Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitus KURITTI köyhiä 2 vuotta jotta nyt on rahaa jota antaa RIKKAILLE

Vierailija
24.04.2025 |

Valtionvelasta viis, siinä on hallituksen politiikka kaikessa lyhykäisyydessään.

Kommentit (313)

Vierailija
121/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodissa syödään kaikenlaista ruokaa. 

Allergioita ei ole olemassa. 

Mikähänvittu sanoin ongelmas on työhaluttomuuden lisäksi. 

Mikähän sun ongelma on ilkeän luonteen lisäksi. Sulle ei sairaalassa ruokaa tuoda. 

Luuletko sä tosissasi, että on susta kiinni saavatko sairaat sairaalassa hoitoa ja ruokaa tai päiväkodeissa allergiset lapset heille sopivas ruokaa.

Tule sinä mulle puhumaan ilkeästä luonteesta.

Itse te halusitte ansiosidonnaista

Työnantaja päättää kenet ottaa töihin. 

Ottakaa työttömiä vakituisiin kokoaikatöihin. 

Ei sun ole pakko mennä sairaalaan leikkaukseen tai viedä lasta päiväkotiin

Työtön ei kuule voi sille mitään, jos e oteta vakituisiin töihin. 

Noro virus vatsaleikkauksen jälkeen on ikävä.

Elämä on välillä paskaa kaikilla. 

Itse te ansiosidonnaisen haluatte työttömiltä viedä. 

Vierailija
122/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olisitte voineet leikata yritystukia, mutta ei kiinnostanut. 

Nyt tulee sitten rikkaille paskaa palvelua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulta ryövätään joka aamu puhelin ja lompakko ja eräänä aamuna ryövätään vain lompakko, niin tarkoittaako se sitä, että sinulle annettiin puhelin?

Noin suuri typeryys ällistyttää. Vai loitko itse ex nihilo sen puhelimen ja lompakon?

Rahan lahjoittamisen vähentäminen ei ole pois ottamista,veronmaksajilta otetaan vain vähemmän pois.

Vierailija
124/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valtio rahaa jaa rikkaille, toisin kuin köyhille jakaa. Rikkaat saavat nyt pitää vain omista rahoistaan vähän enemmän ja se on ihan oikea suuntaus.

ovatko kaikki köyhät myös tyhmiä?

Turhaa semanttista hiusten halkomista ja pätemistä tässä yhteydessä. Kaikki tietävät, mitä tarkoitetaan.

Mutta persuille, ainakin niille älykkäimmille, tuollainen verbaalinen temppuilu on kylläkin tyypillistä.

Vierailija
125/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin uskotaan tihkumisteoriaan ja siihen, että rikkaat syövät miljaardien pihvejä ja käyvät 6 kertaa viikossa parturissa. Ei nuokaan rahat mene kiertoon. Kätketään jonnekin Panama-kuoreen. Hallitus vei rahat kierrosta ja nyt olettaa, että asia korjaantuu työntämällä lisää rahaa rikkaiden Panama-tileille.

Vierailija
126/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä saa veroja maksella vieläkin, vaikka vähän helpottaakin.  En ajatellut kun aikanaan opiskelin ja ponnistelin siihen mitä nyt olen, että verotettaisiin niin älyttömästi. Itseäni ja perhettäni varten minä ponnistelen  pääasiassa , en että joku saisi vain olla jouten. Mukava juttu että joskus menee näinkin päin. Isossa kuvassa kannatan kyllä progressiivista verotusta, mutta on sen oltava vähän reilumpi. Tasaverossakin maksaisin paljon enemmän veroa kuin moni muu, mutta tosiaan kyllä lievä progressio on ok.

"että joku saisi olla vain olla jouten" ?

MIkä teitä ihmisiä oikein vaivaa? Joku massiivinen defenssi?

Ihan vakavasti kysyn. Maassa muutama satatuhatta työtöntä. Ylivoimaisesti suurin osa vastoin tahtoaan. Paljon myös työkyvyttömiä tai osatyökykyisiä, joiden työpanosta ei kukaan kaipaa. Monet laittavat sato

Rahani kuitenkin kelpaa. Minä taas en ymmärrä tätä seikkaa. Olemassaoloni toivotaan päättyväksi, mutta verottaa vaan pitäisi saada. Ei sinulla pitäisi olla mitään asiaa minun omaisuuteni, mutta on vain. Mistä sitten veroja keräisit jos kaltaisiani ei olisi?  Kannanottoni puoltaa  kyllä progressiivista verotusta ja se sisältää kyllä työttömyysturvan kattamisen. Lisäksi infra, koulutus, terveydenhuolto yms on erittäin suotavaa. Mutta kyllä täällä on todella paljon elämäntapa työttömiä. Olkoon, mutta ei heidän elatuksensa tule olla loputtomasti minun murheeni. Sanoin verotuksella katetaan niin paljon asioita mitä suorastaan vastustan, kuten isojen maahanmuuttaja perheiden elättäminen kotiin ilman integrointia. Näin vain on tässä maailmassa että kotiin kannettuna et voi saada samaa elintasoa kuin työssä käyvänä ( paitsi suuret ikäluokat seniorilomallaan saavat). Loputtomasti ei voi muita vaatia maksamaan. Tässä on omiakin haaveita ja suunnitelmia ja loputon veronmaksu ei niihin kuulu. Erikoista miten paljon se voi suututtaa että nettomaksaajaakin voi alkaa kyllästyttämään..

Vierailija
127/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä saa veroja maksella vieläkin, vaikka vähän helpottaakin.  En ajatellut kun aikanaan opiskelin ja ponnistelin siihen mitä nyt olen, että verotettaisiin niin älyttömästi. Itseäni ja perhettäni varten minä ponnistelen  pääasiassa , en että joku saisi vain olla jouten. Mukava juttu että joskus menee näinkin päin. Isossa kuvassa kannatan kyllä progressiivista verotusta, mutta on sen oltava vähän reilumpi. Tasaverossakin maksaisin paljon enemmän veroa kuin moni muu, mutta tosiaan kyllä lievä progressio on ok.

Ihan vakavasti kysyn. Maassa muutama satatuhatta työtöntä. Ylivoimaisesti suurin osa vastoin tahtoaan. Paljon myös työkyvyttömiä tai osatyökykyisiä, joide

Kuule ilkeä sika. 

Työttömät hakevat 4 työpaikkaa kuukaudessa ja ne merkitään pankkitunnuksilla työkkärin sivuille. Sinä voit palkata työttömän töihin ja lopettaa, ne puheet elämäntapatyöttömistä. 

Vierailija
128/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää köyhät TÖIHIN tai YRITTÄJIKSI niin voitte olla rikkaita!

Luuletko, että kaikki kritisoijat on itse köyhiä? Kyllä olette tyhmiä, ei voi muuta sanoa. Itsekin olen suht varakas eläkeläinen ja pidän AINA köyhien puolta.

Varakkaan eläkeläisen helppo sanella veroraippaa työssäkäyville.

No olen aina ollut tällainen. Mutta empatia on tunnetusti vierasta teille. 

Empatia jankuttaja

Vierailija
129/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat on ilkeitä. Ei niiden lapsia halua kukaan hoitaa. 

Hoitakoot itse. 

Mitä sinäkin valitat? Hyvä palkkahan sinulla täytyy olla kun olet noin korkeassa asemassa, että saat päättää ketä hoidetaan ja ketä ei..

Vierailija
130/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloinen hoitokodissa tulee saamaan paskaa palvelua, vaikka maksaisi hoidosta miljoona euroa kuukaudessa. Itsepä ilkeilette ja viette toisten ansiosidonnaiset. 

Vierailija
131/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen pitää lähtökohtaisesti itse elättää itsensä. Ei sen niin pitäisi olla, että työssäkäyvät maksaa massiivisia veroja, jotta toiset voi olla työttömänä. 

Kyllä ne massiiviset yt-neuvottelut kosahtaa sinunkin duunipaikkaasi, et sinäkään tule säästämään niiltä. Se on vain ajan kysymys kun saat kenkää. Kukaan ei ole enää turvassa. Joten muista sitten tämä kirjoituksesi kun nostelet sitä työttömyystukeasi. 

Vierailija
132/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vakavasti kysyn. Maassa muutama satatuhatta työtöntä. Ylivoimaisesti suurin osa vastoin tahtoaan. Paljo

Kyllä suomessa on tuhansia elämäntapa työttömiä mille on aivan normaalia että ollaa koko elämä työttömänä.

Vierailija
133/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvätuloinen hoitokodissa tulee saamaan paskaa palvelua, vaikka maksaisi hoidosta miljoona euroa kuukaudessa. Itsepä ilkeilette ja viette toisten ansiosidonnaiset. 

Ei tule kaikkia ateroita ja saavat olla paska vaipoissa ja oppia mitä on köyhyys. 

Vierailija
134/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitakoot itse. 

Mitä sinäkin valitat? Hyvä palkkahan sinulla täytyy olla kun olet noin korkeassa asemassa, että saat päättää ketä hoidetaan ja ketä ei..

Toi kusipää on potkulaki jankuttaja eikä ole ikinä mitään töitä tehnytkään vaan ylpeilee ja jankuttaa miten asumistuet juoksee.

Vierailija
135/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitakoot itse. 

Toi kusipää on potkulaki jankuttaja eikä ole ikinä mitään töitä tehnytkään vaan ylpeilee ja jankuttaa miten asumistuet juoksee.

Sinä olet nolo päihteiden käyttäjä, nytkin kaljoissa. 

Vierailija
136/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule kaikkia ateroita ja saavat olla paska vaipoissa ja oppia mitä on köyhyys. 

Entinen pankinjohtaja joka saa paskaa palvelua.

Vierailija
137/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei antanut työttömille asuntolainaa. 

Vierailija
138/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitakoot itse. 

Sinä olet nolo päihteiden käyttäjä, nytkin kaljoissa. 

Lisäksi hän vääntää kaiken paskanpuheeksi kun osuu joku oikeeseen hänen suhteen.

Vierailija
139/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompa sulla lapselliset jutut.

Vierailija
140/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vakavasti kysyn. Maassa muutama satatuhatta työtöntä. Ylivoimaisesti suurin osa vastoin tahtoaan. Paljo

Vielä on mielipiteen vapaus minullakin. Elämäntapa työttömiä on ihan piisalle asti. Mikä tässä minun politiikassani ei sinulle kelpaa? Kannatan progressiivista verotusta, mutta soisin sen olevan lievempää ja nyt sitä vähän lievennetään. Edelleen maksan todella paljon veroja kuten moni muukin..meistä yhteiskunta ja yksilöt eivät  voi eikä saa olla loputtomiin riippuvaisia. Meilläkin on oma elämä . On se prkle kun toivotaan että meitä ei olisi olemassa, kun toivotaan että vähän vähemmän verotettaisiin. Heti kaikki elämä tuntuu pysähtyvän muilta sen vuoksi , että meiltä verotettaisiin vähemmän ja kuitenkin pidetään tässä narratiivissa jopa turhana henkilönä. Etkö itse käsitä tätä huutavaa ristiriitaa? Mikä määrä veroa minin pitäisi maksaa että olisit tyytyväinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi