Miten olisitte eläneet elämänne jos olisitte minä?
Eli fyysisiä sairauksia ja oppimisvaikeuksia, etkä olisi ikinä saanut opiskeltua ammattia etkä olisi saanut töitä. Mitä olisit tehnyt? T. Valis
Kommentit (32)
Yrittäisin nauttia elämästä miettien että ainakaan ei tarvii herätä kello 6 töihin
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisin nauttia elämästä miettien että ainakaan ei tarvii herätä kello 6 töihin
Niin, jos ei olisi perhettä niin saisi nukkua pitkään.ap
En olisi ainakaan kertonut niin yksityiskohtaisia tietoja tälle palstalle, että nimesi ja osoitteesikin on selvillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit kuitenkin mennä takaisin peiton alle, kun mies on lähtenyt töihin ja poika kouluun.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit kuitenkin mennä takaisin peiton alle, kun mies on lähtenyt töihin ja poika kouluun.
Eri
Ei se nukkuminen ole mulle tärkeää eikä kukaan jaksa koko aikaa nukkua.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Miksi sitten edellisessä sanoit, että perheen takia et saa nukkua pidempään?
Tuo selittää myös vaimon poissaolon viereltä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Miksi sitten edellisessä sanoit, että perheen takia et saa nukkua pidempään?
Saan mä viikonloppuisin nukkua ja nukkua vaikka päiväunet jos haluan. Nukkuenko koko elämä pitää elää? ap
En olisi edes syntynyt. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi varmaan ollut paras ratkaisu. ap
Oppimisvaikeuksista huolimatta voi saada ammatin ja voi tehdä työtä. Nykyiset normaalien koulujen ammattitutkinnot ovat jo helpotettuja. Sitten on lisäksi erityiskoulutuksiaa heille, jotka eivät saa normikoulussa tutkintoaan valmiiksi. Yksinkertaisia työtehtäviä on kyllä. Oletko koettanut opiskella vuosikymmeniä sitten vai äskettäin?
Vierailija kirjoitti:
Oppimisvaikeuksista huolimatta voi saada ammatin ja voi tehdä työtä. Nykyiset normaalien koulujen ammattitutkinnot ovat jo helpotettuja. Sitten on lisäksi erityiskoulutuksiaa heille, jotka eivät saa normikoulussa tutkintoaan valmiiksi. Yksinkertaisia työtehtäviä on kyllä. Oletko koettanut opiskella vuosikymmeniä sitten vai äskettäin?
Kyllä mä olen melko äskettäin yrittänyt opiskella. Ja tiedän kaiken tuon minkä kirjoitit.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei se näköjään kusipäänäkään kovin kaksista tuo elämä ole.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se näköjään kusipäänäkään kovin kaksista tuo elämä ole.
-eri-
En mä pitänyt tätä huonona vastauksena. Eihän elämisen laatu tällaisena kuin minä, ole ollut kovin kummoinen. ap
Sun suurin ongelma lienee, että toiveesi ja haaveesi ovat aina olleet epärealistisia. Et ole tyytyväinen elämääsi, koska haluat vain sellaista, mitä et voi koskaan saada. Kuuta taivaalta. Kieriskelet itsesäälissä ja katkeruudessa sen sijaan, että olisit alkanut tavoitella jotain sellaista, mikä on mahdollista. Voi yrittää merkonimiointoja uudelleen, jos eka kerta menee pieleen. Jos toka kertakin menee pieleen, pitää keksiä jotain, mikä voisi onnistuakin.
T. Autokolarin jälkeen 14-vuotiaasta lähtien pyörätuolissa ollut lapseton sinkku, joka silti osaa nauttia elämästä
Yksi asia, mitä en ainakaan olisi tehnyt: paljastanut koko elämääni intiimeimpiä yksityiskohtia myöten (ja lisäksi perheenjäsenien ja sukulaisten elämää) julkisesti niin tarkasti, että kaikkien henkilöllisyys tulee tietoon.
Jos olisin niin tehnyt, menisin heti metsään ja käpertyisin johonkin kivenkoloon, niin syvästi häpeäisin.
Et ilmeisesti ole vieläkään sisäistänyt, että ihmiset todellakin tietävät, kuka sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Sun suurin ongelma lienee, että toiveesi ja haaveesi ovat aina olleet epärealistisia. Et ole tyytyväinen elämääsi, koska haluat vain sellaista, mitä et voi koskaan saada. Kuuta taivaalta. Kieriskelet itsesäälissä ja katkeruudessa sen sijaan, että olisit alkanut tavoitella jotain sellaista, mikä on mahdollista. Voi yrittää merkonimiointoja uudelleen, jos eka kerta menee pieleen. Jos toka kertakin menee pieleen, pitää keksiä jotain, mikä voisi onnistuakin.
T. Autokolarin jälkeen 14-vuotiaasta lähtien pyörätuolissa ollut lapseton sinkku, joka silti osaa nauttia elämästä
Tsemppiä sulle. Mä ymmärrän tämän. Mä olen aina halunnut normaalin, keskiluokkaisen elämän. Nyt olen jättänyt vähätkin kyläilyt pois esim sukulaisten ja tuttujen luona, koska ne lisäävät vaan katkeruutta, koska heillä on sellaiset keskiluokkaiset elämät, joita olen tavoitellut. ap
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia, mitä en ainakaan olisi tehnyt: paljastanut koko elämääni intiimeimpiä yksityiskohtia myöten (ja lisäksi perheenjäsenien ja sukulaisten elämää) julkisesti niin tarkasti, että kaikkien henkilöllisyys tulee tietoon.
Jos olisin niin tehnyt, menisin heti metsään ja käpertyisin johonkin kivenkoloon, niin syvästi häpeäisin.
Et ilmeisesti ole vieläkään sisäistänyt, että ihmiset todellakin tietävät, kuka sinä olet.
Ei Ammattivalittajalla ole kykyä tämän sisäistämiseen. Hän on mitä on.
Up