Miksi miehet eivät tykkää aamuseksistä?
Ihana loikoilla kiireettömästi, nauttia ja rakastella. Mutta kukaan mies jota oon tapaillu ei halua aamulla seksiä.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Suuta kuivaa. Pimpsa yön jäljiltä haiskahtaa eikä maistu. Ramaisee.
Pimsahan on parhaimmillaan silloin, kun siinä on vähän aromia. Vastapestynä liian hajuton ja mauton.
T. Labia Lover
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyrä ylöspäin ja bulge pullottaa...
-winner-
Kusta sinulla on päässä se pullottaa.
Toivottavasti on nitrot povitaskussa. Hoitojono 3 kk ja Juuso ei ole vielä uusimpia arvioita julkistanutkaan.
-winner-
kyl sulla on lapselliset jutut kusipää.
-winnwer- taitaa olla uusi guru.
Jutut aivan samaa tasoa.
Huvittavia nämä miksi miehet kyselyt.
Kuinka monen miehen kanssa ap on pannut. Jos käyttää sanontaa miksi miehet, niin otoksen olisi oltava jo satoja.
Itse keksit väittämän. Tutkimusten mukaan mies on viriileimmillään juuri aamulla aamuerektion vuoksi.
Meilllä kyllä rakastellaan ja pannan just aamulla, sei soo kuin tatti, vaikka ikääkin jo on 63. Myös tänään.
Kusihätä välillä vaikeuttaa aamusin... Välillä tehny mieli lähteä kesken kaiken vessaan kun täys rakko niin meinaa välillä olla tukalat paikat..
Kyllä aamusin on parempaa kuin iltaisin
M52
Viikonloppuna, jos on illalla rakasteltu, niin usein aamulla uudelleen.
Kyllä aamuisin olisi hirveät himot päällä ja olen myös nykyisen vaimon kanssa sitä suhteen alussa harrastanut.
Mutta muutaman yhdessä olo vuoden jälkeen aamuseksi ei kyllä vaimoa ole enää kiinnostanut.
Sama on käynyt muissakin pidemmissä suhteissa. Seksiä vain illalla ja iltaisinkin todella harvoin.
mielelläni "söisin" pillua aamupalaks heti herättyäni
Rintaan pistää, sukat haisee enkä tykkää
Eri elämänrytmi miehen kanssa. Herään kaksi tuntia ennen miestä. En viitsi jäädä makoilemaan sänkyyn seksin takia. Mieluummin lähden kahvin keittoon.
Ei ole mitenkään eikä erityisenfiksua edes tuoda joku omayksisilmäinen näkemys otsikoksi tänne?
Fakta.
Kyllä se ihminen kuin ihminen (homo sapiens) mies nainen on koko vuoden 24/7/2/365 valmis oleen yhdynnässä toisen sukukypsän ihmisen kanssa.
Tätä on tapahtunut jo satoja tuhansia kymmeniä vuosia, jos et ole ihmisen pitkästä historiasta ikinä kuullut. Epäilen kyllä?
Nämä liian mustavalkoiset(-ihmiset) ja otsikot ovat yksinkertaisesti. Boring..
Vierailija kirjoitti:
Itse keksit väittämän. Tutkimusten mukaan mies on viriileimmillään juuri aamulla aamuerektion vuoksi.
Niinpä justii.
Liian yksisilmäistä ja mustavalkoista..boring.
Vierailija kirjoitti:
Ei aamuerektio liity haluamiseen mitenkäään. Se on ihan erillinen reaktio. Vaikka seisoisi, niin kalu on ihan puutunut, ei ole normaalia halua.
Aamulla testot korkealla ja olen aina halunnut aamuseksiä. Siitä se on hyvä aloittaa päivä kun oon saanut aamulla panna.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla testot korkealla ja olen aina halunnut aamuseksiä. Siitä se on hyvä aloittaa päivä kun oon saanut aamulla panna.
Onko vaimo tai joku muu myös aina valmis seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aamuerektio liity haluamiseen mitenkäään. Se on ihan erillinen reaktio. Vaikka seisoisi, niin kalu on ihan puutunut, ei ole normaalia halua.
Yksilöllistä. Kyllä mulla nimenomaan aamuerektio on herkimmillään ja himot herää pienestäkin hiplauksesta juuri aamulla. Miehen hormonikierto on 24 tuntia, ja aktiivisin aika, minulla ainakin, osuu juuri aamuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksilöllistä. Kyllä mulla nimenomaan aamuerektio on herkimmillään ja himot herää pienestäkin hiplauksesta juuri aamulla. Miehen hormonikierto on 24 tuntia, ja aktiivisin aika, minulla ainakin, osuu juuri aamuksi.
Onko kumppani samoilla tuntemuksilla matkassa? Mun vaimolla kestää aikansa ennen kuin on sillä tuulella, ja mulla voi sitten mennä jo ohi.
Itse kyllä tykkään seksistä kaikkina vuorokaudenaikoina, kunhan vaan olen hereillä.
M50ish