Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voiko mies olla liian miellyttämishaluinen?

Vierailija
24.04.2025 |

Millainen sellainen mies sitten mielestäsi on? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

GIGOLOT rahasta on koska ne myy tuotetta. 

Vierailija
2/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. Entinen miesystäväni tuli kanssani uimaan ja telttailemaan ja väitti tykkäävänsä kummastakin tosi paljon. Suhteen lopussa hän paljasti, että vihaa telttailua. Kun sitten kysyin, että miksi hän ei ikinä sanonut mitään, niin hän sanoi halunneensa mielyttää minua. Joo ihan kiva muuten, paitsi kun luulin, että meillä on oikeasti yhteisiä harrastuksia joista voidaan nauttia yhdessä. Olisi sanonut mielummin suhteen alussa. 

Vierailija
4/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ex, joka pyyteli koko ajan kaikkea anteeksi, siis ihan normaaleja sanomisiaan ja tekemisiään tai harmittomia väärinkäsityksiä. Se tuntui omituiselta. 

Vierailija
5/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ex, joka pyyteli koko ajan kaikkea anteeksi, siis ihan normaaleja sanomisiaan ja tekemisiään tai harmittomia väärinkäsityksiä. Se tuntui omituiselta. 

Mulla oli tämmöinen ystävä. Oli tosi rankkaa, kun hän koko ajan pyyteli anteeksi ihan pikkujuttuja tai luuli, että olin suuttunut hänelle. Hän oli ihan varma, että vihasin häntä, jos en ollut laittanut viestiä tai soittanut vaikka kahteen viikkoon.

Vierailija
6/6 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän