Hallitus KURITTI köyhiä 2 vuotta jotta nyt on rahaa jota antaa RIKKAILLE
Valtionvelasta viis, siinä on hallituksen politiikka kaikessa lyhykäisyydessään.
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Hallitus EI ANNA VAAN OTTAA VAIN VÄHEMMÄN. Leikataan köyhiltä tuista 52% niin olette samalla viivalla näiden rikkaiden kanssa !!!!!
Hakeudu kiireesti hoitoon
Vierailija kirjoitti:
Miksi te eläkeläisiä vihaatte?
Mun eläke on 1200 kuussa ja siitä palautuu verottajalle joka kuukausi yli 400 euroa. Yritän asua ja elää sillä alle 800 €:llä, joka jäljelle jää. Asumiseen menee noin 600 ja lopuilla syön ja ostan lääkkeet (ei aina varaa).
Tuskin. Minimieläke on 986, ei mene veroa.
Sulle tulee tolla veromäärällä veronpalautusta.
Miksei köyhät tykkää vaan rahastaa toisilta kivoilta köyhäkavereita kun ne ei edes tykkää rikkaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päiväkodissa syödään kaikenlaista ruokaa.
Allergioita ei ole olemassa.
Mikähänvittu sanoin ongelmas on työhaluttomuuden lisäksi.
Mikähän sun ongelma on ilkeän luonteen lisäksi. Sulle ei sairaalassa ruokaa tuoda.
Luuletko sä tosissasi, että on susta kiinni saavatko sairaat sairaalassa hoitoa ja ruokaa tai päiväkodeissa allergiset lapset heille sopivas ruokaa.
Tule sinä mulle puhumaan ilkeästä luonteesta.
Itse te halusitte ansiosidonnaista leikata.
Työttömiä on päiväkodissa ja sairaalassa määräaikaisissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ei anna rikkaille yhtään euroa. Muutos on, että ansioistaan hekin saavat pitää itsellään 48% ja "vain" 52% otetaan veroina.
Laitetaan rikkaillekin kunnon muutos tukiin!
Leikataan yritystuista 50% .
No leikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulta ryövätään joka aamu puhelin ja lompakko ja eräänä aamuna ryövätään vain lompakko, niin tarkoittaako se sitä, että sinulle annettiin puhelin?
Niinhän nämä Kelaelätit kuulemma maksavat 20% verojakin siitä tukirahastaan.
No eikö ne maksa?
Kyllä. Persuista 50% on KELAelättejä, luulis tietävän. Mutta toisaalta eivät osaa lukea ja kirjoittaa edes numeroa äänestyslappuun.
Oi voi, äitiysvapaan sijaisuus päiväkodissa. Ei ehdi kertyä ansiosidonnaista, kun keräysaika pidentyi 12 kuukauteen.
Eli ei viitsi vahtia rikkaiden lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, äitiysvapaan sijaisuus päiväkodissa. Ei ehdi kertyä ansiosidonnaista, kun keräysaika pidentyi 12 kuukauteen.
Eli ei viitsi vahtia rikkaiden lapsia.
Köyhien lapset saa rikkaidenkin lasten jälkiruoat.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ei anna rikkaille yhtään euroa. Muutos on, että ansioistaan hekin saavat pitää itsellään 48% ja "vain" 52% otetaan veroina.
No noilla varakkailla on myös verosuunnittelua joka sisältää paljon asioita millä verotusta voi keventää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä, että kuinka paljon ihmistä voi kurittaa, että alkaa tapahtua. Se on vain ajan kysymys.
Tämmöset tyypit pits pistää Kurdistanin koneeseen menolipulla. Sinne jäisivät, kun eivät saisi pummattua rahaa paluulippuun.
Sut saisi pistää Kurdistanin koneeseen.
Rikkaat on ilkeitä. Ei niiden lapsia halua kukaan hoitaa.
Hoitakoot itse.
Ei köyhiltä leikata nyt mitään, jos köyhä käy töissä, niin hänenkin verotuksensa laskee ja jää enemmän rahaa käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No noilla varakkailla on myös verosuunnittelua joka sisältää paljon asioita millä verotusta voi keventää
Verosuunnittelu pitäisi kieltää lailla ja säätää veronkiertämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulta ryövätään joka aamu puhelin ja lompakko ja eräänä aamuna ryövätään vain lompakko, niin tarkoittaako se sitä, että sinulle annettiin puhelin?
Niinhän nämä Kelaelätit kuulemma maksavat 20% verojakin siitä tukirahastaan.
No eikö ne maksa?
Ei,se "vero" vastaa samaa asiaa kuin viestissä johon tuon kommentoin.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat on ilkeitä. Ei niiden lapsia halua kukaan hoitaa.
Hoitakoot itse.
Asianajaja ja lääkäri voi hoitaa oman lapsen kotona ja mennä töihin, kun lapsi menee kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päiväkodissa syödään kaikenlaista ruokaa.
Allergioita ei ole olemassa.
Mikähänvittu sanoin ongelmas on työhaluttomuuden lisäksi.
Mikähän sun ongelma on ilkeän luonteen lisäksi. Sulle ei sairaalassa ruokaa tuoda.
Luuletko sä tosissasi, että on susta kiinni saavatko sairaat sairaalassa hoitoa ja ruokaa tai päiväkodeissa allergiset lapset heille sopivas ruokaa.
Tule sinä mulle puhumaan ilkeästä luonteesta.
Itse te halusitte ansiosidonnaista leikata.
Työttömiä on päiväkodi
Työtön voi aina hakeutua vapaille markkinoille työhön. Sun kannattaisi oikeasti miettiä myös muita ihmisiä sun itsesi lisäksi. Sulle maksetaan täysi ylöspito ja sä naputat ihan koko ajan. Missä on kiitollisuus? Eikö ole mukava, että katto suojaa päätä vesisateilta ja seinät pitävät pakkasen poissa ja maha on täynnä ruokaa? Mitä muuta elämältä voi tarvita, sulla on ihan kaikki. Ne lapset Päiväkodissa eivät ole syyllistä mihinkään. Yksikään potilas sairaalassa ei osaa ajatella miten heille haluaisit jotainkostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tässä saa veroja maksella vieläkin, vaikka vähän helpottaakin. En ajatellut kun aikanaan opiskelin ja ponnistelin siihen mitä nyt olen, että verotettaisiin niin älyttömästi. Itseäni ja perhettäni varten minä ponnistelen pääasiassa , en että joku saisi vain olla jouten. Mukava juttu että joskus menee näinkin päin. Isossa kuvassa kannatan kyllä progressiivista verotusta, mutta on sen oltava vähän reilumpi. Tasaverossakin maksaisin paljon enemmän veroa kuin moni muu, mutta tosiaan kyllä lievä progressio on ok.
"että joku saisi olla vain olla jouten" ?
MIkä teitä ihmisiä oikein vaivaa? Joku massiivinen defenssi?
Ihan vakavasti kysyn. Maassa muutama satatuhatta työtöntä. Ylivoimaisesti suurin osa vastoin tahtoaan. Paljon myös työkyvyttömiä tai osatyökykyisiä, joiden työpanosta ei kukaan kaipaa. Monet laittavat satoja hakemuksia eikä kukaan ota töihin, ei edes haastatteluun pääse. Joku promille ehkä työhaluttomia.
Ja te veetuilette jouten olemisesta! Vai oletko sinäkin trolli? Vai yksinkertaisesti vain ihan uskomattoman tyhmä?
Olen pahoillani, mutta en tajua sun kaltaisia ihmisiä. En alkuunkaan. Ja toivoisin, että teitä ei olisi täällä yhtä ainoaa. Meinaa pää hajota ihan tosissaan, niin uskomatonta pa*kaa saa jatkuvasti lukea.
Vierailija kirjoitti:
Noin suuri typeryys ällistyttää. Vai loitko itse ex nihilo sen puhelimen ja lompakon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen pitää lähtökohtaisesti itse elättää itsensä. Ei sen niin pitäisi olla, että työssäkäyvät maksaa massiivisia veroja, jotta toiset voi olla työttömänä.
Jopa kivikauden ihminen halusi auttaa sairastunutta lajitoveria. Huomaa, kuinka evoluutio ottaa takapakkia teissä persuissa.
Tutkimuksissa on todettu, että monilla eläimilläkin on empatiaa lajitovereitaan ja jopa toisia lajeja kohtaan.
Puhut totta, koska itse teen keikkatöitä ja hoidan hommani riittävän hyvin, mutta olen kiitollinen kun vastuuta on harteillani huomattavasti vähemmän kuin vakituisilla.
Vakituisessa työssä teen työnkiertoa ja huomaa milloin on ollut sijainen paikalla. Päällisin puolin asiat ovat hoituneet, mutta rästihommia on kertynyt isot määrät. Sijaisen tai keikkalaisen on helppo unohtaa hoitaa homma ihan loppuun asti.