Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai raivokohtauksen, soitin poliisit paikalle ja mies syyttää "elämänsä pilaamisesta"

Vierailija
27.04.2025 |

Tarina pähkinänkuoressa: miesystävä alkoi humalassa räyhäämään ja laittoi kämpän uuteen uskoon. En saanut miestä rauhoiteltua ja jouduin soittamaan hätäkeskukseen. Kerroin totuudenmukaisesti ettei mies ollut minua kohtaan väkivaltainen, mutta koin tilanteen uhkaavaksi miehen aggressiivisuuden vuoksi. Mies otettiin poliisin päätöksestä yöksi putkaan selviämään. 

Vapauduttuaan mies on käskenyt minua pakkaamaan tavarani ja muuttamaan ulos samantien. Miehen äiti myös soitteli minulle varsinaisen herjapuhelun jossa arvosteli sitä minkä takia piti mennä tekemään noin pojalleen. Omassa lausunnossani poliisille kerroin etten pääsääntöisesti pelkää miestä, en hae mitään korvauksia kodin irtaimiston vahingoista ja että toivon ettei miehelle koidu seurauksia. En siis soittanut poliisia paikalle aiheuttaakseni mitään ongelmia miehelle. Teinkö väärin? Miehen suuttumus ja reaktio on saanut minut ajattelemaan että ylireagoinko ja teinkö virheen ja olen nyt hieman peloissani miten mies "kostaa" tai rankaisee tästä. 

Kommentit (423)

Vierailija
101/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja kun ap pakkaa laukkunsa niin tuo kultamussukka on välittömästi takaisin tinderissä kertomassa "hullusta eksästään" :D

Mitä sillä on väliä? Vain narsisti on kiinnostunut siitä mitä exä kirjoittelee tinderiin.

Vierailija
102/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju ja sen miehet ovat hyvä oppitunti väkivaltaisten miesten ajattelusta. Kiinnittäkää huomiota:

-Omaa käytöstä ei koskaan mielletä väkivallaksi, väkivalta on aina jotain, joka menee pikkuisen pidemmälle.

-Väkivalta on aina jonkun muun syy, joka laittoi tekemään sitä, luultavasti kumppanin.

-Tärkeintä on päästä niinsanotusti voittamaan jokainen erimielisyys.

-Kumppani yritetään leimata mielenvikaiseksi.

Kommenttisi on selkeä narsistin projisointi. Mitään väkivaltaa ei ole tapahtunut. Edes lain mukaan tavaroiden rikkominen ei ole väkivaltaa. Tietty AP jättää nyt kertomatta mitä henkistä väkivaltaa mies koki ennen ahdistuskohtaustaan.

Myös väkivaltaisen käytöksen todistaminen on väkivaltaa. Esimerkiksi jos joudut todistamaan r aiskausta niin sinä saatat traumatisoitua siitä myös. Samoin lainsäädäntöön on oikein valtion tiedusvälineissä mainostettu tulevan muutos, että perheväkivallaksi lasta kohtaan lasketaan myös toisen vanhemman pahoinpitely lapsen edessä. Nykyäänhän tilanne on ollut se, että niin kauan kun hakkaa vaan naista lapsen silmien edessä, ollaan katsottu lapselle turvalliseksi.

Alkeellista ja typeräähän tuo on, että tuollaista vasta suunnitellaan ja pohdiskellaan. En ikinä uskaltaisi lisääntyä suomen lainsäädännössä, missä se lapsi joutuu sitten elämään sen hullun kanssa yhteishuoltajuudessa kahden kesken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja kun ap pakkaa laukkunsa niin tuo kultamussukka on välittömästi takaisin tinderissä kertomassa "hullusta eksästään" :D

Mitä sillä on väliä? Vain narsisti on kiinnostunut siitä mitä exä kirjoittelee tinderiin.

Ei mitään ap:n kannalta tietenkään mitään, niitä tinderin sinkkunaisia vaan säälin. Itse en siellä edes ole, ei tarvitse nähdä enää yhtäkään tällaista keissiä :D

Vierailija
104/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille hyvänä nyrkkisääntönä, että jos haluaa välttää rikosjuttuihin sekaantumisen millään tasolla, niin ei kannata muuttaa yhteen miehen kanssa.

Vierailija
105/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauemmin pitkittäin lähtemistä sen vaikeammaksi tulee. Nyt on vielä helppoa ja kun ihmiset kyselee, voit sanoa rehellisesti, että mies sekosi. 

Miksi naisille on niin tärkeää selitellä muille ja saada näyttämään ero sille kuin nainen haluaa? Nythän mies halusi eroa ja vaati AP:ta muuttamaan, eli AP voi sanoa ihmisille totuudenmukaisesti että mies halusi erota. Jos AP jää, niin hän itse silloin on se ìdiootti, joka ei usko, että toinen haluaa erota. Tyypillistä naisille jäädä tuollaiseen tilanteeseen, että voisi manipuloida tilanteen näyttämään sille kuin hän olisi eronnut miehen käytöksen vuoksi, vaikka itse provosoi miestä.

Vain ja ainoastaan sinun päässäsi tällaiset johtopäätökset että tässä olisi jotain provosoitu.

No kerro sitten mistä kaikki sai alkunsa? Olet hieman yksinkertainen jos uskot että mies alkoi riehua ilman syytä. Taidat olla uhriutiva narsisti ja tuollaisten tilanteiden spesialisti. Tiedät sen yhden heikon kohdan ja ärsytät sitä niin kauan, että toisen psyyke ei kestä. Sen jälkeen uhriudut. Itse olen ollut tuossa asemassa miehenä ja siinä tilanteessa olen todella toivonut että nainen suostuisi eroon, mutta jos hän on kirjoilla toisen omistamassa asunnossa, niin mahdoton saada ulos ellei itse lähde. Jos AP jää, niin AP on provokaattori. Mies sanoi haluavansa erota.

Voin antaa sinulle esimerkin: minä sain kuulla huutoraivarin siitä, millainen persoonallisuushäiriöinen (huomionhakuinen) olen. Syynä oli kävelytyylini. 

Kävelen hieman poikkeavasti nivelteni takia, minua kiusattiin siitä ala-asteella. 

Ja koska syytät kuitenkin miesvihasta, niin kerron, että minulle raivosi, minua syytteli ja myöhemmin myös uhkaili toinen nainen. Kuulun seksuaalivähemmistöön. 

Ap:n tilanteessa paiskominen ei jää yhteen kertaan ja runtua tulee, jos hän jää suhteeseen. Aina löytyy syy. Nyt pakoon vaikka turvakotiin, jos ei muuta vaihtoehtoa ole. 

Vierailija
106/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se elämä tulee aina olemaan narsistisen aggressiivisen miehen kanssa. Ensin huutamista, sitten tavaroiden rikkomista, uhkailua ja lopulta käy käsiksi sinuun. Tuollaiselta ihmiseltä puuttuu itsehillintä ja kaikki ongelmat, mitä kohtaa elämässään ovat aina muiden ihmisten vikaa. Töissäkin muut ihmiset aiheuttavat heille vaikeuksia ja viranomaiset ovat aina näitä ihmisiä vastaan, lääkärit eivät osaa mitään jne. Säännöt ja ohjeet on aina vääriä ja tietävät asian kuin asian itse paremmin kuin asiantuntijat. PAKENE.  

Vierailija
107/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia pitää soittaa poliisit paikalle jos ei itseä uhata millään tavoin?

Tyyppi hajottaa kämpän ja olisi pitänyt sanottaa "Pertin" tunteita... Pertti sua harmittaa nyt tosi paljon 😑

-ohis

Vierailija
108/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka AP lähtee niin kyllä tuo mies olisi psykiatrisille saatava. Äitinsä sitä tuskin ymmärtää lähettää vaikka ehkä mammanmussukka ei muita usko. Tuollaiset täällä kulkevat muiden keskellä ilman mitään hoitoa. Seurauksista voi lukea rikosuutisista. 

Sen miehen mamma voi mennä juoppopoikaansa paapomaan. Ehkä oppii sen jälkeen kun itse kokee sen.

Vierailija
109/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju ja sen miehet ovat hyvä oppitunti väkivaltaisten miesten ajattelusta. Kiinnittäkää huomiota:

-Omaa käytöstä ei koskaan mielletä väkivallaksi, väkivalta on aina jotain, joka menee pikkuisen pidemmälle.

-Väkivalta on aina jonkun muun syy, joka laittoi tekemään sitä, luultavasti kumppanin.

-Tärkeintä on päästä niinsanotusti voittamaan jokainen erimielisyys.

-Kumppani yritetään leimata mielenvikaiseksi.

Kommenttisi on selkeä narsistin projisointi. Mitään väkivaltaa ei ole tapahtunut. Edes lain mukaan tavaroiden rikkominen ei ole väkivaltaa. Tietty AP jättää nyt kertomatta mitä henkistä väkivaltaa mies koki ennen ahdistuskohtaustaan.

Myös väkivaltaisen käytöksen todistaminen on väkivaltaa. Esimerkiksi jos joudut todistamaan r aiskausta niin sinä

Hyvä, että lainsäädäntöä tarkistetaan. Jos mies käy lasten äitiin käsiksi, hänellä on kuusinkertaistunut riski käydä käsiksi myös lapsiin. Vaimonhakkaajat eivät ole turvallisia vanhempia, mutta huoltajuusasioissa oikeudessa näitä riskejä ollaan tunnistettu huonosti.

Vierailija
110/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollainen raivokohtaus ole terveen ihmisen merkki. Miehen pitäisi hakeutua hoitoon. 

Ehkä se äiti on itse samanlainen, perimässä vikaa. 

Vierailija
111/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Väkivaltainen käytös eskaloituu yleensä myös väkivallaksi toista kohtaan.

Vierailija
112/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia pitää soittaa poliisit paikalle jos ei itseä uhata millään tavoin?

Jos joku hajottaisi omaisuuttasi, esimerkiksi autoasi, mutta ei kuitenkaan uhkaisi sinua, soittaisitko poliisit vai antaisitko jatkaa hajottamista kaikessa rauhassa?

Miksi toimisit valitsemallasi tavalla?

Jos tyttöystäväni tai vaimoni rikkoisi omia tavaroitaan niin en poliisia soittaisi vaan hymyilisin vienosti. Jos taas minun tavaroitani niin en sittenkään mutta käskisin lopettamaan. Jälkikäteen saisi korvata jos olisi jotain arvokkaampaa.

Jos taas ventovieras niin sitten lopettaisin harjottelun ja sen jälkeen soittaisin sheriffit paikalle.

Vierailija
113/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mistä se miesystävä raivostui? Mikset kerro?

Vierailija
114/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku hajottaisi omaisuuttasi, esimerkiksi autoasi, mutta ei kuitenkaan uhkaisi sinua, soittaisitko poliisit vai antaisitko jatkaa hajottamista kaikessa rauhassa?

Miksi toimisit valitsemallasi tavalla?

Jos tyttöystäväni tai vaimoni rikkoisi omia tavaroitaan niin en poliisia soittaisi vaan hymyilisin vienosti. Jos taas minun tavaroitani niin en sittenkään mutta käskisin lopettamaan. Jälkikäteen saisi korvata jos olisi jotain arvokkaampaa.

Jos taas ventovieras niin sitten lopettaisin harjottelun ja sen jälkeen soittaisin sheriffit paikalle.

Suomessa ei ole sheriffiä vaan virka poliisi jonka tehtävä ei ole suojella vaan tekee mitä huvittaa.

Vierailija
115/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju todistaa sen miten sairaita ja narsistisia naisia täällä on. Mies haluaa erota, joten pulinat pois.

Voisiko mies millään tavalla selvemmin ilmaista, että hän haluaa päästä eroon aloittajasta?

No ehkä paiskaamalla hänet omin käsin ulos, jos ei muuten älyä lähteä. Sitä ei kannata jäädä odottamaan, tai on ainakin hyvä tehdä testamentti heti.

Vierailija
116/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä tässä on huomionarvoista on se, että mies edelleen raivokas selvittyäänkin. Normaali mies häpeäisi ja olisi pahoillaan aiheuttamastaan tuhosta ja pelosta. Miesystäväsi ilmeisesti ei sanallakaan?

Vierailija
117/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se onkin. 

Vierailija
118/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimität tuota mieheksi?

Tuo on väkivaltainen lapsi.

Koska se on aikuinen niin häivy heti.

Tuollainen pahenee. Sinulla pitää olla henkivartija.

Vierailija
119/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka AP lähtee niin kyllä tuo mies olisi psykiatrisille saatava. Äitinsä sitä tuskin ymmärtää lähettää vaikka ehkä mammanmussukka ei muita usko. Tuollaiset täällä kulkevat muiden keskellä ilman mitään hoitoa. Seurauksista voi lukea rikosuutisista. 

Ei AP:ta, ei ongelmaa. Te narsistit olette aina ensimmäisenä diagnosoimassa kohteitanne. Jos kohtaat aina "väkivaltaisia" miehiä, tai siis miehiä, joiden "väkivaltainen" käytös ilmenee vain sinun provosoidessasi, niin yhteinen nimittäjä on aina sinä.

Jokaisella ihmisellä on potentiaalia väkivaltaiseen käytökseen, mutta kaikki eivät sitä kuitenkaan tee koskaan missään tilanteessa. Siinä välissä on jokaisen oma itsehillinnän taso. Mies joka riehuu kerran jossain tilanteessa, suurella todennäköisyydellä riehuu myös toisissa tilanteissa, koska hänellä on alikehittynyt itsehillintä. Jos ei halua terapiaan niin vähintä mitä voisi tehdä on välttää niitä omia teiggereitä, esim. alkoholi tai parisuhteessa oleminen. Ei se ole kenenkään muun syy että sinä olet aikuisen kokoinen vauva.

Vierailija
120/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa aggressiivisista miehistä käyttää sellaista väkivaltaa, mikä on jossain määrin tulkinnanvaraista. Esimerkkinä huutaminen täyttä kurkkua korvasi vieressä, jolloin kuulosi vaurioituu ja sanoo, että se oli vain huutamista eikä mitään väkivaltaa. Tuollainenkin on kuitenkin ihan todellinen pahoinpitely ja siitä voi saada tuomion. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän