Huomenta. Eka kahvikuppi tässä vieressä, olen mökillä. Mies kuulostaa olevan ulkona pihatöissä. Taidanpa minäkin kahvin juotuani lähteä ulos
Ihanaa saada olla meren äärellä. Muita, jotka mökillä juuri nyt?
Kommentit (13)
Ylihuomisesta alkaen olen kaksi viikkoa mökillä. Se riittää taas vähäksi aikaa.
Olen Samoan saarella, Tyynellämerellä. Bungalowissa makoilen ja kuuntelen aaltojen loisketta. Nautin Sex on the Beach-drinkkiä tässä.
Taas tää sama provoilija 🙄 Edelleen, intuitio sanoo että yrität vaan herättää kateutta ja ärsyttää muita täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää ole facebook.
😂 Mummeli on varmaan niin nettikoukussa että suoltaa samat jutut faceen JA vauvalle. Tykkäykset tarkistaa 10 min välein.
Voi, olen niin "kateellinen" teille... Nauttikaa elämästä mökillä :) Rakastan mökkeilyä, mutta minulla ei ole mökkiä enää. Se jäi avioerossa eksälleni, mikä on hyvä koska eksä osaa sitä kunnostaa ja se oli hänen kotikonnuillaan.
Toisen kerran olen saanut nauttia miesystäväni suvun mökistä, mutta nyt sekin mahdollisuus meni eron myötä. Kolmatta kertaa en enää kiinny mökkeihin tai miehiin näin :D Haaveilen siis omasta pienestä mökistä joku päivä. Joisin aamukahvit rappusilla ja kuuntelisin linnun laulua. Tuli kaminassa.
En kyllä mainostaisi kofeiiniriippuvuutta.
Olen mökillä 2 koiran ja kissan kanssa, kolmas koira tulee iltapäivällä joukon jatkoksi. Olen Vappuaattoon saakka ilman ihmisseuraa mikä oikein mukavaa. Nautin rauhasta ja lintujen laulusta, saunon, uin (ehkä), kalastelen, kävelen luonnossa ym. Tänään lämmitettävä uunia kun mökki on aika viileä ja taidanpa tekaista pannukakkua.
Ei ole meillä mökkiä, mutta kun maalla asuu niin ei niin väliä. Lämmittelen tässä pihasaunaa sunnuntaiaamun ratoksi ja palju onkin jo lämmin.
Aamusauna on parasta ja toiseksi parasta on iltasauna.
Aamukahvit on jo juotu ja koira lenkitetty. Nyt saunaan!
Vierailija kirjoitti:
En kyllä mainostaisi kofeiiniriippuvuutta.
No jo on tiukkapipoista touhua:D Yritä miettiä mitä riippuvuuksia sinulla on. Aamukahvi ei ole ollenkaan pahimmasta päästä, eikä edes mitenkään vaarallista. Aamukahvi on monelle se ainoa kahvihetki päivän mittaan. Ihan ok.
Huomenta. En omista mökkiä. Olen kotona, taidan myös nousta nyt kahville ja suihkuun. Ehkä myös pihahommia tänään ja iltapäivällä tuleekin vieraita.