Saan palkkaa 28 euroa tunti.
Vaikka olen mielestäni aika laiska. Voisin tehdä nopeamminkin töitä mutta kun hitaasti tekee niin saa enemmän rahaa. Ei kukaan ole valittanut hitaudesta tai mitään joten kai sitten ovat tyytyväisiä.
Kommentit (7)
Jääkö 15,- nettoa per tunti? 8 tuntia x 15 olisi 120 per päivä. Kuukaudessa 20 päivää x 120 tekisi 2400 netttoa. Ei huono laiskalle.
Sain joskus kolmekymppiä tunti kun menin tuuraamaan työntekijää joka oli aina poissa kuulemma ja sai potkut. Se oli tavaran kuljetusta eri paikkoihin ja tein pitkiä päiviä vuoden lähes. Tienasin ihan hyvin ja sai ostettua uuden auton ilman lainaa.
Minä saan 12,5€/tunti +lisät+ tukia eli osa-aikatyö. Voisin tehdä tunteja paljon enemmän kuin teen mutta en ainakaan vielä hakua tehdä koska se rahamäärä mitä nykyään saan kuukaudessa riittää mulle oikein hyvin eli ei ole tarvetta saada enempää rahaa kuin nyt saan.
Tunteja teen sen verran että saan täydet kesälomat ja siihen riittää 14 työpäivää kuukaudessa ja yksikin tunti töitä päivän aikana on yksi työpäivä.
Minun piti mennä työkokeiluun 9 eurolla päivässä jotain kuljetusjuttua tekemään. En suostunut.
Kahdeksan tunnin työpäivillä tuo tekisi 4564€/kk. Saan itse saman verran, vaikken itse asiassa ole tullut koskaan ajatelleeksi tuntipalkkaani. Itse asiassa tuntipalkkani on paljon suurempi, koska en tee töitä joka päivä täyttä työaikaa ja välillä on päiviä, ettei ole töitä laisinkaan.
Mene töihin laiska.