Sain eilen ruokajaosta kamalan kasan karkkia ja patukoita
Kilon pussi jotain jugurttipäällystettyjä pähkinöitä ( parasta ennen 3/26), Dumle suklaapatukoita 8 kpl, suklaa aakkosia kolme pussia, kaksi levyä turkinpippurisuklasta ja kolme levyä jotain kaurasuklaata. Laatikollisen Brunbergin suklaapusuja. Lisäksi Elosen pääsiäistäytekakun ja oululaisen siivutetun pullapitkon. Minisun juniorin d3 vitamiineja ja c vitamiineja sekä monivitamiineja.
Ei yhtään oikeaa ruokaa!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Sisäfilettäkö olisi pitänyt antaa lihatiskistä?
Nyt oli jäänyt hävikkiin noita mitä sait.
Onko tuo ap:n saama sun mielestä ruokaa? Kuinka usein itse elät pelkillä karkeilla ja kuinka pitkiä aikoja? Jos ap:n saama ravinto ois kelvannut sulle, niin tee ihmeessä vaihtokaupat! Anna ap:lle leivät, juustot, lihat ja perunat ja ota sinä ap:n kassillinen karkkia. :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on myös paljon kakkuja/pullia yms eli ei keliaakikon kannata leipäjonossa käydä.
Mietin samaa, että olisin ollut pulassa. Lisäksi vielä laktoosi. En olisi ap:n saamista voinut syödä mitään. Onneksi ei tarvitse käydä ruokajonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä törkeetä, tekisin valituksen Hurstille. Miten ne kehtaa! Luuleeko ne ettei köyhät halua syödä terveellisesti kuten eliitti? Olisin paiskannut ne heti roskiin.
Ei Hursti päätä, mitä kaupoilta jää yli. Karkeista saa energiaa, että elää seuraavaan päivään.
Ja diabeteksen, että kuolee kolmantena päivänä rasvamaksaan. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Täällä on myös paljon kakkuja/pullia yms eli ei keliaakikon kannata leipäjonossa käydä.
Anna kakut naapurillesi ja naapuri antaa sinulle vaihdossa kananmunia ja maitoa.
Mulle kävi päinvastoin kuin AP'lle. Tämä torstaina, oli kassissa pelkkää lihaa ja pasteijoita, noh pari munkkia oli myös. Kysyin kassin viimeisenä, jolloin jakaja keräsi mulle kassin pakastimessa olleista lihoista..... baptistit....
Ettekö ole kuulleet vaihtokaupoista? Eikö teillä ole yhtään ystäviä tai sukulaisia, joiden luo voisitte mennä kylään ja viedä tuliaisiksi karkkeja? Jos emäntä ei laita kokonaista ateriaa, niin ainakin keitää kahvit ja tekee tuhdin oopperavoileivän kyytipojaksi.
Ymmärrän pointin ettei tuollinen ole 'oikeaa ruokaa' (tyyliin perunat ja kananmunat jne.) mutta toisaalta miksei karkkiakin voisi jakaa?
On vähävaraisellakin oikeus herkutella, ja ehkä tuollaisella karkilla voi ilahduttaa omia/lähipiirin lapsia, jos muutoin ole ikinä varaa heille mitään ostaa/antaa.
Asian vierestä, en ihmettelisi vaikka yhä useammin jatkossa tulee karkkeja ruokajakeluun (toki kaupat varmasti oppivat nopsaan tilaamaan vähemmän) koska ne ovat nykyään todella kalliita. Lisäksi monilla keskituloisilla on tarve kiristää vyötä, useimmat varmasti luopuvat ensimmäisenä kaikesta 'turhasta' mihin yleensä lukeutuu erilaiset herkut, kuten karkit --> menee aikanaan hävikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Tää voi itse asiassa olla ihan tottakin. Ainakin siinä ruokajakelussa jossa itse käyn joskus ihan oikeasti jaetaan isot kasat karkkeja ja herkkuja.
Ei vale tee aloituksesta totta.
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH