Jääkiekko vs jalkapallo
Jalkapallo on tyhmien laji. Hitaampikin ehtii seurata jalkapalloa, mutta hitaampi ei pysy jääkiekon tahdissa yleisössä.
Kommentit (43)
Kiekko on nopeampi syötettynä, kuin itse lavassa vietynä. Joukkuepeli.
Harvinaisen typerä avaus ja mielipide.
Koulussa aina tunnisti lätkänpelaajat siitä, että hokivat "hä?"
Oli varmaan pää kolissut laitaan tai jotain.
Itse asiassa tutkimusten mukaan on käsittääkseni niin, että yhteisössä tai kulttuurissa vähemmän suosittujen lajien seuraajat ovat keskimäärin älykkäämpiä. Eli Suomessa futisfani on todennäköisemmin kendofania älykkäämpi, Englannissa taas päinvastoin.
Mun kylppärissä on kuivatettu haisevia lätkäkamoja ja on mun pojatkin joskus pelanneet. Aika tylsä laji. Tiedän, mikä on paitsio.
Molemmat sirkushuveja typeryksiltä typeryksille.
On kuitenkin fakta, että hidas ei pysty seuraamaan lätkää.
Jääkiekko on tyhmien laji. Sopii niille ihmiselle jotka huomaavat vain maalit ja yhteentörmäykset. Eivät yleensä ymmärrä yhtään mitä tapahtuu kun katsovat jalkapalloa ja siksi kuvittelevat ettei tapahdu mitään. Usein eivät ymmärrä jääkiekostakaan paljon.
Hmm.. vihreän veran shakki, taidemuoto ja osa kulttuuria vr. toisten tönimistä ja hakkaamista kepeillä?
Vierailija kirjoitti:
Kiekko on nopeampi syötettynä, kuin itse lavassa vietynä. Joukkuepeli.
Ja palloko on nopeampi kuljettaa kuin syöttää? Vai mikä argumentti tämä oli😅
Vierailija kirjoitti:
On kuitenkin fakta, että hidas ei pysty seuraamaan lätkää.
Ei ole. Mutta se on fakta että vähä-älyinen ei pysty seuraamaan jalkapalloa.
Olen seurannut jalkapallomatsia eräässä Euroopan maassa paikallisessa sporttipubissa.
Oikein ihmettelin, kuinka kauan yksi potku kestää ja kuinka hidasta tämä on.
Tajusin, ettei kukaan noista ehtisi reagoida lätkän monta kertaa nopeampikin käännöksiin.
Jalkapallo on strategia/taktiikkapeli ja jääkiekko on voima/refleksipeli. Molemmissa tarvitaan paljon taitoa ja nopea pää mutta jääkiekko on niin nopeatempoista että ratkaisut ovat usein refleksinomaisia eikä harkittuja kun jalkapallossa taas toisinpäin. Tykkään molemmista lajeista.
Jalkapallossa maalit ja/tai ovat välillä todella hienoja. Samoin maalivahdin torjunnat.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut jalkapallomatsia eräässä Euroopan maassa paikallisessa sporttipubissa.
Oikein ihmettelin, kuinka kauan yksi potku kestää ja kuinka hidasta tämä on.Tajusin, ettei kukaan noista ehtisi reagoida lätkän monta kertaa nopeampikin käännöksiin.
Voi sinua reppanaa. Et varmaan itse tajunnut että et ymmärtänyt pelistä mitään koska olet itse niin yksinkertainen😂
Vierailija kirjoitti:
Oikein ihmettelin, kuinka kauan yksi potku kestää ja kuinka hidasta tämä on.Tajusin, ettei kukaan noista ehtisi reagoida lätkän monta kertaa nopeampikin käännöksiin.
Näytä mulle jääkiekkoilija joka kääntyilee montakertaa nopeammin kuin Messi? Kyllä se jääkiekkoilijan kääntyminen on kuin bussia kääntäisi verrattuna jalkapalloon.
Vierailija kirjoitti:
Jalkapallo on strategia/taktiikkapeli ja jääkiekko on voima/refleksipeli. Molemmissa tarvitaan paljon taitoa ja nopea pää mutta jääkiekko on niin nopeatempoista että ratkaisut ovat usein refleksinomaisia eikä harkittuja kun jalkapallossa taas toisinpäin. Tykkään molemmista lajeista.
Mutta amerikkalainen jalkapallo on amerikkalaisittain "best of both worlds."
Vierailija kirjoitti:
Kylmiltään? Ei varmaan ehtisikään. Aivan kuten jääkiekkoilija olisi kylmiltään aivan hukassa sijoittumisen, joukkueprässin tai vaikka jonkun paitsioansan ajoituksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta amerikkalainen jalkapallo on amerikkalaisittain "best of both worlds."
Ihan h*lvetin tylsää se on. Kymmenen sekuntia peliä, kahden minuutin katko. Kymmenen sekuntia peliä, kahden minuutin katko. Ainoa tylsempi laji, mitä olen koskaan yhtään katsonut on baseball.
Jääkiekolla on juntti katsojakunta ja sovinistinen maine Suomessa.