat katkerat incelit vinkuvat vinkumasta päästyään ja vänkäävät vastaan. Eikä mene jakeluun, ei sitten millään.
Kuullostat siltä, etten haluaisi seuraasi.
Vierailija kirjoitti:
Kuullostat siltä, etten haluaisi seuraasi.
Kuullotatko vai kuulostatko?
Vierailija kirjoitti: Toimii myös toiseen suuntaan.
Ei toimi. #miesviha
Vierailija kirjoitti:
Joillain on epäonnea ja vonkaajia aina perässä. Miksi ei, miksi ei?
Otan osaa.
Miehet ei aina usko, että ei on ei
Voi myös kysyä ensin, sormia ei ole heti pakko työntää pill... :D Eikä ole pakko suudella, kähmiä ym ennen kun edes vähän katsoo, kiinnostaako sitä toista. Nykyään ne oikeudenkäynnit aiheutuu just sen takia, ettei vielä 2020-luvulla kaikki miehet ymmärrä, ettei tuttavuutta uusiin ihmisiin tehdä niin.
Et saa. Saat kunnon selkäsaunan ja hunnutuksen päällesi. T: Khalid
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Toimii myös toiseen suuntaan.
Ei toimi. #miesviha
Kyllä toimii ja hyvin toimiikin. Naiset kestävät ja sopeutuvat. Miehet eivät välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee mutta naisia vihaavat katkerat incelit vinkuvat vinkumasta päästyään ja vänkäävät vastaan. Eikä mene jakeluun, ei sitten millään.
Ei aina ne incelit vaan exät. Exät on yrittäneet päättää siitä, kenen seurassa saan olla ja suhteen aikanakin. Kyllä mä päätän itse, aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan ainakin mummeli ja i nceli piireissä.
'Mä panen ketä haluun Turusta Ouluun
Vaikka sut skippaan'
Lala salama
Ai se Salaman Late kirkosta?