Jääkiekko vs jalkapallo
Jalkapallo on tyhmien laji. Hitaampikin ehtii seurata jalkapalloa, mutta hitaampi ei pysy jääkiekon tahdissa yleisössä.
Kommentit (43)
Kun se potku kestää ja kestää ja kestää, niin hitaampikin hoksaa.
Mut moni ei ehdi huomaamaan, kuka ohjasi kiekon ja minne.
Vierailija kirjoitti:
Kun se potku kestää ja kestää ja kestää, niin hitaampikin hoksaa.
Mut moni ei ehdi huomaamaan, kuka ohjasi kiekon ja minne.
Kun se laukaus kestää ja kestää ja kestää ja kestää niin hitainkin on jo kyllästynyt. Mutta kukaan ehdi huomaamaan kuka ohjasi pallon ja minne..
Hidas pystyy aina seuraamaan lajia, koska se on äärimmäisen hidas seurattava.
Hidas pystyy futismatsin jälkeen erittelemään, mitä tapahtui, muttei pysty lätkämatsin nähtyään.
Siis olen joskus katsonut jotain futista jostain. OK. Mä katselin suomalaisena futismatsia Hollannin Burmerenssä. Olen ihas perusdaami Suomen maaseudulta.
Tuolloin tajusin jalkapallon hitauden.
Vierailija kirjoitti:
Siis olen joskus katsonut jotain futista jostain. OK. Mä katselin suomalaisena futismatsia Hollannin Burmerenssä. Olen ihas perusdaami Suomen maaseudulta.
Tuolloin tajusin jalkapallon hitauden.
Noh Burmerendissä on karjamarkkinat ja toisinaan viikoittain myydään possuu, lammasta tai muuta.
Jalkapallossa on sentään libero. Jääkiekossa on... valmentaja?
Vierailija kirjoitti:
Kiekko on nopeampi syötettynä, kuin itse lavassa vietynä. Joukkuepeli.
Nyt oli kyllä daijuin kommentti hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekolla on juntti katsojakunta ja sovinistinen maine Suomessa.
Entäs englantilaiset jalkapallon katsojat viimekin kisoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut jalkapallomatsia eräässä Euroopan maassa paikallisessa sporttipubissa.
Oikein ihmettelin, kuinka kauan yksi potku kestää ja kuinka hidasta tämä on.Tajusin, ettei kukaan noista ehtisi reagoida lätkän monta kertaa nopeampikin käännöksiin.
Kylmiltään? Ei varmaan ehtisikään. Aivan kuten jääkiekkoilija olisi kylmiltään aivan hukassa sijoittumisen, joukkueprässin tai vaikka jonkun paitsioansan ajoituksen kanssa.
Niin tai laitetaan joku lätkäpuolustaja 1-1 tilanteeseen Messiä ym vastaan. Haluaisin nähdä miten se "reagoi" käännöksiin 😅
Lätkäpuolustaja jyräisi tollasen 50 kilosen k ä ä piön alleen
Jääkiekossa harvoin saadaan edes viittä syöttöä peräkkäin omille. Pitkää päätyyn ja läskit perään.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko on tyhmien laji. Sopii niille ihmiselle jotka huomaavat vain maalit ja yhteentörmäykset. Eivät yleensä ymmärrä yhtään mitä tapahtuu kun katsovat jalkapalloa ja siksi kuvittelevat ettei tapahdu mitään. Usein eivät ymmärrä jääkiekostakaan paljon.
Jos kiinnostaa katsoa kun palloa syötellään omalla alueella puolet ajasta niin silloin kannattaa katsoa nimenomaan jalkapalloa. Mikä tuosta pallon potkimisesta fiksua tekee?
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekossa harvoin saadaan edes viittä syöttöä peräkkäin omille. Pitkää päätyyn ja läskit perään.
Jos et ole huomannut niin se kenttä on myös aika paljon pienempi kuin jalkapallossa ja syötöt paljon nopeampia. Voit yhdelläkin syötöllä päästä maalipaikkaan, jalkapallossa se on erittäin harvinaista, mutta trollihan sinä oletkin..
Jalkapallossa pitäisi jakaa vuoden heittäytyjä palkinto ja antaa pisteet siitä kuka saa eniten pyörittyä kierroksia maassa. Neitien laji.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tutkimusten mukaan on käsittääkseni niin, että yhteisössä tai kulttuurissa vähemmän suosittujen lajien seuraajat ovat keskimäärin älykkäämpiä. Eli Suomessa futisfani on todennäköisemmin kendofania älykkäämpi, Englannissa taas päinvastoin.
Mitä? Eiköhän Suomesta löydy enemmän futisfaneja kuin kendofaneja.
Vierailija kirjoitti:
On kuitenkin fakta, että hidas ei pysty seuraamaan lätkää.
Eikä tyhmä pysty seuraamaan shakkia.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko on tyhmien laji. Sopii niille ihmiselle jotka huomaavat vain maalit ja yhteentörmäykset. Eivät yleensä ymmärrä yhtään mitä tapahtuu kun katsovat jalkapalloa ja siksi kuvittelevat ettei tapahdu mitään. Usein eivät ymmärrä jääkiekostakaan paljon.
Jääkiekko sopii kaikille väkivaltaisille junteille ja koukukiusaajille. Kaukalossa saa ihan luvan kanssa hakata ja töniä toisia.
Vierailija kirjoitti:
Jalkapallossa pitäisi jakaa vuoden heittäytyjä palkinto ja antaa pisteet siitä kuka saa eniten pyörittyä kierroksia maassa. Neitien laji.
Ihan samaa voi sanoa jääkiekosta ihme heittäytyjiä ja itkijöitä. Ryhmien neitien laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut jalkapallomatsia eräässä Euroopan maassa paikallisessa sporttipubissa.
Oikein ihmettelin, kuinka kauan yksi potku kestää ja kuinka hidasta tämä on.Tajusin, ettei kukaan noista ehtisi reagoida lätkän monta kertaa nopeampikin käännöksiin.
Kylmiltään? Ei varmaan ehtisikään. Aivan kuten jääkiekkoilija olisi kylmiltään aivan hukassa sijoittumisen, joukkueprässin tai vaikka jonkun paitsioansan ajoituksen kanssa.
Niin tai laitetaan joku lätkäpuolustaja 1-1 tilanteeseen Messiä ym vastaan. Haluaisin nähdä miten se "reagoi" käännöksiin 😅
Lätkäpuolustaja jyräisi tollasen 50 kilosen k ä ä piön alleen
Lätkäpuolustaja kompuroisi omiin jalkoihinsa eikä saisi mitään kontaktia. "jyräsi" korkeintaan omat nilkat siinä rallissa😅
Lätkäjätkät on yleensä aika simppeleitä.