Behm vaan kaunistuu!
Tässä todiste. Rakkaus kaunistaa.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Hän on kaunis todella!
Mut laulaa ei osaa.
Hänen laulunsa on hampaat yhdessä, suu sentin raollaan ja kokonainen kananmuna kurkussa määkimistä.
Vierailija kirjoitti:
On heittämällä Suomen kaunein ja tyylikkäin. Ollaan samaa ikäluokkaa ja fanitan häntä täysillä :D
No eikä ole. 😂
Se kertoo vain kaiken sun mausta kun tollasta fanitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl joka tota ei pidä kauniina täytyy olla vaa kateellinen. Toihan on iha helvetin kaunis muija
Minusta on samanlainen pakkelinaama kuin muutkin pakkelipirkot. En ole kateellinen pakkelinaamoille enkä muillekaan julkkiksille. En tiedä edes yhtään tuon musiikkia. Kuvista päätellen hyvin teennäinen snobi, aina joku hattu päässä ja olevinaan joku 50-luvun filmitähti vissiin, kaikilla tekotaiteellisilla snobeilla on aina hattu.
Missähän tynnyrissä olet elänyt, jos et yhtään hänen musiikkiaan edes tiedä. Joka tapauksessa kaunis nainen ja hyvää musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
On heittämällä Suomen kaunein ja tyylikkäin. Ollaan samaa ikäluokkaa ja fanitan häntä täysillä :D
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kaunis todella!
Mut laulaa ei osaa.
Hänen laulunsa on hampaat yhdessä, suu sentin raollaan ja kokonainen kananmuna kurkussa määkimistä.
Tämän juntin mielipide on totuudesta yhtä kaukana kuin aurinko maasta. Behm on erittäin hyvä lauluntekijä, tuottaja, erittäin hyvä laulaja sekä hyvin kaunis!
Muuten minkäikäinen hänen lapsensa on? On hyvä että on lapsensa tehnyt. Ja myös Sipolalla on lapsi. Paljon voimia lahjakkaalle pariskunnalle!
Vierailija kirjoitti:
Eli pakkelin määrä on taas lisääntynyt. Missä kohtaa se pakkelikerros on niin paksu että alkaa lohkeilla palasina irti?
Jos selkään taputtaa, niin koko naama tipahtaa.
Olen kateellinen. Toiset saa kaiken ja toiset ei mitään.
Itse olen ruma, lahjaton ja työtön sinkku. Lähinnä tekisi mieli hypätä johonkin rotkoon.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ruma, lahjaton ja työtön sinkku. Lähinnä tekisi mieli hypätä johonkin rotkoon.
Onneksi et sentään tee, kuten sen Jalotiinan vainoaja, joka katkerana uhakaili väkivallalla ja yllytti muita samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kaunis todella!
Mut laulaa ei osaa.
Tämän juntin mielipide on totuudesta yhtä kaukana kuin aurinko maasta. Behm on erittäin hyvä lauluntekijä, tuottaja, erittäin hyvä laulaja sekä hyvin kaunis!
Sinun mielipiteesi on yhtä kaukana totuudesta kuin sinun napasi maailmankaikkeuden ääripäästä. Lisäksi Behm ei osaa laulaa, eikä kauneuskaan silmää häikäise.
Vierailija kirjoitti:
Lakisääteisesti turvattu saattohoitojono tuonne vasemmalle saunan taakse, mars!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Aivan kuten USA:ssa. Ainoa lääke taitaisi olla totaalinen pörssiromahdus. Tai maailmansota.
Katsotaan kumpi tulee ensin. Kumpikin kuitenkin tulee.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl joka tota ei pidä kauniina täytyy olla vaa kateellinen. Toihan on iha helvetin kaunis muija
Minusta on samanlainen pakkelinaama kuin muutkin pakkelipirkot. En ole kateellinen pakkelinaamoille enkä muillekaan julkkiksille. En tiedä edes yhtään tuon musiikkia. Kuvista päätellen hyvin teennäinen snobi, aina joku hattu päässä ja olevinaan joku 50-luvun filmitähti vissiin, kaikilla tekotaiteellisilla snobeilla on aina hattu.
Oi sinä kateellinen kilpailija- laulajatar- pysyy housuissaai, äläkä panettele oikeasti kaunista ja lahjakasta Behmiä. Hän kuuluu A luokkaan, sinä B- luokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi sinä kateellinen kilpailija- laulajatar- pysyy housuissaai, äläkä panettele oikeasti kaunista ja lahjakasta Behmiä. Hän kuuluu A luokkaan, sinä B- luokkaan.
Voodoo People soi päässä ja Riikka tanssii humaltuneesti...
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Öööö, okei.
Rumeni kun otti parrattoman Speden miehekseen.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilee nykyään. Liukkosen kanssa esitti jotain eteeristä mysteerinaista. Ei paljon hymyä tullut.
Ilmeetön tuo on ja tosiaan muodoton kroppa. Itse en sanoisi järin kauniiksi. Jotenkin kummallisen näköinen ja liian luiseva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo kaunis. Isommat rinnat kun olisi niin jep 👍
Silarit olis kirsikka kakun päälle 😍
Pienet rinnat ovat nykyään NE kauniit rinnat. Vaatteetkin istuvat paremmin.
Paha tuosta nyt on rumentuakaan. Vielä kun laittaa puhevammansa kuntoon niin a vot. Vai šuhišeeko tuo vain kiekuessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voodoo People soi päässä ja Riikka tanssii humaltuneesti...
-winner-
Mene nyt jo hoitoon, v_tun p_dari.