Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töykeät miehet, baarit ja keski-ikäinen nainen

Vierailija
26.04.2025 |

Mistä johtuu, että miehet ovat niin töykeitä ja kiukkuisia keski-ikäisille naisille baareissa, siis ihan tavalliset baarimikot, järjestysmiehet ym. Olen hiljainen, en vaadi, maksan juoman ja katoan. Silti sellaisen jäisen asenteen huomaa ja tulee tosi p**a fiilis. En lähtisi baareihin muutenkaan, mutta rakastan livemusiikkia, niin pakko on. Tiedän kyllä, että ole ongelmajätettä enkä ole nuori ja kaunis, eikä minusta saa mitään hyötyjä enää, mutta onko pakko olla niin kylmä ja töykeä? 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tuollaisia. Naiset heidät on sellaisiksi kasvattaneet.

Vierailija
2/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kyllä koskaan kokenut baarissa tuollaista käytöstä kenenkään edellä mainitun taholta, päinvastoin.

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksuntaa se on. Joidenkin miesten mielestä naisen on pysyttävä kotona kolmenkympin jälkeen, eikä varsinkaan saa juoda alkoholia. Jos toimii toisin, on heidän mielestään huono nainen. 

Vierailija
4/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi tuollaisissa paikoissa, livemusiikkia tai ei.

Vierailija
5/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa? 

Vierailija
6/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat kyllä kunnon kusipäitä. Tuollainen käytös kertoo vain heistä.

Vierailija
7/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesi perusteella ongelma on enemmän omassa päässäsi. Miehet eivät luonnollisistakaan syistä pörrää keski-ikäisten naisten ympärillä samalla tavalla kuin nuorempien, sinun on aivan turha yrittää syyllistää siitä miehiä. Tämän lisäksi #metoo ja kaikki liitännäinen uusfeministinen voimaantumispaska on saanut myös monet miehet välttelemään lähestymästä naisia tai edes hymyilemästä / small talkista vaikka seura kiinnostaisi.

Syyllistämisen sijaan sinun kannattaisi hyväksyä realiteetit ja olla itse iloinen, avoin ja mennä juttelemaan miehille jos seuraa haluat, tai vaikka vain juttuseuraa.

Vierailija
8/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ovat kyllä kunnon kusipäitä. Tuollainen käytös kertoo vain heistä.

Mene oksentamaan traumojasi jollekin terapeutille, älä tänne. Ymmärrän että sinua on satutettu, mutta se ei ole kaikkien miesten syytä.

Vierailija
9/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksesi perusteella ongelma on enemmän omassa päässäsi. Miehet eivät luonnollisistakaan syistä pörrää keski-ikäisten naisten ympärillä samalla tavalla kuin nuorempien, sinun on aivan turha yrittää syyllistää siitä miehiä. Tämän lisäksi #metoo ja kaikki liitännäinen uusfeministinen voimaantumispaska on saanut myös monet miehet välttelemään lähestymästä naisia tai edes hymyilemästä / small talkista vaikka seura kiinnostaisi.

Syyllistämisen sijaan sinun kannattaisi hyväksyä realiteetit ja olla itse iloinen, avoin ja mennä juttelemaan miehille jos seuraa haluat, tai vaikka vain juttuseuraa.

Ap ei sanonut ongelmakseen huomion puutteen vaan suoranaisen törkeyden ja ilkeyden.

Vierailija
10/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa? 

Kuvailit juuri paikan, jossa on ilmeisen moukka henkilökunta. Eiköhän paikka jatka samaa linjaa. Sellaisessa.

Baareissa, joissa käyn ei kukaan henkilökunnasta käyttäydy noin. Ainakin syyttä. 

Vierailija
11/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä vaan potuttaa olla töissä öisin kännisiä ihmisiä kaitsemassa. Itse en todellakaan olisi yhtä hymyä jos noihin duuneihin joutuisin. 

Vierailija
12/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei sanonut ongelmakseen huomion puutteen vaan suoranaisen törkeyden ja ilkeyden.

Lue aloitus uudestaan ja tällä kertaa ajatuksen kanssa.

Vierailija
13/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene oksentamaan traumojasi jollekin terapeutille, älä tänne. Ymmärrän että sinua on satutettu, mutta se ei ole kaikkien miesten syytä.

Osaatko lukea? Kirjoitin "jotkut miehet"

Vierailija
14/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun oletetaan olevan siihen aikaan kotona lasten kanssa, oli niitä lapsia tai ei. Siitä tuo johtuu. 

Vierailija
15/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko aloittaja konkreettisempia tosielämän esimerkkejä kuin pelkkä jäinen asenne ja omat fiiliksesi.

Vierailija
16/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nuori mies (25), kohtelias ja hyväkäytöksinen. Saan keski-ikäisiä naisia niin paljon kuin vaan jaksan painaa. Toki myös nuorempia. Hyvillä käytöstavoilla pääsee pitkälle, äiti opettanu aikoinaan.

Vierailija
17/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sellaisen jäisen asenteen huomaa"

Hohhoijaa. Eli tämäkin "ongelma" oli taas kerran vain naisen omien korvien välissä. 

Vierailija
18/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä miehenä saan ihan täsmälleen samaa jäistä asennetta ja töykeyttå baarissa naisilta ja miehiltäkin. Asuin pitkään ulkomailla ja samaa ongelmaa ei ollut missään. Suomessakin riippuu paikasta paljon. Ei tämä ole sukupuolikeskeinen ongelma.

Vierailija
19/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos joku on minulle ilkeä, ajattelen, että;

- hänellä on huono päivä tai

- hän on tyhmä tai

- hänellä on persoonallisuushäiriö

Näin kukaan ei kykene loukkaamaan minua. Paitsi tietenkin läheiset, mutta ylläoleva pätee muihin ihmisiin.

Vierailija
20/39 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko aloittaja konkreettisempia tosielämän esimerkkejä kuin pelkkä jäinen asenne ja omat fiiliksesi.

Kas, itse "lähteet-hullukin" on saapunut keskusteluun. Tälle ei riitä kenenkään oma kokemus, vaan kaikkeen pitää olla suunnilleen väitöskirja todisteeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme