Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni on lihava ja minä olen hoikka

Vierailija
18.09.2008 |

ja on aivan ihanaa kun hänen kanssa ei ole ollut koskaan keskustelua asiasta!

Normaalisti vähänkin pyöreät tuttavat mainitsevat hoikkuudestani ja kyselevät miten se onnistuu ja valittavat omista liikakiloista.

Tämä todella pyöreä ystäväni ei ole koskaan maininnut hoikkuudestani mitään eikä sanallakaan valittanut omasta painostaan. Ihanaa kun hän on tyytyväinen itseensä sellaisena kuin hän on!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos itse on selkeästi lihavampi. En tiedä miksi ,mut jotenkin meen hämilleni. Varsinkin aina synnytysten jälkeen (kun mulle ei oo vaan jääny yhtään kiloja), se tuntuu jotenki tosi nololta. Ei tiedä mitä siihen vastais.

Vierailija
2/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekös sua kismittää kun tänne oikein piti kirjoittaa ;)

Tämä todella pyöreä ystäväni ei ole koskaan maininnut hoikkuudestani mitään eikä sanallakaan valittanut omasta painostaan. Ihanaa kun hän on tyytyväinen itseensä sellaisena kuin hän on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun töissä kahvipöydässä saa aina kuulla, että mites sinä olet noin hoikka. Ota pullaa, ei sun tarvi aina laihduttaa. Mites sinä voit pullaa syödä, vaikka olet noin laiha.

Oletpa vanhan näköinen kun olet noin laiha. Olet ihan anorektisen näköinen.

Samalla sitten suunnitellaan omia laihdutuskuureja ja kiroillaan omia läskejä.

Minä olen tyytyväinen painooni, ympäristö ei. Itsekin ilahdun jos näen itsensä kanssa tasapainossa olevan ihmisen, on hän sitten hoikka tai lihava.

Vierailija
4/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eihän sulla oo edes tissejä"

"miehes haluais varmaan, että lihot. Ei kai luukasaa kukaan halua viereensä"

Mikä oikeus läskeillä on aina haukkua hoikempia?

Vierailija
5/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse olla tyytyväisiä omaan painoon, niin sitten vedetään tämä "miehet tykkää runsaista" -kortti. Käsittämätöntä miesten aliarvioimista - niin kuin joku valitsisi puolisonsa massan mukaan.

Vierailija
7/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin niin päin että hoikat ovat halutuimpia, pyöreät vasta sitten ja saattaapi joku tykätä anorektikoistakin. Me 100+ kiloiset emme kelpaa kuin yhdelle tuhannesta.

Vierailija
8/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eihän sulla oo edes tissejä"

"miehes haluais varmaan, että lihot. Ei kai luukasaa kukaan halua viereensä"

Mikä oikeus läskeillä on aina haukkua hoikempia?

Vierailija
9/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aivan normaalipainoinen, mutta ehkä hieman hoikanpuoleinen ottaen huomioon ikäni ja pari lasta.

Työpaikallani olen usein törmannyt painorasismiin, jota harrastavat ylipainoiset työkaverini. Kehuvat kilvan toistensa ulkonäköä, minulle ei vähingossakaan huomautella mitään kaunista ulkonäöstäni. Ihan kuin minulla ei voisi olla itsetunto ongelmaa tai tunteita, kun olen suht hoikka. Täytyy sanoa, että ennen niin hyvä itsetuntoni on näiden vuosien saatossa huonontunut jatkuvasti harjoitetun rasismin takia. Meillä on pieni työyhteisö, joten jään tässä asiassa yksin. Tiedän, että loppujen lopuksi he vain ponkittavat omaa huonoa itsetuntoa, mutta silti!!!

Vierailija
10/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joskus tapaa naiseen/naisiin jotka eivät ole kateellisia jos toinen on hyvännäköinen ja hoikka. Mutta kun sellaista naista en vielä ole tavannut joka ei jossakin määrin olisi kateellinen...voi kun naiset osaisivat nauttia omasta naiseudestaan ja antaisivat muidenkin nauttia siitä, mutta kun ei.

Vierailija
11/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullea työkaveri sanoi eräänä keväänä kahvipöydässä että bikinikausi odottaa, syö nyt että sullakin olisi jotain täytettä sinne bikineihin. Heh-hee miten hauskaa..

Vierailija
12/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ylipainoinen, ja koska en siitä pidä, en kyllä yleensä noista painoasioista paljoa puhu tai leikkiä laske. Puhun vain joskus luottamuksellisesti jonkun ihmisen kanssa josta luotan ja pidän. Alle kolmekymppisenä olin hyvinkin hoikka, jopa laiha, joten ei minulla ole mitään tarvetta kenenkään hoikkuutta päivitellä.

Vierailija
13/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joskus tapaa naiseen/naisiin jotka eivät ole kateellisia jos toinen on hyvännäköinen ja hoikka. Mutta kun sellaista naista en vielä ole tavannut joka ei jossakin määrin olisi kateellinen...voi kun naiset osaisivat nauttia omasta naiseudestaan ja antaisivat muidenkin nauttia siitä, mutta kun ei.

Vierailija
14/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä EN ole tyytyäinen omaan ulkonäkööni tai oikeammin kokooni, mutta minä EN ole kateellinen negatiivisella tavalla. Ennemmin katselen ihaillen hoikkaa naista, varsinkin jos hän on monen lapsen äiti kuten minä. Vähän kuin kannustimena.

Vierailija
15/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat säännöt kaikille. Paino on yksityisasia ja siitä mainitseminen on vaivaannuttavaa.

Vierailija
16/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavalle ei saa sanoa, että bikinikausi alkaa, laihduta vähäsen. Mutta lihava saa naureskella, että sulla on niin kuihtuneet tissitkin, että miten kehtaat vetää uimapuvun päälle.

Ja sille, joka kysyi, saako puhua hoikkuudesta ihaillen. Mikä ihmeen tarve teillä lihavilla on yleensä kommentoida toisten ulkonäköä ja painoa? Minä hoikkana ihmisenä en viitsi kommentoida kenekään painoa, koska se on minusta yksityisasia.

Vierailija
17/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa mulle on aivan sama, onko joku työkaveri lihava tai laiha. Miksi siitä nyt ylipäätään pitäisi huomautella. Ja toisaalta nokkiinsa ottaa.

Sille yhdelle tiedoksi. Ei kaikki naiset kadehdi toisten ulkonäköä - todellakaan.

Vai toivotko hiljaa mielessäsi, että kaikki kadehtisivat hoikkuuttasi?

Itse olen suht tyytyväinen ulkonäkööni, paljon olisi parannettavaa, mutta näillä mennään, kun ei päälle syljetä.

Itse olen puuttunut kyllä ystävieni painoon:

Yhdelle olen sanonut, et missäs puolet susta on? (kun oli äkisti laihtunut noin 15 kiloa), toiselle, sä olet laihtunut huimasti! Molemmat iloisesti, ja tyypit ilahtuivat, kun olivat laihtumisensa eteen nähneet vaivaa ja joku huomioi. Toisaalta tietävät, että ovat yhtä arvokkaita ystäviä olivat millaisia tahansa.

Kahdelle olen sanonut, että muistathan syödä riittävästi (molemmat selkeästi alipainoisia), toinen kärsi lapsettomuudesta, toinen anoreksiasta.

Vierailija
18/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tuttava ihmetteli kun ei vaan löydä miestä, vaikka on tällainen hoikka ja itsestään ja terveydestään huolehtiva.

Itse 10 kg ylipainoinen ja vähän tuo kyllä loukkasi. Piiloviestinä voi lukea että pitää itseään niin paljon kauniimpana kun on hoikkakin.

Lisäksi ärsyttää hänen jatkuvat dieettinsä ja pähkäilyt voi kun reiteni ovat niin paksut ja selluliittiset. Enpä niitä paljon kommentoi.

Vierailija
19/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sanot, ettet välitä toisten ulkonäöstä, sitten toisessa lauseessa kerrot huomautelleesi.

Ihan kiva juu jos sairastaa jotain sairautta ja ei liho. "Syöhän vähän, olet anorektisen näköinen". Ja vaikka ei sairastaisi, minusta on loukkaavaa sellainen. Ja jos on anorektikko, se sanominen ei auta vaan ihminen tarvitsee muuta apua kuin huomauttelemista.

Ihan sama sinun mielipiteesi mukaan olisi sitten jos huomauttelisit ylipainoisille, että älä syö enää niin saisit lapsiakin ja älä syö enää kun näytät possulta. Mutta ei, vain hoikkia saa verrata anoreksiaan. Ja hoikalle lapsettomalle saa vihjailla painosta.

Vierailija
20/26 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tero haisee pahalle, minä tuoksun hyvälle"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän