Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon varmaan outo nainen, kun mun mielestä rotat ja hiiret ei oo yhtään pelottavia tai ällöttäviä

Vierailija
25.04.2025 |

Ainoastaan suloisia. 🥰 Itsellänikin on ollut kesyrotta lemmikkinä. 🤗

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun naiseus liittyy asiaan?

Yleensä ne on naisia, jotka kuvataan niinä "iik hiiri!" -tyyppeinä, jotka hyppää heti pöydälle tai tuolille karkuun ja mies tulee pelastavana ritarina paikalle pyydystämään pikku viiksiniekan. 

Harvemmin oon kuullu miesten säikkyvän hiiriä tai rottia. Ap

Vierailija
22/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne on naisia, jotka kuvataan niinä "iik hiiri!" -tyyppeinä, jotka hyppää heti pöydälle tai tuolille karkuun ja mies tulee pelastavana ritarina paikalle pyydystämään pikku viiksiniekan. 

Ai sä olet niin pieni lapsi, että luulet satukirjojen olevan totta. No se selittääkin paljon....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on ihan muina Tuhkimoina sinut hiirten kanssa. Tuollainen kirkumishöpinä on vain miesten voimafantasiaa. 

Vierailija
24/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, minkä ikäinen sä olet, 15v?

Vierailija
25/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiirten ja rottien listiminen on ihan normihommaa maaseudulla niin miehille kuin naisillekin. Ei ole mitään söpöjä lemmikkejä, vaan tauteja levittäviä tuholaisia.

Vierailija
26/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiirten ja rottien listiminen on ihan normihommaa maaseudulla niin miehille kuin naisillekin. Ei ole mitään söpöjä lemmikkejä, vaan tauteja levittäviä tuholaisia.

Mitä tauteja hiiret ja rotat levittää?

Vierailija
27/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt kaikki kovikset paikalla. Todellisuudessa on kuitenkin saanut todistaa just niitä iiiiiiik-naisia, olipa vastassa hiiri taikka ötökkä. Itsehän kyllä saan hepulit hämähäkeistä. 😅

Vierailija
28/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöjähän ne on! Pikkuiset hiiret varsinkin! 

Vierailija
29/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt kaikki kovikset paikalla. Todellisuudessa on kuitenkin saanut todistaa just niitä iiiiiiik-naisia, olipa vastassa hiiri taikka ötökkä. Itsehän kyllä saan hepulit hämähäkeistä. 😅

Voi hyvä ihme sun ajatuksen juoksua. Ei, ihminen ei ole kovis jos se suhtautuu hiiriin, rottiin, ötököihin ja hämähäkkeihin normaalisti. Ihminen on silloin se normaali ja tervejärkinen eikä siinä tarvi kovista esittää.

Vierailija
30/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olet tosi uniikki lumihiutale.

En tunne ainuttakaan naista tai miestä, jonka mielestä rotat tai hiiret olisivat pelottavia tai inhottavia.

Vierailija
31/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukaviahan ne. Siellä luonnossa.

Vierailija
32/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne hassunhauskat elokuvat, piirretyt ja sarjakuvat ovat ihan kaikki miesten tekemiä. Niissä pilkataan naisia, että miehet tuntisivat itsensä paremmiksi.

Ei ole sinun syysi että olet niellyt nuo jutut, kun niitä tursuaa joka tuutista. Mutta suosittelen kuitenkin että alat tarkkailla maailmaa avoimin silmin. Se on paljon mutkikkaampi kuin luulet.

Vierailija
33/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on ihan muina Tuhkimoina sinut hiirten kanssa. Tuollainen kirkumishöpinä on vain miesten voimafantasiaa. 

Olen 4-kymppinen enkä ole elämäni aikana kuullut yhdenkään naisen kirkuvan. En koskaan.

Eikä yksikään nainen ole milloinkaan katsonut miestä silmät ja suu ammollaan on kysynyt hädissään: "mitä me nyt teemme?". Leffoissa naiset tekevät niin koko ajan.

Vierailija
34/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkirotta/hiiri on pikkaisen eri asia kuin vapaana liikkuvat rotat/hiiret. Kyllä loppuisi ap:llakin söpöstely, kun aamulla kuiva-ainekaapista hyppäisi hiiri jalkoihin ja aamiasmurot olisivat täynnä papanoita.....

Tämä. Olen kasvattanut hiiriä ja pari pentueellista rottiakin joskus lapsena ja teininä, mutta kyllä tuo roskakatoksen kapinen rottapopulaatio silti saa väistämään tautien pelossa. Aivan kuin eri eläinlaji kokonaan.

Vierailija
35/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suloinen rotta levittää tauteja, esimerkiksi edelleen sitä ruttoa joka leviää rotan kirpuista. En tiedä oletko ikinä ulkona nähnyt rottaa. No en minä niitä pelkää koirani tappaa ne rotat ja hiiret 

Vierailija
36/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan ap. Sinä luulet että kaikki keksinnöt ovat miesten tekemiä ja luulet että maailmassa on ollut noin kolme naishallitsijaa.

Vierailija
37/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesyrotta on ihan siisti otus, mutta roskiksissa tonkivat rotat ovat likaisia. En minä niitä pelkää, mutta ei se ole mikään söpö yllätys jos roskiksella tulee rotta vastaan, siksi niitä pidetään ällöttävinä.

Oikeassa elämässä en ikinä ole nähnyt kenenkään kiljuvan pelosta, yleisempää on että jähmettyy ja vaikka haluaisi huutaa niin ääntä ei vain tule. Tuo pelosta kiljuminen taitaa olla elokuva klisee, harva sitä oikeasti tekee kun ihan oikeasti pelottaa tai on hätä.

Vierailija
38/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisinpäin. Naiset on yleensä aina parempia ja rohkeampia kaikkien eläinten kanssa, miehet sen sijaan usein pitää etäisyyttä ja varoo, jos ei lapsesta asti ole tottunut.

Vierailija
39/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tauteja hiiret ja rotat levittää?

kvg.

Suomessa rottien levittämiä taudinaiheuttajia ovat suolistobakteerit, salmonella- ja kampylobakteerit sekä erilaiset yleisinfektioita aiheuttavat virukset. Nämä virukset ja bakteerit voivat päätyä ihmisiin rottien ulosteiden välityksellä. Suurin vaaravyöhyke on jätekatos.

https://www.delecon.fi/jyrsijoiden-torjunta/jyrsijoiden-aiheuttamat-ong…

Vierailija
40/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi suunnilleen kirkuu jos se näkee hiiren loukussa mökillä,  iik vie se pois, hyi! Mun mielestä se on huvittavaa, itse otan hiiren rauhallisesti pous loukusta ja katson, että voi miten söpö on ja sääli että kuoli haha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi