Mitä miehet oikeasti ajattelevat naisen nautinnoista...
ja kiinnostaako se oikeasti miehiä lainkaan. Ja jos nainen ei saa orgasmia sillä millä mies sen haluaa, eli naimalla, niin mitä mies sitten tekee. Ja MIKSI miehen oletetaan aina saavan naida!
Kommentit (88)
Minä olen ainakin kerran lopettanut kurjan yhdynnän (lue miehen itsetyydytyksen) ja sanoin, eyä nyt lähden, ja tästä ei tule mitään ja sillä siisti.
Mitäs miehet tuohon sanois?
Kun ei nainen nauti niin ei kai sitä hyväntekeväisyyttä siinä olla enää.. kun ei mieskään tee elettäkään?
Mies jäi kyllä äimänä makoilemaan siihen. Voi olla että joku muu mies olis toiminut ihan väärinkin..
Ei aavistustakaan eikä ole muuten kavereillakaan. Joskus naureskellaan tälle aiheelle.
M48
Todella kiinnostaa. Pidän huolen siitä, että naiseni saa aina orgasmin. Tämä ennen yhdyntää. Joskus tulee vielä uudestaan, mutta harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan eikä ole muuten kavereillakaan. Joskus naureskellaan tälle aiheelle.
M48
Oletpas fiksu, Valitettavasti monen kanssa yhdessä.
Ulvahdus: "MIKSI miehen oletetaan aina saavan naida!"
Parisuhde on seksuaalinen suhde, siinä pitää olla eroottisia leikkejä ja antaumuksellista rakastelua. Jos nainen ei tuo omaa osuuttaan siihen, on hän miehelle täysin arvoton ja edustaa hänelle ainoastaan taloudellista taakkaa sekä henkistä rasitetta.
Meillä taas on menty siihen, että juuri rouva on se, joka tahtoo vain naintia. Hän kun näyttää sillä orkkunsa saavan.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on seksuaalinen suhde, siinä pitää olla eroottisia leikkejä ja antaumuksellista rakastelua. Jos nainen ei tuo omaa osuuttaan siihen, on hän miehelle täysin arvoton ja edustaa hänelle ainoastaan taloudellista taakkaa sekä henkistä rasitetta.
Niin pitääkin! Mutta mitä mies naiselle antaa+ sitä nyt kysyttiin, ja mitä mies ajattelee ylipäänsä naisen haluista ja nautinnosta.
Jaa joku katkeroitunut rouva tai neiti valittaa omaa saamattomuuttaan.
En tiedä, olenko elänyt jossain unelmien maailmassa oman elämäni, mutta oman ikäluokan naiset ei anna, vaan ottaa. He tietävät, mitä haluavat ja häpeilemättä sen vaativat. Joku nuoruuden bändikin sen osasi kertoa, "jos haluu saada on pakko antaa".
Mies on kyllä sen verran putkiaivoinen otus, että ymmärtää sen vähemmälläkin. Eri asia toki, jos nainen itse opettaa miehen vain välittämään itsestään. Normaali mies nauttii siitä, että nainen nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mies tuo? Antaumuksellista panoa omalta puoletaan??
Itse miehenä saan suurimman nautinnon siitä kun nainen nauttii. Laukeaminen ei, useimmiten ole mikään ongelma, eikä paneminen päässia.
Naisen pitää nauttia, muuten koen epäonnistuneeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mies tuo? Antaumuksellista panoa omalta puoletaan??
Sori. Nyt taisin ymmärtää väärin.
Haluan panna, koska puolisoni vaatii sitä ihan joka kerta. Ja niin vaadin minäkin.
Ainakin minun kokemukseni poikalyseosta - ennen oli niitäkin - oli, että tärkein keskustelunaihe oli, miten nainen tyydytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitääkin! Mutta mitä mies naiselle antaa+ sitä nyt kysyttiin, ja mitä mies ajattelee ylipäänsä naisen haluista ja nautinnosta.
Mikä sinun vastauksesi on noihin kysymyksiin?
No mä ajattel kyllä ihan omaa nautintoa. Jos ei mies laukea on silloin huono nainen
Ap ei osaa kertoa miehille, mistä tykkää ja sen seurauksena jää ilman sitä, mitä lähti hakemaan. Nyt mars peilin eteen ja opettele aluksi puhumaan sille peilikuvallesi.
ps. naisetkin kyllä saavat sillä naimalla...
Tällainen vastakkainasettelu miesten ja naisten välillä olisi hyvä lopettaa. Naisten tehtävä on miesten palveleminen ja jos seksissä käy niin, että nainen saa orgasmin, ei mies sitä pidä pahana. En kerkiä nyt enempää kirjoittaa, on kiire mennä antamaan vaimolle tehtävälista tulevista hommista, mitä haluan hänen tekevän. Hyvää viikonloppua miehille.
Ei mikään ole ihanampaa kuin antaa naiselle orgasmi. Naisystäväni nauttii paljon nuolemisesta joten teen sitä usein, mutta hän saa orgasmin myös yhdynnässä. Tottahan siinä tulee jotenkin miehinen olo, kun nainen kastuu ja kiemurtelee nautinnoissaan, se kiihottaa minua erittäin paljon. M56
Olen ollut noin 15 miehen kanssa sängyssä ja surukseni täytyy todeta ettei ketään heistä ole aidosti kiinnostanut minun nautintoni. Monikin on osannut antaa minulle orgasmin, mutta siinä ei ole ollut mitään intohimoa eikä muuta kuin alta pois-mentaliteettia.
Itse tykkään lämmitellä miestä. Nautin siitä osuudesta kun voin kiusoitella miestä ja herätellä mielikuvia. Miehet ei ole ikinä yrittäneet saada minua kiihottumaan. Vaikka olen kertonut esimerkkejä miten se tapahtuu. Kyllä he mielellään kuuntelevat ja puhuvatkin vaikka mitä lupauksia, mutta käytäntö on sitä, että miehen nautinto on se juttu ja kaikki tähtää siihen.
Parisuhteessa elän ja mies osaa ns. hoidella minut, mutta käsittämättömällä tavalla pystyy pelkkään panemiseen tosta vaan jos minä edes kaksi sekuntia mietin, että olenko sillä tuulella. Sanon tähän väliin, että en ole mikään päänsäryistä kärsijä enkä edes kieltäydy seksistä melkein koskaan. Olisi kiva, jos mies viitsisi laittaa ne omat tarpeet tunniksi sivuun ja antaisi minun nauttia rauhassa. Yhden ainoaa kertaa ei ole mennyt niin, että vain minä nautin. Pelkkää miehen nautintoa on ollut vuosien mittaan tolkuton määrä.
Mitäpä tässä valitan. Voisinhan minä vaihtaa miestä, mutta kokemukseni on se ettei vaihtamalla parane. Enempää huonoja kokemuksia en halua ja on tässä elämässä tärkeämpiäkin asioita. Onpa sentään mahdollisuus saada omalta kumppanilta orgasmi.
No jos niin mulle käy, niin totean että huomenna sitten vähän aikaisemmin sänkyyn niin jaksetaan. Samalla tavalla hänkin sanoo, jos minua väsyttää hänen pyrkiessään pukille.