Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa vinkkejä kamalan työpaikan sietämiseen?

Vierailija
24.04.2025 |

Loparit ei ole vaihtoehto taloudellisesti . joka päivä on kauhua ja työkaverit ärsyttää. Töiden jälkeen ihan poikki.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykenlääkkeet.

Vierailija
2/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae muita töitä samalla sillai löysin rantein. Ehkä se helpottaa oloa ajatella, että vielä täältä pääsee pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se asenne, että olet vaan töissä siellä.

Vierailija
4/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae muita töitä samalla sillai löysin rantein. Ehkä se helpottaa oloa ajatella, että vielä täältä pääsee pois

Ei ole voimia hakea. Töiden jälkeen ihan puhki.

Vierailija
5/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tälläista. Olen saanut siitä hyötyä. Kun lähdet aamulla töihin, lyö käsilläsi yhteen kuten elokuvien kuvauksessa. Ala näyttelemään kokopv ja kotona palaa omaksi itseksesi. Toimii yllättävän hyvin. 

toinen vaihoehto on tutkia oletko ahdistunut/masentunut ja mahdollinen lääkitys

Vierailija
6/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sote ala saletisti kyseessä.

Vierailija
7/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut sitä että toiset joutuu sinua sietämään? 

Vierailija
8/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietäminen on huono ja lyhytaikainen strategia, koska siinä voi vaan sairastua ja menettää työkykynsäkin. Etsi mieluummin uusi työpaikka tai opiskelupaikka. Jos et todella jaksa -> sairausloma. 

Vierailija
9/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siellä töissä ahdistaa? Onko liikaa kiirettä. Puhu esimiehelle? 

Vierailija
10/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vahvasti sitä vastaan (ja tässä vaiheessa sanon, että kannattaa lukea loppuun), että työtä tehdään oman hyvinvoinnin kustannuksella. Minä olin eräässä hyvin lyhytaikaisessa määräaikaistyössä, ja se paikka oli kuin vankila. Ei ole todellakaan normaalia, että työpaikalla on sellainen hirveä jännite ja kamala koti-ikävä, vaikka kotiin pääsee saman päivän aikana. Ihan hirveän ahdistava paikka, ahdistavat ihmiset ja muistot. Yök. Olin siis silmätikkuna siellä, kuten aika monessa muussakin työpaikassa. Olen päättänyt, että seuraavan kerran kun minua kohdellaan niin surkeasti työpaikalla, sanon siitä napakasti ja häivyn vaikka siltä seisomalta kotiin enkä tule enää takaisin. Minun on todella vaikeaa reagoida sellaiseen rivien välistä ilkeilyyn, koska vaikka huomaan sen, en silti voi niin sanotusti olla satavarma. Tämä johtaa siihen, että suutun kyseiselle henkilölle salaa, en ota enää katsekontaktia, en hymyile, puhun vain pakolliset asiat. Ei se ole itsellenikään kivaa.

Niin, minä en tosiaankaan ole työntekoa vastaan. Kotona oleminen on tylsää, ei sellaista normaali ihminen kaipaa vuodesta toiseen. Työnteon ei kuitenkaan kuulu ahdistaa, v#tuttaa ja aiheuttaa psyykkisiä ongelmia ihmiselle.

Vierailija
11/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en anna. Lähde jos se ei ole eettinen yritys, älä kannata sellaisen toimintaa ikinä. Tai jos jäät, keksi itse parannuksia. Muillakin on talous ollut kamala, kun ei kannata pahuutta maailmassa tai huonoja asioita. Muualla se hyvä pitää kehittää. 

Vierailija
12/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkini vuosien kokemuksella: nosta kytkintä ajoissa, jos ei onnistu sairaslomaa. Jos palaa kunnolla loppuun, niin toipumisessa menee helvetin pitkään, jos toipuu ollenkaan. Roikuin kymmenen vuotta paskassa työpaikassa vain hyvän palkan takia ja terveyshän siinä meni.

Vierailija
13/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois.

Vierailija
14/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestä tunti kerrallaan. Ensin aamukahveihin asti. Sitten lounaaseen asti. Päivä kerrallaan.

Vierailija
15/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäistä työaikaa voi pidentää, mutta työskentelyaika kerrallaan ei saisi olla enempää kuin tunti, ja sitten kannattaa pitää noin vartin tauko. Tauon aikana voi rentoutua lukemalla sanomalehteä, katsomalla foorumeita jne

Vierailija
16/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäistä työaikaa voi pidentää, mutta työskentelyaika kerrallaan ei saisi olla enempää kuin tunti, ja sitten kannattaa pitää noin vartin tauko. Tauon aikana voi rentoutua lukemalla sanomalehteä, katsomalla foorumeita jne

Ei voi, jos esihenkilö hengittää niskaan ja pommitetaan random tehtävillä. Ja miten mittaat tuon ajan jos on koko ajan ihmisten kanssa tekemisissä töissä?

Vierailija
17/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun alat heräilemään öisin ahdistukseen on paras nostaa kytkintä oman terveyden vuoksi.

Vierailija
18/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun alat heräilemään öisin ahdistukseen on paras nostaa kytkintä oman terveyden vuoksi.

Olen jo heräillyt ja työt tulee uniin. Sanon samoja vuorosanoja mitä muutenkin sanon kollegoille ja asiakkaille. 

Vierailija
19/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys.

Vierailija
20/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkaat vastamelukuulokkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän