Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon varmaan outo nainen, kun mun mielestä rotat ja hiiret ei oo yhtään pelottavia tai ällöttäviä

Vierailija
25.04.2025 |

Ainoastaan suloisia. 🥰 Itsellänikin on ollut kesyrotta lemmikkinä. 🤗

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sun naiseus liittyy asiaan?

Yleensä ne on naisia, jotka kuvataan niinä "iik hiiri!" -tyyppeinä, jotka hyppää heti pöydälle tai tuolille karkuun ja mies tulee pelastavana ritarina paikalle pyydystämään pikku viiksiniekan. 

Harvemmin oon kuullu miesten säikkyvän hiiriä tai rottia. Ap

Ne hassunhauskat elokuvat, piirretyt ja sarjakuvat ovat ihan kaikki miesten tekemiä. Niissä pilkataan naisia, että miehet tuntisivat itsensä paremmiksi.

Ei ole sinun syysi että olet niellyt nuo jutut, kun niitä tursuaa joka tuutista. Mutta suosittelen kuitenkin että alat tarkkailla maailmaa avoimin silmin. Se on paljon mutkikkaampi kuin luulet.

Jep, niissä jopa elefantit pelkäävät hiiriä. Näinkään ei oikeasti ole. 

Vierailija
42/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sun naiseus liittyy asiaan?

Yleensä ne on naisia, jotka kuvataan niinä "iik hiiri!" -tyyppeinä, jotka hyppää heti pöydälle tai tuolille karkuun ja mies tulee pelastavana ritarina paikalle pyydystämään pikku viiksiniekan. 

Harvemmin oon kuullu miesten säikkyvän hiiriä tai rottia. Ap

Ne hassunhauskat elokuvat, piirretyt ja sarjakuvat ovat ihan kaikki miesten tekemiä. Niissä pilkataan naisia, että miehet tuntisivat itsensä paremmiksi.

Ei ole sinun syysi että olet niellyt nuo jutut, kun niitä tursuaa joka tuutista. Mutta suosittelen kuitenkin että alat tarkkailla maailmaa avoimin silmin. Se on paljon mutkikkaampi kuin luulet.

Jep, niissä jopa elefantit pelkä

Ja niille elefanteille on monesti piirretty pitkät silmäripset, että katsoja ymmärtää sen olevan tyttöelefantti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pick me girl. Eli juu, olet tosi erilainen kuin planeetan kaikki muut naiset, onnittelut!

Tää tuli itelläki mieleen 😂

Vierailija
44/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/45 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli marsu jonka koulukaveri toi. Se paskaksi vuorokauden ympäri mustia papanoita sekä laatikossa että vapaana . Pureskeli kaikkea kun on JYRSIJÄ .  Toksiinit on olemassa ELÄIN PERÄISIÄ ZOONOO TAUTEJA NE PÄÄSEE KEUHKOIHIN KUIN VERENKIERTOON . KUN NE LEVITTÄÄ TAUTEJA ULOSTEISSA JA PUREMALLA SYLJEN KAUTTA. Suloinen pikku elukka voi aiheuttaa kuoleman kuin myrkytyksen kuin vammaisuutta . Pitäkää paska astia puhtaana desinfiointi aineilla kloriinilla ja myös kissojen. Ja ROKOTUKSET Viimeisen päälle .  Rabies on zoonoosi. Lavantauti myös. Jäykkäkouristus on. Yhteinen TERVEYS ON TÄRKEÄMPÄÄ KUIN ELUKKA.  

Rauhoitu nyt, hyvä ihminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan