Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet oikeasti ajattelevat naisen nautinnoista...

Vierailija
24.04.2025 |

ja kiinnostaako se oikeasti miehiä lainkaan. Ja jos nainen ei saa orgasmia sillä millä mies sen haluaa, eli naimalla, niin mitä mies sitten tekee. Ja MIKSI miehen oletetaan aina saavan naida!

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä oman naiseni nautinto on tärkeää. Tyydytän hänen tarpeensa 90% enemmän kuin minun. Rakastan nuolla häntä pitkään ja kun hän saa sitten orgasmeja. Kiihotun siitä, kun hän nauttii ja kiihottuu. Kieli ja leuka on tullut aika vahvahksi tässä puuhassa:D

Olisi kiva joskus löytää itselle mieleinen nainen, joka vielä oikeasti haluaisi, että häntä nuollaan usein ja pitkään. Vielä ei ole onnistanut kun on takana vaan kolme pitkää parisuhdetta.

M50ish

No kolme onkin aika pieni otanta siihen nähden, että naisia on useampi miljardi.

Vierailija
82/88 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä oman naiseni nautinto on tärkeää. Tyydytän hänen tarpeensa 90% enemmän kuin minun. Rakastan nuolla häntä pitkään ja kun hän saa sitten orgasmeja. Kiihotun siitä, kun hän nauttii ja kiihottuu. Kieli ja leuka on tullut aika vahvahksi tässä puuhassa:D

Olisi kiva joskus löytää itselle mieleinen nainen, joka vielä oikeasti haluaisi, että häntä nuollaan usein ja pitkään. Vielä ei ole onnistanut kun on takana vaan kolme pitkää parisuhdetta.

M50ish

No kolme onkin aika pieni otanta siihen nähden, että naisia on useampi miljardi.

Täällä on yksi joka nimenomaan nauttii siitä että usein ja pitkään nuollaan. Tulen hulluksi jo ajatuksesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai niitä ihan joka puun oksalla kasva sellaisia miehiä, jotka aidosti naisen nautinnosta välittävät.  Minä koen itseni onnelliseksi kun saan aidosti naiselleni orkut  annettua. Tosin ihailen itse aina naista siinä samalla niin, ettei mitään tolkun tolkkua.

Vierailija
84/88 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin miehet peukuttakaa. Kumpi seksikokemus olisi päräyttävämpi:

Yläpeukku: Saat seksin aikana ihan tavisnaisen hihkumaan himosta ja kouristelemaan järisyttävän orkun kourissa. Olipa sitten kyseessä sormetus, dildotus, kielihoito tai penetraatio tai mikä vaan niistä yhdessä tai erikseen, eri aikaan tai samaan aikaan. Plus toki itsekin saat orkun.

Alapeukku: Saat seksiä unelmiesi instababelta/julkkishottiksen kaltaiselta naiselta, saat käännellä ja pyöritellä häntä miten päin vaan ja hän ottaa ns. kaikkiin reikiin. Hän on hommassa halulla mukana, mutta jäljestä päin joudut kysymään: "sait sä?"

Vierailija
85/88 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi todella kiva kuulla ihan oikeitakin mielipiteitä, noiden muutaman jo lisäksi.

Kyllä ajattelen aina vaimoa ensiksi. Otan häneltä aina ensin suihin.

Toki tämä on myös mielestäni todella kiihottavaa, kun näen vaimoni saavan orgasmin kun sormetan hänet loppuun asti.

Vierailija
86/88 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin miehet peukuttakaa. Kumpi seksikokemus olisi päräyttävämpi:

Yläpeukku: Saat seksin aikana ihan tavisnaisen hihkumaan himosta ja kouristelemaan järisyttävän orkun kourissa. Olipa sitten kyseessä sormetus, dildotus, kielihoito tai penetraatio tai mikä vaan niistä yhdessä tai erikseen, eri aikaan tai samaan aikaan. Plus toki itsekin saat orkun.

Alapeukku: Saat seksiä unelmiesi instababelta/julkkishottiksen kaltaiselta naiselta, saat käännellä ja pyöritellä häntä miten päin vaan ja hän ottaa ns. kaikkiin reikiin. Hän on hommassa halulla mukana, mutta jäljestä päin joudut kysymään: "sait sä?"

Okei. Siis kumpikin naisista on halukas harrastamaan seksiä.

Mutta

yläpeukku nainen vain saa orkkuja kun mies lipoo ja pitää hyvänä, ja mieskin saa joskus orkun.

Alapeukku nainen tarjoaa joka paikan käyttöönsä, ja on innolla mukana, mutta et huomaa hänen orkkuaan.

Miksi kukaan ottaisi yläpeukkunaisen, kun kerran alapeukkunainen tekee kaikkensa että miehellä on hyvä olla seksin aikana?

Minulla oli avovaimona tuollainen yläpeukkunainen jota sai kyllä nuolla ja pitää hyvänä, mutta hän oli äärimmäisen itsekäs, ei koskenut minua, ei pitänyt minua hyvänä, ja orkun jälkeen alkoi miettiä kauppalistoja ja kyllähän minä sain orkun vain kun vetelin käteen.

Kaikillai jotka valitsivat yläpeukkunaisen ei ole mitään oikeaa kokemusta naisista ja vain yrittävät kehua itseään että ovat hyviä rakastajia kun tekevät muka kaikkensa naisen nautinnon eteen, uhraten jopa oman nautintonsa. Terve itsekkyys on tervettä. Nuo itsensä uhraajat eivät ole terveitä, eikä heidän parisuhteensa ole tasavertainen. Nainen varmasti tykkää, mutta missä on tasa-arvo?

Vierailija
87/88 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Minulla oli avovaimona tuollainen yläpeukkunainen jota sai kyllä nuolla ja pitää hyvänä, mutta hän oli äärimmäisen itsekäs, ei koskenut minua, ei pitänyt minua hyvänä, ja orkun jälkeen alkoi miettiä kauppalistoja ja kyllähän minä sain orkun vain kun vetelin käteen.

Kaikillai jotka valitsivat yläpeukkunaisen ei ole mitään oikeaa kokemusta naisista ja vain yrittävät kehua itseään että ovat hyviä rakastajia kun tekevät muka kaikkensa naisen nautinnon eteen, uhraten jopa oman nautintonsa. Terve itsekkyys on tervettä. Nuo itsensä uhraajat eivät ole terveitä, eikä heidän parisuhteensa ole tasavertainen. Nainen varmasti tykkää, mutta missä on tasa-arvo?"

Kokemuksesi kuulostaa ikävältä. Ehkä siksi et ymmärrä tilannetta, jossa naisen nautinto on suurempi sytyke jollekin miehelle kuin vaikka instababen muodot. Ja että monille seksi ei ole kilpailua, jossa jokin hyvä toiselle on jotenkin toiselta pois. Itse en ole kohdannut yhtään "kiitti orkuista, nyt voit häippästä tai vetää käteen sitä ennen jos on ihan pakko" -naista, joita kerrot olevan paljonkin. Erikoista.

Vierailija
88/88 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi on antamista ja saamista. Kumpikin antaa toiselle jotain ja saa jotain.

Ehkä jopa sitä naimista, olkoonkin yhdyntäkeskeistä.

Mutta se nyt vain on niin, että miehinen sukuelin antaa suurimman nautinnon kun se on naisen sukuelimen sisällä. Ja tätä tosiasiaa ei muuta se että haukutaan ko. seksiä yhdyntäkeskeiseksi.