Miten yleistä on nähdä tamponin narun roikkuvan naisen jalkovälistä naisten pukuhuoneessa?
Mietin siis nyt esim uimahallia jossa suihkutiloissa ja saunassa ollaan alasti. Olen itse siis mies ja tuli mieleen että onko ns etikettivirhe jos ei piilota sitä
Kommentit (22)
Minä olen nähnyr jonkin "narun" roikkuvan miesten pakaravaosta uimahalleissa. Ei välttämättä tamppooni, vai mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nähnyr jonkin "narun" roikkuvan miesten pakaravaosta uimahalleissa. Ei välttämättä tamppooni, vai mikä se on?
Ulosteenkarkailuongelmaan on omat "tamponit"
Ei ne näy, naru on lyhyt ja jää häpyhuulten väliin
Sikdi on keksitty tamponinnarukorut :)
Miten yleistä on nähdä miesten puolella roikkuvia kulleja jalkojen välissä. Näin naisena kiinnostaa, kun en itse siellä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla totta?! Mut varmaan voi ollaki. Missä niitä myydään, apteekissa vai onko jotain terveydenhuollon apuvälineitä?
Vierailija kirjoitti:
Miten yleistä on nähdä miesten puolella roikkuvia kulleja jalkojen välissä. Näin naisena kiinnostaa, kun en itse siellä ole.
Todella yleistä. ap
Olet pervo .Jo aloituksesi kertoo että psyyke ei ole täysin terve.
Kuin kehtaat tällaisesta kirjoittaa . Mene lääkärille.
Olet sinä joka kertoo kuin koristelet tampoonien narutkin.
Ei ollut tarkoitus pahoittaa teidän mieltänne. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla totta?! Mut varmaan voi ollaki. Missä niitä myydään, apteekissa vai onko jotain terveydenhuollon apuvälineitä?
Googlaa anaalitamponi
Hänellä on kuukautiset, sinulla roikkuu pieni kikkeli.
Oikeastiko joku mies muka miettii tuollaista? Mitä väliä koko asialla? Ketään naista ei kiinnosta eikä naiset vahtaa toistensa pimppejä pukkareissa. Kaikilla 13-50v naisilla on menkat kerran kuussa, eikä sillä ole naisille mitään uutisarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku mies muka miettii tuollaista? Mitä väliä koko asialla? Ketään naista ei kiinnosta eikä naiset vahtaa toistensa pimppejä pukkareissa. Kaikilla 13-50v naisilla on menkat kerran kuussa, eikä sillä ole naisille mitään uutisarvoa.
"Miehet ei tiedä mitään naisista, hah!"
"Älä kysy typeriä kysymyksiä pérvo!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet ei tiedä mitään naisista, hah!"
"Älä kysy typeriä kysymyksiä pérvo!"
Mitä ihmeen tietämistä tästä on saatavissa? Naisilla voi olla menkat ja tamponi. No niin, nyt tiedät.
Mittaileeko miehet mielessään peniksiä uimahallissa? "Tuolla on tuollainen, mulla tällainen"
Minua ei kiinnosta toisten naisten varustelut yhtään. Paitsi ehkä murrosiässä sitä vaivihkaa katsoi onko muut tytöt jo "pidemmällä".
N36
En tiedä.
Siihen on syynsä, miksi en käytä laseja tuollaisissa tiloissa. Ilman en näe selvästi noin 1,5 metriä kauemmas.
Ei kuulu sulle, et ole samoissa tiloissa.