En ymmärrä Kaj:n Bara Bada Bastun hypetystä
Muita, joiden mielestä täysin keskinkertainen/mitäänsanomaton biisi? Mielestäni Erikan Ich Komme on paljon parempi!
Kommentit (129)
Juurikin näin, hyvä biisi ja vieläpä nerokas
Typerä karvalakkihomohumppa. Tynkkyset tanssii taustalla. Se näihin suomalaispersuihin uppoaa kuin musta mela Sebastianiin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaikkialla Euroopassa saadaan tietää, millaisia luihuja näin monet suomalaiset ovat. Toivotte oman maanne edustajan häviötä ja toisen maan voittoa. Hävetkää.
Nythän on niin, että Suomen edustaja on kerta kaikkiaan nolo. Ei sille voi toivoa menestystä, jota se ei ansaitse.
Minä ymmärrän. Bara bada bastu tekee ihmiset onnellisiksi kautta maailman. Mikään muu kappale ei ole tänä vuonna synnyttänyt samanlaista ilmiötä. Antaisitko muiden nauttia siitä? Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Hypetys johtuu siitä, että Ruotsi valitsi edustajakseen suomalaisen bändin, joka laulaa suomalaisesta saunasta suomenruotsiksi.
Kiinnostaa hirveästi muita eurooppalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Typerä karvalakkihomohumppa. Tynkkyset tanssii taustalla. Se näihin suomalaispersuihin uppoaa kuin musta mela Sebastianiin.
Niinkö? Hyvin se on uponnut muihinkin eurooppalaisiin. Ja missä kohtaa KAJ laulaa homoudesta? Ovat ainoita Euroviisu-ehdokkaita jotka esiintyvät puku päällä. Saunassakin.
Olen onnistunut olemaan kuulematta kappaletta. Ich kommen olen kuullut vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Erikan ich komme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Hyvin se on uponnut muihinkin eurooppalaisiin. Ja missä kohtaa KAJ laulaa homoudesta? Ovat ainoita Euroviisu-ehdokkaita jotka esiintyvät puku päällä. Saunassakin.
Kuukauden kuuntelun jälkeen Eurooppa saa päänsärkyä sen kuulemisesta. Kamala renkutus
Edes vöriläiset itse eivät viitsinet juhlia sitä enää
Vastenmielisen näköisiä nuoria miehiä nuo KAJ jäsenet. Olisko Vöyrissä sisäsiittoisuutta?
Olen varma ettei sitä ymmärrä suurin osa äänestäjistä, kun varsinainen äänestys alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Puhut vähän mutta asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen varma ettei sitä ymmärrä suurin osa äänestäjistä, kun varsinainen äänestys alkaa.
Mitä hankalaa ymmärtämistä homoudessa muka on? Bara bada bastu kertoo kaappi homoista jotka puvut päällä ovat saunassa ettei ala alaston miesvartalo jöpöttämään..
Vahingossa katsoin eilen enkä ollut biisiä kuullut kokonaan ja minusta se esitys oli niistä kaikkein paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hypetys johtuu siitä, että Ruotsi valitsi edustajakseen suomalaisen bändin, joka laulaa suomalaisesta saunasta suomenruotsiksi.
Meinaatko, että tämä selittää hypetyksen myös pohjoismaiden ulkopuolella?
Luulen, että osasyy hypetykseen on tarttuva melodia. Loppu tulee sitten hauskasta teemasta.
Pohjoismaiden ulkopuolella EI OLE mitään hypetystä.
Eikö tosiaan ole?
Vierailija kirjoitti:
Ja äärimmäisen karismaattiset ja sympaattiset - ja taitavat! - esiintyjät.
Typerä renkutus jonka sanat ei tarkoita yhtään mitään. Jälkimmäinen kyllä pätee valtaosaan Euroviisujen biiseistä. Pursuavien tissien ja perseen esittely taas on niin last season ettei mitään rajaa. Vikman ja Roosbergit elää jotain 20 vuoden takaista aikaa.
Olisivat joo voineet olla pyyhkeet päällä saunassa, niin olisi näyttävämpi esitys. Mutta alkkarit pitäisi olla alla ja pyyhe niin, ettei tipu. Ei kai vielä Euroviisuissakaan hyväksyttäisi sitä, että pyyhe tippuu ja ups
Paras voittakoon, mitä se sitten tämän spektaakkelin kohdalla tarkoittaakin. Eivät kaikki tunne suurta yhteenkuuluvaisuuden tunnetta maansa artistien, jääkiekkojoukkueitten yms. kanssa.