Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet oikeasti ajattelevat naisen nautinnoista...

Vierailija
24.04.2025 |

ja kiinnostaako se oikeasti miehiä lainkaan. Ja jos nainen ei saa orgasmia sillä millä mies sen haluaa, eli naimalla, niin mitä mies sitten tekee. Ja MIKSI miehen oletetaan aina saavan naida!

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kiinnostaa. Pidän huolen siitä, että naiseni saa aina orgasmin. Tämä ennen yhdyntää. Joskus tulee vielä uudestaan, mutta harvemmin. 

Aina näin päin. Naisen orgasmi ensin alta pois, niin pääsee asiaan. Ikinä nainen ei saa olla se, joka nauttii viimeisenä ja saa jäädä lekottelemaan siinä olotilassa. Ei kun orgasmi, sitten munaa suuhun ja asentojen vaihtoon.

Vierailija
42/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut noin 15 miehen kanssa sängyssä ja surukseni täytyy todeta ettei ketään heistä ole aidosti kiinnostanut minun nautintoni. Monikin on osannut antaa minulle orgasmin, mutta siinä ei ole ollut mitään intohimoa eikä muuta kuin alta pois-mentaliteettia.

Itse tykkään lämmitellä miestä. Nautin siitä osuudesta kun voin kiusoitella miestä ja herätellä mielikuvia. Miehet ei ole ikinä yrittäneet saada minua kiihottumaan. Vaikka olen kertonut esimerkkejä miten se tapahtuu. Kyllä he mielellään kuuntelevat ja puhuvatkin vaikka mitä lupauksia, mutta käytäntö on sitä, että miehen nautinto on se juttu ja kaikki tähtää siihen.

Parisuhteessa elän ja mies osaa ns. hoidella minut, mutta käsittämättömällä tavalla pystyy pelkkään panemiseen tosta vaan jos minä edes kaksi sekuntia mietin, että olenko sillä tuulella. Sanon tähän väliin, että en ole mikään päänsäryistä kärsijä enkä edes kieltäydy seksistä melkein koskaan. Olisi kiva, jos mies viitsisi laittaa ne omat tarpeet tunniksi sivuun ja antaisi minun nauttia rauhassa. Yhden ainoaa kertaa ei ole mennyt niin, että vain minä nautin. Pelkkää miehen nautintoa on ollut vuosien mittaan tolkuton määrä.

Mitäpä tässä valitan. Voisinhan minä vaihtaa miestä, mutta kokemukseni on se ettei vaihtamalla parane. Enempää huonoja kokemuksia en halua ja on tässä elämässä tärkeämpiäkin asioita. Onpa sentään mahdollisuus saada omalta kumppanilta orgasmi.

Tätä lukiessa tajusin, että mun vaimoni on aika pitkälle kuvaamasi miehen kaltainen. Hänen aloitteensa seksiin on aika suorasukainen "tänä iltana paneskellaan", ja esilämmittelyt hän kaikkein mieluiten jättäisi väliin, ellei niitä oikeasti tarvitsisi. Pano on se juttu, ja sitä jatketaan niin kauan kuin hän vain kestää ottaa vastaan, ja sitten tuleekin kiire saada minut laukeamaan nopeasti, kun ei enää kestä.

Itse tykkään kiusoittelusta pitkin päivää, silloin kun olen sillä tuulella. Annan aamulla erektion näkyä, laitan ehkä jalkaan kalsarihyllyn perältä vähän kuumemmat bokserit. Vähän viestittelyä ja ehkä kuvakin kertomaan, että tänään panettaa. Sängyssä tykkäisin kiusoitella ja kiihotella hitaasti, nuolla ja hyväillä hänelle monta orgasmia, enkä vain sitä ensimmäistä pakollista. Mielellään ottaisin myös vastaan paljon hyväilyjä itsekin, mutta koska panokuntoni säilyttämiseksi en saa kiihottua liikaa, niin ne jäävät vähiin.

Itseäni ei haittaisi lainkaan, vaikka pano jäisi kokonaan väliinkin. Mulle hyvä seksisessio voisi olla jopa yhteistä itsetyydytystä toinen toistaan katsellen ja kiihottaen. Olisi ihanaa, jos ei alkuhyväilyjen aikana tarvitsisi hillitä itseään, vaan voisi laueta jos olisi lauetakseen, ja hoidella vaimon sitten muulla tavalla, tai myöhemmin tauon jälkeen.

Ei tämä silti ole valitusta. Jos tuo kuvailemani itselle täydellinen seksi olisi täysi kymppi, niin sekin mitä meillä on, on ihan 9-, ja sitä on aina ollut ilman mitään kuivia kausia 30 vuoden aikana. Kaikkea en voi saada, mutta paljon hyvää olen saanut, ja vaimo varmaan vielä hiukan enemmän sitä hyvää mitä hän haluaa.

M55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pois miehen kiusoittelu ja korvaa se herttailulla. Pitemmälle pääsee näin. 

Vierailija
44/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kiinnostaa. Pidän huolen siitä, että naiseni saa aina orgasmin. Tämä ennen yhdyntää. Joskus tulee vielä uudestaan, mutta harvemmin. 

Aina näin päin. Naisen orgasmi ensin alta pois, niin pääsee asiaan. Ikinä nainen ei saa olla se, joka nauttii viimeisenä ja saa jäädä lekottelemaan siinä olotilassa. Ei kun orgasmi, sitten munaa suuhun ja asentojen vaihtoon.

Paitsi jos nainen ei kykene saamaan orgasmia kuin omin käsin. Olin tällaisen naisen kanssa naimisissa 20 vuotta. En onnistunut kertaakaan, eikä nainen antanut kauheasti edes yrittää alkuvuosien jälkeen. Kun ei laukda, niin eii laukea. Paitsi yksin.

Vierailija
45/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mies joka aina haluaa hoitaa mulle orkun, yhdessä oltu 15v, seksiä sellaset kerta viikkoon.

Mutta, olen haksahtanut myös "hoitoon" joka saa mut kiimaan muttei saa mulle orkkua, eikä ihan kauheasti siihen edes panosta. Vaan hänen oma nautinto edellä. Mutten millään tuosta tyypistä halua enään vuoden jälkeen luopua. Seksiä harvemmin kuin kerta kuukaudessa.

Ihme homma koko kuvio että kiihkeämmästä seksistä ei tule orkkua kun taas oma mies osaa sen mutta homma enemmän rutiinia.

Miksi miehen kannattaisi panostaa naisen nautintoon, jos nainen pettää siitä riippumatta?

Vierailija
46/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen orgasmi on parasta mitä seksissä on. Ja siksi haluan naisen joka saa niitä ja mielellään useita... Ihan sama millä tavalla. Sormilla, nuolemalla, nänneistä, panemalla edesta tai takaa, pillusta tai pepusta...  Nainen on vaan niin ihana silloin kun se saa orkkua... 

Vierailija
47/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen nautinnon näkeminen on yksi paras osa seksiä... 

M52 

Vierailija
48/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen nautinnon näkeminen on yksi paras osa seksiä... 

M52 

Näin oma miehenikin sanoo, mutta käytännössä ei jaksa nähdä vaivaa sen eteen että minä kiihottuisin. Hän siis haluaisi nähdä minun nauttivan, mutta ei ymmärrä ettei homma toimi niin, että siitä vaan kylmiltään lipsuttamaan. Joskus tuokin toimii, mutta minä haluaisin olla kiimassa ja kerjätä, että koske mua. Sen jälkeen kaikki tuntuu miljoona kertaa paremmalta kuin se mekaanisesti tuotettu orgasmi.

Vierailija
49/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse pyrin antamaan naiselle orgasmin jo suuseksillä ennen kun siirrytään penetraatioon. Viimeistä lausetta en ymmärrä. Haluatko sinä välillä naida (ratsastaa ym.) vai eikö penetraatiota pitäisi olla joka kerta ollenkaan? 

Meillä on pyritty siihen että molemmat saisi lauta sillä tavalla kun haluaisi. Aika yleinen kaava on että vaimo tykkää ratsastaa itselleen orgasmin, ja sitten minä panen takaa kunnes laukean. Mutta pitäähän sitä kommunikoida miten sitä haluttaisi saada tällä kertaa. 

No itse en naisena haluaisi saada orgasmia ennen yhdyntää, koska sitten yhdyntäorgasmi jää laimeammaksi.

Vierailija
50/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kirjoittajille! Olen todella yllättynyt positiivisesti, odotin enemmän näitä "olet lepakko" vastauksia, mutta sainkin kivoja ja mielenkiinoista palautetta.

Sanon vielä, ettei omassa liitossani ole ongelmaa, mies on kute täällä parhaat kirjoittivatkin; mun orgasmi lähes tärkein, mutta minä kyllä huolehdin hyvin miehestä ja hänen nautinnostaan ja monipuolisesti.

Kumpa täällä olis jatkossakin positiivista keskustelua. terkuin AP

Vierailija
51/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos nainen ei kykene saamaan orgasmia kuin omin käsin. Olin tällaisen naisen kanssa naimisissa 20 vuotta. En onnistunut kertaakaan, eikä nainen antanut kauheasti edes yrittää alkuvuosien jälkeen. Kun ei laukda, niin eii laukea. Paitsi yksin.

Siitä ei tässä ole kyse. Saan nuolemalla ja käsin parhaat orgasmit. Lelutkin toimii, samoin se että minä olen päällä ja hinkkaan orgasmini. Miehille on ollut yksi lysti saanko ollenkaan vai en. Etpä sinäkään tainnut jättää hommia kesken vaan jyystit 20 vuotta!!

En ikipäivänä voi kuvitella tilannetta, missä minä naisena ratsastaisin orgasmin ja jättäisin miehen siihen. En yhtään kertaa. Miehille normaalia.

Vierailija
52/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiinnostavaa naisen orgasmissa on? Nainen vain huohottelee, huokailee, rimpuilee.

Emättimen supisteleminen on miehen kannalta pelkkä bonus naisen orgasmissa, mutta naisen tehtävänä ei ole nauttia seksistä, vaan antaa miehelle nautintoa. Jos nainen siinä sivussa nauttii ja saa orgasmin, on parasta että nainen nauttii siitä itsekseen eikä missään tapauksessa keskeytä tai häiritse miehen nautintoa. Naisille tiedoksi että nainen kykenee supistelemaan emätintään myös ilman orgasmia. Harjoitelkaa tuota taitoa ja antakaa miehellenne nautintoa joka hänelle kuuluu.

Vierailija
53/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä nautin suunnattomasti, kun nainen nauttii ja saa orgasmeja, kun nuolen häntä. Vaimon toiveet jo tiedän, mutta uudelta kumppanilta toivon kommentteja, miten hän haluaa, mikä tuntuu parhaimmalta. On ihanaa opiskella uusi nainen. Nu siminen ja oma orgasmi on vasta seuraavaksi kivointa.

M45

Vierailija
54/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en voi välttyä ajatukselta, että ap:n kokema seksi tuntuu hänestä lähes raiskaukselta. Mikä pakkomielle saa yrittämään aina uudelleen?

Vierailija
55/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin en voi välttyä ajatukselta, että ap:n kokema seksi tuntuu hänestä lähes raiskaukselta. Mikä pakkomielle saa yrittämään aina uudelleen?

Kuinka ihmeessä sellaista ajatusat tulee. Ei meidän seki on aivan mahtavaa, ja sitä on jokapäivä tavalla tai toisella.

Mutta kyse ei ollutkaan just meidän seksistä, vaan mitä miehet miettivät.

Vierailija
56/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä! Ainoastaan yhden illan jutut ovat niitä joissa naisen nautinnon huomioiminen voi olla heikompaa, koska kumppania ei tunneta, sekä jännittää aina. Tutun naisen kanssa nainen tyydytetään aina ensimmäisenä samalla kun on päästy naimaan. Muna pimppiin ja samalla sormetusta. Sitten kun nainen on saanut aloitetaan varsinainen paneminen... Aina näin...

Vierailija
57/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmivammaiset naiset kierrän kaukaa. Juuri kuten ap:kin havainnollistaa, se naisen orgasmivammaisuus käännetään aina miehen syyksi. Seksielämä on paljon parempaa sellaisen naisen kanssa, joka saa orgasmin helposti. 

Vierailija
58/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut yhden miehen jota kiinnosti naisen orgasmi ja häntä se kiinnostaa koska hän kiihottuu siitä. 

Nykyinen mieheni on todella ahkera ja huomaavainen, myös sängyssä. Mutta ei se ole sama, hän haluaa olla reilu ja tehdä oikein mutta en ole antanut hänen koskaan nuolla ja harvoin haluan muutenkaan mitään häneltä seksuaalisesti kun se on vain kohteliasta toimintaa jotta hän voi sitten saada minulta asioita. Minä itse kiihotun miehen orgasmista ja laukeamisesta, mutta vaikka hän sanoo että arvostaa intohimoani niin ei hän itse kiihotu samalla tavalla minun nautinnostani. Seksielämämme on minulle melko yhdentekevää nykyään, ei ole sellaista yhteyttä ja estottomuutta. En tunne olevani kokonaisvaltaisesti haluttu enkä voi rentoutua kunnolla.

Ei tämä ole sukupuolikysymys, kaikki ihmiset eivät kiihotu toisen ihmisen nautinnosta ja tietynlaisesta yhteydestä. Joillekin seksi on enemmän toimintaa, toimintoja, tiettyjä suorituksia joista opittu kiihottumaan fyysisesti. 

Vierailija
59/88 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiinnostavaa naisen orgasmissa on? Nainen vain huohottelee, huokailee, rimpuilee.

Emättimen supisteleminen on miehen kannalta pelkkä bonus naisen orgasmissa, mutta naisen tehtävänä ei ole nauttia seksistä, vaan antaa miehelle nautintoa. Jos nainen siinä sivussa nauttii ja saa orgasmin, on parasta että nainen nauttii siitä itsekseen eikä missään tapauksessa keskeytä tai häiritse miehen nautintoa. Naisille tiedoksi että nainen kykenee supistelemaan emätintään myös ilman orgasmia. Harjoitelkaa tuota taitoa ja antakaa miehellenne nautintoa joka hänelle kuuluu.

Ja ero tuli miehelle aivan puskista. 

Vierailija
60/88 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin lyödä tonnista vetoa, että mun exälle et orgasmia saa hoidettua. Itse en ainakaan saanut kertaakaan 27 vuoden aikana. Aina ei edes nainen itse saanut, vaikka pari tuntia yritti. Toiset naiset on vaan sillä lailla rikki. Seuraava nainen kun laukesi ekassa yhdynnässä alle vartissa, niin olin alkuun satavarma, että feikkaa vaan minun mielikseni.