Mitä miehet oikeasti ajattelevat naisen nautinnoista...
ja kiinnostaako se oikeasti miehiä lainkaan. Ja jos nainen ei saa orgasmia sillä millä mies sen haluaa, eli naimalla, niin mitä mies sitten tekee. Ja MIKSI miehen oletetaan aina saavan naida!
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä oman naiseni nautinto on tärkeää. Tyydytän hänen tarpeensa 90% enemmän kuin minun. Rakastan nuolla häntä pitkään ja kun hän saa sitten orgasmeja. Kiihotun siitä, kun hän nauttii ja kiihottuu. Kieli ja leuka on tullut aika vahvahksi tässä puuhassa:D
Olisi kiva joskus löytää itselle mieleinen nainen, joka vielä oikeasti haluaisi, että häntä nuollaan usein ja pitkään. Vielä ei ole onnistanut kun on takana vaan kolme pitkää parisuhdetta.
M50ish
Joko ap uskoo, että miehet välittävät naisen nautinnosta. Paitsi yhdenillan jutuissa. Niissä siitä ei tarvitsekaan välittää.
Meinaako ap kysyä asiaa uudestaan vielä useinkin vai riittikö tämä?
Vierailija kirjoitti:
Joko ap uskoo, että miehet välittävät naisen nautinnosta. Paitsi yhdenillan jutuissa. Niissä siitä ei tarvitsekaan välittää.
Ok, toivottavasti kaikki tuntemasi ja uudet tulevat naistuttusi. lukevat lausumasi, niin ,eivät turhaan lähde kanssasi lähempään kanssakäymiseen.
Miten typerä mies!
Nuorena tilanne oli toinen mutta nyt seksiä on 50+ miesten kanssa he ovat kerrassaan ihania. Heille on naisen nautinto ihan ykkösjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tilanne oli toinen mutta nyt seksiä on 50+ miesten kanssa he ovat kerrassaan ihania. Heille on naisen nautinto ihan ykkösjuttu.
No ei taatusti yleisesti ole!
Kuulostaa nämä miehet jotka väittää että naisen nautinto on se kaikkein tärkein, että heillä ei ole oikeasti mitään kokemusta, ei seksistä, eikä varsinkaan naisista.
Kun näille tulee eteen se nainen, joka välittää vain ja ainoastaan itsestään, ja joka ensimmäisen orgasminsa jälkeen on täysin tyytyväinen seksiin ja miehen tyydytys ei enää kiinnosta, ja näitä naisia on oman kattavan kokemuksen mukaan valtavasti, niin heille paljastuu se ettei naiset mitään pyhimyksiä ole joita kannattaa mihinkään jalustalle nostella.
Tai, jos näille naisille tulee vastaan se nainen joka ei saakaan orgasmia kovin helposti. Siinä saavat lipittää tuntitolkulla ja käyttää niitä jumalaisia rakastelijan taitojaan joita ovat netistä lukeneet, ja silti mitään muuta ei tapahdu kuin se että nainen kyllästyy täysin mieheen joka ei ymmärrä ettei hänen ylivertaiset seksijumalan taidot vaan riitä.
Fakta on se että seksissä sinä, ja vain sinä, olet vastuussa omasta orgamistasi!
Kaikki nuo kokemattomat pellet saavat väittää ihan mitä tahansa, mutta tuo on totuus orgasmista ja nautinnosta.
Tuo koskee myös sitä että ellet ole tyytyväinen toisen seksitaidottomuuteen, sinulla on vastuu jättää sellainen joutavuus ja etsiä kunnon rakastaja/tar. Jos olet niin typerä että lipittelet naista joka ei osaa yhtään mitään, koska olet kasvattanut hänestä laiskan seksissä, niin siinähän olet, mutta älä yritä esittää että sinulla olisi silloin kokemusta ihmisistä!
Empä ole vielä tavannut miestä, jolla minun orgasmini olisi mitenkään tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja MIKSI miehen oletetaan aina saavan naida!
Oletat liikaa.
Pitkällä kokemuksellani, tiedän, että mihet haluavay sänkyyn ja sinne nimenomaan saadakaseen pillua, eli naidakseen. Ei ole olettamus, vaan totuus.
Ja mitä jos otat sen miehen sänkyysi, ja sitten kun se yrittää päästä pukille sanot, ettei käy? Kerro mitä tapahtuu? Olis kiva kuulla..oikeesti.
Itselleni on tärkeintä oma ja kumppanin nautinnollinen laukeaminen. Penetraatio ei ole itselle listalle edes ykkösenä. Varsinkaan vieraissa tai swingailussa, koska pano kondomin kanssa on fyysisesi itselle huomattavan paljon vähemmän nautinnollinen kuin vaikka taitava käsihoito liukkarilla. Jos nainen pyytää dildotusta, sormetusta, fistausta, nuolemista tai mitä tahansa yhdistelmää noista niin anna mielelläni. Jos penetraatiota nainen ei halua, niin toki toivon antavan sitten jonkin muun hoidon tai vaikka sitten innostuneena seuraa jos masturboin. En osaa pitää hyvänä seksinä, jos nainen ei tyydyty siinä. Jäisi häiritsemään itseä vaikka miten olisin "saanut pillua".
Olen sitten varmaan erilainen kuin pitkän kokemuksesi aikana kohtaamasi miehet. M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en voi välttyä ajatukselta, että ap:n kokema seksi tuntuu hänestä lähes raiskaukselta. Mikä pakkomielle saa yrittämään aina uudelleen?
Kuinka ihmeessä sellaista ajatusat tulee. Ei meidän seki on aivan mahtavaa, ja sitä on jokapäivä tavalla tai toisella.
Mutta kyse ei ollutkaan just meidän seksistä, vaan mitä miehet miettivät.
Eli tämä aloitus olikin sinun mielikuvittelua siitä mitä miehet noin yleisesti ottaen ajattelevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en voi välttyä ajatukselta, että ap:n kokema seksi tuntuu hänestä lähes raiskaukselta. Mikä pakkomielle saa yrittämään aina uudelleen?
Kuinka ihmeessä sellaista ajatusat tulee. Ei meidän seki on aivan mahtavaa, ja sitä on jokapäivä tavalla tai toisella.
Mutta kyse ei ollutkaan just meidän seksistä, vaan mitä miehet miettivät.
Eli tämä aloitus olikin sinun mielikuvittelua siitä mitä miehet noin yleisesti ottaen ajattelevat?
Vastaa vaan aloitukseen, ei muuta tarita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, toivottavasti kaikki tuntemasi ja uudet tulevat naistuttusi. lukevat lausumasi, niin ,eivät turhaan lähde kanssasi lähempään kanssakäymiseen.
Miten typerä mies!
En harrasta mitään yhden yön juttuja ja olen parisuhteessa jo 25 vuotta. Joten huolesi ovat täysin turhia.
Itse taidat olla hiukan typerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten typerä mies!
En harrasta mitään yhden yön juttuja ja olen parisuhteessa jo 25 vuotta. Joten huolesi ovat täysin turhia.
Voi sinua! Miksi sitten kirjoitat, ettei yhdenyön jutuissa tarvitse välittää naisen nautinnosta. Dorka. 25 vuotta parisuhteessa...hah minkälaisessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten typerä mies!
Voi sinua! Miksi sitten kirjoitat, ettei yhdenyön jutuissa tarvitse välittää naisen nautinnosta. Dorka. 25 vuotta parisuhteessa...hah minkälaisessa
Koska yhdenillan suhteissa tyhjennetään vaan omat kassit. Siksi.
Ei naisetkaan silloin miehen nautintoa ajattele, vaan omaansa. Siksi.
Yhden illan suhteessa kukaan tervejärkinen ei ala nuolemaan täysin vierasta pillua tai kullia. Siksi.
Parisuhteestani kertonee kai jotain se, että yhä edelleen seksiä on aika paljon ja me molemmat saamme orkkumme jokaisella kerralla. Pillua ei tarvitse vongata, koska tiedän saavani sitä. Puolisoni ei taas tarvitse jännittää orkkunsa puolesta, kosta tietää mun tuottavan sen. Onko sun asiat sitten vielä paremmassa jamassa? Kerro pois, jos näin on. Kuikuttelustasi päätellen epäilen, että näin ei kuitenkaan ole. Mutta valehtele toki jotain.
"Koska yhdenillan suhteissa tyhjennetään vaan omat kassit. Siksi.
Ei naisetkaan silloin miehen nautintoa ajattele, vaan omaansa. Siksi.
Yhden illan suhteessa kukaan tervejärkinen ei ala nuolemaan täysin vierasta pillua tai kullia. Siksi.
Parisuhteestani kertonee kai jotain se, että yhä edelleen seksiä on aika paljon ja me molemmat saamme orkkumme jokaisella kerralla. Pillua ei tarvitse vongata, koska tiedän saavani sitä. Puolisoni ei taas tarvitse jännittää orkkunsa puolesta, kosta tietää mun tuottavan sen. Onko sun asiat sitten vielä paremmassa jamassa? Kerro pois, jos näin on. Kuikuttelustasi päätellen epäilen, että näin ei kuitenkaan ole. Mutta valehtele toki jotain."
No mieshän SAA nautinnon kun pääsee panemaan! Ja miehetkö automaattisesti eivät välitä naisen nautinnosta? Mistä sinä sen tietänet, kun parisuhteessa olet ollut 25 vuotta, vai oletko ollut "parissa suhteessa".
Ei minun tarvitse valehdella mitään, tyypillistä olettaa noin. Ja juu meidän sekiasiat on todellakin kunnossa, seksiä on jokapäivä, jollainlailla. Ja molemmat saa eikä tarvitse vonkailla.
Miksi ajattelet että kiukuttelen? Kysyä saa ja pitää tällä palstalla, jos se ei miellytä niin älä kirjoita mitään sitten, jos oletat ettei saa ottaa kantaa. Itse tunnut nyt olevan vihainen.
Minua kiinnostaa ja kiihottaisikin kumppanin mielihyvä, mutta tarjontaa on miehille todella vähän.
Koska en ole 191cm ja tuuheatukkainen komistus jättipeniksellä, en oikein näe, miten voisin antaa nautintoa sen suuremmin. Jos taas olen itsevarma, sekin voi aiheuttaa inhoa, koska minua voidaan pitää harhaisena ja ylimielisenä.
Uskon, että naiset hakevat geenejä ja miehet käytöstä. Mies pystyy näkemään varsin monenlaiset pimpit kiihottavina ja kauniina, kun taas naiselle se on aina pitkä ja suora penis. Miehelle riittää, että nainen hallitsee syömisensä ja pitää hölmöimmät mölyt mahassa ja kalorisimmat herkut poissa mahasta ison osan ajasta.
Naisen kiihottaminen yms. on minulle samanlainen ajatus kuin että yrittäisin tappaa karhun nyrkillä. Ajatus on naurettava ja päättyisi karvaaseen tappioon.
Mun mies on lyhyenpuoleinen, nuorehkolla iällä kaljuuntuva eikä edes missään seksikkäässä tai rahakkaassa ammatissa. Osaa silti ihan hyvin kiihottaa minua ja osaa tuottaa nautintoakin, ei kyllä ole mikään paras rakastajani teknisesti mikä johtunee siitä että hän ei suuremmin kiihotu naisen nautinnosta, toki haluaa tärkeälle ihmiselle eli minulle tuottaa mielihyvää mutta siinäpä se.
Naisen nautinnosta hullaantuvatkaan miehet eivät kokemukseni mukaan peniksensä muotoa tai hiusrajaansa mieti kun syöksyvät nuolemaan ja sormettamaan koska se naisen nautinto on heille se motivaattori. .. eivät myöskään ole mikään monoliitti sen osalta että kaikilla olisi sama eli ilmeisesti hoikka naistyyppi. Ihme yleistyksiä
Olen ymmärtänyt että miehet ovat halunneet nuolla minua juuri siksi koska se kiihottaa heitä sekä myös siksi että nautin siitä. Ihan aina ei olla orkkuun asti päästy siinä, koska joko mies on hätäinen tai asento ei ole sopiva tms. Joka tapauksessa hellä kielellä lipsuttelu on ihanaa ja yleensä vielä innostun lisää eli mies saa myös suuseksiä minulta, ihan loppuun astikin saateltuna.
No mun suht rajallinen kokemus miehistä on opettanu mulle, että suurin osa haluaa kehuja. Egobuusteri jos nainen nauttii siitä mitä tekevät. Sitten on pieni osa, jota kiinnostaa tasan oma orgasmi. Ja vielä pienempi osa, yleensä se yksi ja ainoa joka on oikeasti rakastunut, jota kiinnostaa eniten minä.
Sehän on seksissä parasta saada rouva kiihkon valtaan ja jos mahdollista niin roikottaa ihan orgasmin reunalla, ja vasta jonkin ajan päästä antaa tulla. Välillä kylläkin vähän haastavaa, koska vaimo haluaa melkein aina orkkunsa yhdynnässä.
Jos touhu on kumppanille yhdentekevää niin en minäkään siitä oikein mitään saa. Mieluummin sitten vaikka omin käsin onneen.
Miehenä oman naiseni nautinto on tärkeää. Tyydytän hänen tarpeensa 90% enemmän kuin minun. Rakastan nuolla häntä pitkään ja kun hän saa sitten orgasmeja. Kiihotun siitä, kun hän nauttii ja kiihottuu. Kieli ja leuka on tullut aika vahvahksi tässä puuhassa:D