IS: "Pienituloisen veronkevennyksen ay-jäsenmaksun verovähennysoikeuden poisto syö siis kokonaan."
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko liittoon on kuulua?
Palkat laskee ja työehdot huononee, jos liitoissa ei ole väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko Suomella on olla armeija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liitoissa ON väkeä, kunhan tekevät työnsä, sen mistä niille maksetaan eli pitää huolen että palkat seuraa inflaatiota. Sitähän ne ei ole tehneet enää n. 16 vuoteen. Mutta demarointi ja demarisyövän edistäminen jäsenten rahoilla on ollut se prioriteetti. Se loppuu nyt. Tai sitten liitot lopettaa itse itsensä, kun niiltä loppuu jäsenet jos tulosvastuu ei oikein maistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liitoissa ON väkeä, kunhan tekevät työnsä, sen mistä niille maksetaan eli pitää huolen että palkat seuraa inflaatiota. Sitähän ne ei ole tehneet enää n. 16 vuoteen. Mutta demarointi ja demarisyövän edistäminen jäsenten rahoilla on ollut se prioriteetti. Se loppuu nyt. Tai sitten liitot lopettaa itse itsensä, kun niiltä loppuu jäsenet jos tulosvastuu ei oikein maistu.
Miten joku voi olla näin pihalla? Jäsenyhdistykset on poliittisesti sitoutumattomia ja neuvottelevat työntekijöiden puolesta palkankorotukset. Plus paikallinen lm on jäsenien apuna työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla näin pihalla? Jäsenyhdistykset on poliittisesti sitoutumattomia ja neuvottelevat työntekijöiden puolesta palkankorotukset. Plus paikallinen lm on jäsenien apuna työpaikalla.
Demaribotti ampui lankaan välittömästi naukumaan. Ole hiljaa ettet tee enää itsestäsi isompaa pelleä kuin olet jo.
"Poliittisesti sitoutumattomia...." Voi jeesus! Ja tälläisten kanssa sitä joutuu jumalauta elämään ihan joka päivä!
Vierailija kirjoitti:
Sitähän ne haluaa, ettei työntekijät enää kuulu liittoon. Sitten työnantaja voikin sanella työehdot just niin kuin huvittaa. Mäkin olen jo nyt "ihan vapaaehtoisesti suostunut" vaikka mihin heikennyksiin paikallisen sopimisen nimissä, vaikka liittoon kuulunkin. Ilman liittoa varmaan maksaisin siitä että saan käydä töissä.
Ja keskituloisen verotuksen kevennys muuttuukin veronkiristykseksi, kun huomioidaan ay-maksun lisäksi työhuonevähennyksen poisto. Näin käy omalla kohdalla. Todennäköinen kunnallisveron ja/tai kiinteistöveron nosto vielä kruunaa kaiken. Todellinen kasvupaketti, juupa juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan tätä olin tulossa kirjoittamaan. Liitot voisi myös alkaa hieman säästämään ja kerätä vähän vähemmän rahaa jäseniltään, mihin ihmeeseen ne rahat oikeen menee kun työttömyyskassat on ihan erikseen?
Vähennysoikeuden poistuminen koskee myös työnantaja-, yrittäjä- ja maatalousjärjestöjä. Eli tasapuolisesti kaikkia. Itse olen aina ihmetellyt miksi ne edes ovat vähennyskelpoisia, ei tätä päivää. Sama jos urheilujärjestöjen, metsästysseurojen ja kennelliiton jäsenmaksut kävisivät verotuksessa vähennyksenä. Liittojen jäsenmaksut ovat sitä paitsi kohtuullisia, ei kenenkään jäsenyys siihen kaadu.
Potkulakihullun aloittama ketju taas, huomaa kirjoitustyylistä ja linkeistä. Niitä alkaa tulla kohta loputtomasti, kun se pääsee vauhtiin. Älkää ruokkiko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko Suomella on olla armeija?
palkka-armeija tilalle kuten muissakin maissa
ainoastaan rikkaalla rahastavalla eliitillä on oikeus nauttia elämästä, muut ovat orjia
Vierailija kirjoitti:
Ja keskituloisen verotuksen kevennys muuttuukin veronkiristykseksi, kun huomioidaan ay-maksun lisäksi työhuonevähennyksen poisto. Näin käy omalla kohdalla. Todennäköinen kunnallisveron ja/tai kiinteistöveron nosto vielä kruunaa kaiken. Todellinen kasvupaketti, juupa juu.
Teitä työhuone-loisijoita ei ole kuin yhden käden sormilla laskettava määrä kokonaismäärästä töissäkävijöitä. Täysin turhaa naukumista, joka saa kokoaan suurempaa ääntä esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on hallituksen tavoitekin tietenkin.