TOUKOJEN VIIKONLOPPU
Kommentit (27)
Tiitiäisen poika oli ihana :)
Sämpyläinen; Mahasi on nätti, ei varmaan ole tullut ylimääräisiä kiloja ( toisin kuin minulla ) Mulle on nimittäin tullut komeet keot massaa sivuillekkin, yritän laittaa vielä kuvan niin näet.
Mullahan napapiiri oli 108 cm, mutta sivuläsät tekee siitä osan ;)
Kiva, että olette innsotuneet kuvailemaan mahojanne, uskon muidenkin odottajien vierailevan täällä niitä katsomassa :)
OP, Käpy 32+5 ja " Iivari" 1v6kk
Ihan alkuun: Miljoonat kiitokset kaikille, jotka tsemppasitte! Aamulla oli vielä masis, kun viime yö meni levottomasti heräillen ja painajaisten parissa. Mutta pieni kävelylenkki miehen kanssa ja symppaavat kirjoituksenne saivat minut taas hyvälle mielelle!
Enpäs ole aikaisemmin noin murheen syöveriin vajonnut, toivottavasti noita päiviä ei tule enempää itselleni tai kenellekkään teistä!
Daimia olen myös hiukan kaipaillut. Ilmoittelehan itsestäsi! Joko remppa on saatu valmiiksi?
ONNIPAPUNEN: Millaisen mailin laitoit sille ennustajalle?
TIITIÄINEN: Suloinen poika, aivan kuin Vaahteramäen Eemeli!
ÄITE82: Sokoksen Hyvä olo-hoitolassa näin sen näköispainoksesi.
REEMIS: Otahan kaikki ilo irti omasta ajastasi! Jos ei muuta, niin nosta jalat pöydälle ihan vaan, koska voit nyt sen tehdä :)
SÄMPYLÄINEN: Oikein kiva mahahan sinulla on! Näin isyysvalmennuksessa parikin naista, jotka olivat monta viikkoa pidemmällä ja maha oli pienempi kuin sulla. Ja sitä paitsi sinähän olet hoikka, joten valtavan iso etureppuhan tekisi liikkumisen mahdottomaksi. Kyllä se vaan on niin, että ei kannata korvaa lopsauttaa niille hölmöille, jotka ovat mahasi kokoa arvostelleet! Se on niin yksilökohtainen asia!
Sain yllättäen syliini kaksi seurankipeää kissaa, joten lienee parasta hiukan niitä huomioida. Käyn vielä illalla kurkkimassa kuulumisianne.
Niin ja plussat vielä:
+ kaapissa mustikkapiirakka-aineet
+ Vauva puljaa mukavasti
+ Fyysinenkin olo parempi, tänään ei ole vihlonut vielä ollenkaan!
Hymyjä sunnuntaihin!
Jansku 32+1
Näin;
Hei!
Ikäni; 25
Lapsia; 1
Laskettuaika; 8.5
En mitään muuta, ukko väitti tietokonefriikkinä, että vastauksen antaa automaatti ( vähänkö petyin :( )
Terveisin OP eli PATE ;) Nyt äänestämään!
Piti ottaa itsestään kiinni ja kirjotella. Oon käyny lukemassa aina kirjotuksia, mut jotenkin en oo saanu aikaseksi kirjoitella takaisin. On niin kauniit ilmat ollut ja levottomat jalat, ettei sisällä oikein ole tehnyt mieli olla (ja seli seli..laiskuus iskenyt..;)).
Tänne kuuluu hyvää. Tossa viikolla olin todella huolestunut kun lauantain jälkeen pikkutyypistä ei oikein kuulunut mitään. Muutama muljasu mahassa, mut ei oikein kunnon liikkeitä/riehumisia. Soitin sitten neuvolantädille ja sain samantien iltapäiväksi ajan. Onneksi kaikki oli hyvin tai ainakin sydänäänet olivat erinomaiset (ei tutkinut muuta) ja nyt liikkeitä on taas alkanut kuulumaan ja ihan oikein kunnolla. Tuntuu, et kaveri kasvanut oikein kunnolla ja maha meinaa oikein revetä (varsinkin jos syönyt juuri).
En tiiä onko nyt alkanut noita harjotussuppareita tuleen oikein kunnolla? tuntuu, et vanne oikein puristaa mahaa ja tosi kireellä iho välillä. Ei satu, mut on siis sellanen olo, et iho paukahtaa rikkipoikki.? Napa on vielä pienesti kuitenkin tuolla sisällä (kasvuvaraa vielä on).:)
Remppa on saatu valmiiksi, enää listat puuttuvat huoneitten välistä.:) En olisi enää jaksanutkaan kontata ja tehä hommia. Oli kyllä rankkaa ton rempan aikana. En suosittele kenellekään ainakaan enään näillä viikoilla.
Mitähän muuta. Ainiin. Tänään koirien kanssa olin lenkillä ja tytöt siinä nahistelivat(leikkivät) tuttuun tapaansa. Kohta vanhempi koira juoksee " juoruamaan" mun luokse ja luimii ja käy nuuskimassa toisen koiran naamaa. Ihmettelin, et mitähän nyt ja sanoin vaan " et jatketaas matkaa" .. kuitenkin toi vanhempi tuli uudestaan mun luokse ja nuoli huuliaan ja " hymyili" ihmeellisesti ja aattelin, et nytkö se oksentaa. Noh pyysin sit sen luokse ja aloin kattoon suuhun, niin hammas oli kaverilta katkennut! AUTS! siis yksi etuhammas ole mennyt kolmeen osaan. Näkyvä palanen oli irti ja toinen puoli roikku vielä vähän kiinni. kotiin kun pääsin ja tutkin asiaa paremmin niin oli lähtenyt sekin pala irti. Nyt sitten tytöllä on tosta ihan ikenen rajasta hammas poikki ja loput tuolla sisällä. Pitää aamusta eläinlääkärille soittaa ja lähteä hampulääkäriin. Onneks on vielä se tapaturmavakuutus. Ollaan kokoajan miehen kanssa puhuttu, et sanottais se irti kun mitään ei oo tapahtunut ja koira jo 5v. Nyt on " vaan" omavastuu maksettava. Täytyyhän toi varmaan nukuttaa ja repiä se loppu pois, ettei tulehdu. Jännä vaan, et ei vinkunu tai mitään, kun toi tapahtu. Varmasti kipeä tollanen hammas.:(
Janskulle piti kirjottaa tosta hääpukeutumisesta. Oltiin viime lauantaina kaverin häissä ja mulla oli musta h&m:n suorat mammahousut ja sellanen espanjalaistyylinen paita päällä. Kävin aamulle ennen häitä vielä kampaajalla leikkauttaas ja värjääs hiukset ja kampauksen vielä otin siihen. Sit kaveri, joka on kosmetologi niin vielä heitti meikit mun naamaan ja olin valmis bilettään.:) En viitsinyt ostaa mekkoa tai muuta erikoista vaatetta ton mahan takia. Kyllä kaikki ymmärsi tilanteen.:)
Onnipapusella oli perheestä kuva. On se kivan näkönen toi teijän pikku-ukkeli.:) Näinkin hänet silloin siellä ultrassa syksyllä, kun hän viiletti niitä käytäviä odotushuoneessa..:D
Jollakin oli mahakuva myös tuossa. Ihanan pieni maha!!:) Itsellä on ihan möhköfantti olotila ja todella iso toi maha. Nauti pienestä mahasta. Tollahan on kiva vielä liikkuakin ja varmaan vaatteet menee kivasti päälle.:)
Jollakin oli myös vauva tulossa maailmaan nyt jo. Toivotaan, et maha-asukki pysyy vielä nää viikot mahassa. Eikös toi 34 vai 36 vk ollut jo " turvallista" aikaa vauvalle tulla maailmaan?:)
Tulipas romaani. Sen siitä saa kun ei kirjottele kuulumisia päivittäin. Nyt ajatus tilttaa.
Mitenkäs muuten ollaan taas Treen porukan kanssa tapaamassa? Soviittiinko me jo, et huhtikuussako nähtäs ja sitten kesällä kun kaikilla nyytit sylissä?:)
No mut joo. Jätetään tilaa muillekin. Yritän saada oikeesti itteäni niskasta kiinni ja käydä kommentoimassa juttuja ja kertoilemassa kuulumisia. :)
Hyvää sunnuntaita kaikille äideille ja terkkuja muille maha-asukkaille pömppikseltä..:)
T: Daim ja pömppis rv 31+6 (kyllä se aika menee vaan sitten nopeeta..huhhuh)
Niin mittailin mäkin ton mahanympäryksen viikolla ja oli huimat 104cm!!! Kauhea! Apua!:D Tiistaina on neuvola ja saan taas noi sf-mitat ja paljonko paino noussut mulla. Tullut kyllä suklaata syötyä, et pahoin pelkään, et vaaka heittää kärrynpyörää..;D
T: Daim
Tultiin isomummilasta ja mummulasta. Aamulla oli vielä ihana kevät sää.. ja nyt on lunta. :( Tätä se mies manas aamulla.. tai oikeestaan (leikkimielellä) toivoi..
Ihana tuo sämpyläisen masukuva! <3 Tosi sievä. Tässäpä nyt linkkiä omaani.. rv taitaa olla 28? http://www.aijaa.com/v.php?i=383390.jpg
ja http://www.aijaa.com/v.php?i=383439.jpg tässä kuvassa poika pääsee oikeuksiinsa! ;) Poika tosiaankin on kun Vaahteranmäen Eemeli.. aina pilke silmäkulmassa ja keksimässä jotain äitin pään menoks! :D
reemiksellä oli varmasti rentouttava " vapaa" . :) Minkäslaisia asuntoja oli tarjolla?
sussulta supparit heti, hus pois!!
onnipapunen: Miehesi puhuu ihan höpöjä.. ei niitä vastauksia automaatti anna!! Eihän..?! ;) Itsekin odottelen vastausta..
(. ) Vauveli on nyt muksinut ylävatsalle.. :) Ehkäpä on nyt kääntynyt.. toistaiseks.. ;) Eiköhän tuo selvii keskiviikkona neuvolassa.
Noniin.. eiköhän tää riitä taas tältä päivää.
t:tiitiäinen, poika 2v3kk ja Oiva rv 29+5
Yäk, nyt sataa lunta, tiesin ettei se kevät vielä tule..:)
TIITIÄISEN pojua kävin katsomassa, vekkulin ja suloisen näköinen on! :D
Tässäpä olis tämä minun polemiikkia tuttavien ja vähemmän tuttujen keskuudessa aiheuttanut masuni (kun on kuulemma liian pieni);
http://www.aijaa.com/v.php?i=381993.jpg
Pahoittelen kun en saanut sitä suoraan linkiksi, yritin kyllä, mutta eipä näytä tapahtuneen..:)
+vauva mökeltää
+mulla on tänään ihan kaunis olo :)
+olen saanut vähän aikaa kaksin vauvan kanssa
Mulla ei kauhiasti ole tänään asiaa, odottelen vain sitä tiistain perhevalmennusta " innoissani" että mitä siellä näkyy!
sämpyläinen 29+5