Behm vaan kaunistuu!
Tässä todiste. Rakkaus kaunistaa.
Kommentit (105)
Sipola on jotenkin tyttömäinen mies. Ei ehkä niin paha ihminen joka on hyvä asia. Ovat niin söpöjä yhdessä, ihan kuin olisivat odottaneet tapaavansa toisensa koko elämänsä saadakseen sitä rakkautta kerrankin.
Vierailija kirjoitti:
Sipola on jotenkin tyttömäinen mies. Ei ehkä niin paha ihminen joka on hyvä asia. Ovat niin söpöjä yhdessä, ihan kuin olisivat odottaneet tapaavansa toisensa koko elämänsä saadakseen sitä rakkautta kerrankin.
ovat näyttävä pari ja onnellisen näköisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ovat näyttävä pari ja onnellisen näköisiä
No niinpä! Niin söpöä ja ihanaa. Joillekin se parisuhde aina vain sopii paremmin.
Behm lienee ollut todella nuori mennessään naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Behm lienee ollut todella nuori mennessään naimisiin?
Niinhän sekin taisi olla. Elämä on ihmeellinen, omalla kohdallani ei yhtään ole mennyt niinkun suunnitelmien mukaan.
En edes tiennyt, että Behmillä on lapsi. Mihin se on sen lapsensa hylännyt?
Vierailija kirjoitti:
En edes tiennyt, että Behmillä on lapsi. Mihin se on sen lapsensa hylännyt?
Lue kommentteja.
Milloinkas Behmiltä tulee uutta musaa? Oletko muuten kesällä festareilla kuuntelemassa häntä?
Kuvankaunis nainen. Täydellinen myös vartalo.
M.41
Aika vahvat meikit. Ei ole minun makuun muutenkaan. Nämä on näitä makuasioita
On heittämällä Suomen kaunein ja tyylikkäin. Ollaan samaa ikäluokkaa ja fanitan häntä täysillä :D
Kyl joka tota ei pidä kauniina täytyy olla vaa kateellinen. Toihan on iha helvetin kaunis muija
Vierailija kirjoitti:
Kyl joka tota ei pidä kauniina täytyy olla vaa kateellinen. Toihan on iha helvetin kaunis muija
On todella kaunis ja lahjakas. Kateellisten suosikkikohde siis.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Kuinka olen kateellinen jos ulkonäkö ei miellytä? Naama kulmikas ja leveä, nenä isohko ja terävä. Musiikista kyllä tykkään. Ja tiedän että yleisesti häntä pidetään kauniina mutta ei vaan iske minuun.
Vierailija kirjoitti:
Sama kun minä sanon että sinun on pakko pitää Brad Pittiä komeana koska kaikki muutkin naiset pitävät.
Samanlainen töhnänaama tekoripsitekotukkamuija kuin miljoona muuta, ei mitään nähtävää.
Levittääköhän makkarissa tussua ja huutelee että iskä! Tuu nussimaan! möreällä äänellä vai onko vaan sillai että liplaplaituri.
On kaunis kyllä. On kyllä tosi hyvä meikkaamaaan. Hienot kissansilmät monessa kuvassa. Sitten vielä siro. Muistuttaa ranskatarta. Kaunis siis, ja pukeutuu hyvin.