Hallitus KURITTI köyhiä 2 vuotta jotta nyt on rahaa jota antaa RIKKAILLE
Valtionvelasta viis, siinä on hallituksen politiikka kaikessa lyhykäisyydessään.
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ei anna rikkaille yhtään euroa. Muutos on, että ansioistaan hekin saavat pitää itsellään 48% ja "vain" 52% otetaan veroina.
Lapsen päiväkotihoito maksaa yli 1000 euroa kuukaudessa veronmaksajien rahoilla ja sä maksat vain 250. Me annetaan sun lapselle ruoaksi vain yksi peruna ja salaatilehti.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hallitus! Emme ole saaneet Kelasta tukia , ei minkäänlaista. Ensi kuussa ei ole meillä edes kotia. Ei varmaan sitten sitä ansaitakaan. T. Äiti ja lapset
Hallitus ei ole vastuussa sinun valinnoista, et ilmeisesti pidä asumista niin tärkeänä että olisit sen ensimmäisenä huolehtinut. Ei hätää yhteiskunta hoitaa kyllä lapset
Vierailija kirjoitti:
Päiväkodissa syödään kaikenlaista ruokaa.
Allergioita ei ole olemassa.
Mikähänvittu sanoin ongelmas on työhaluttomuuden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus palkitsee niitä ketkä tekee töitä ja ansaitsee itse omat rahansa sekä tekee työnteosta kannattavaa. Miksi töissäkäyvien pitäisi maksaa iso summa muiden laiskottelusta?
Suurin osa 300 000 työttömästä varmasti haluaa duuniin. Tiedän monia nuoria jotka ottaisivat ihan mitä duunia vaan.
Höpö höpö. Miten mollinkin sivuilla on koko ajan vapaita työpaikkoja jos mikä tahansa tuö kelpaa. Tulkaa puhumaan sitten kun diellä on nolla paikkaa ja olette itse soittaneet blaa blaa persupaskaa.
"Julkiseen hakuun ilmoitetuissa työpaikoissa on ilmaa. Työnhakija voi tietämättään hakea samaa työpaikkaa työnantajan ja rekryfirman kautta.
Ilmoitusten määrällä on väliä, sillä julkiseen työnvälitysjärjestelmään ilmoitetuista tiedoista kootaan viralliset työllisyystilastot. Avoimien työpaikkojen määrä on laskenut reippaasti vuoden sisään, ja työttömyys on samaan aikaan kasvanut.
Päällekäyvää myyntiä ilmoituksen tai urakan jälkeen
Marti Udso kuvailee rekrytointiyritysten toimintaa jopa aggressiiviseksi.
Yhteydenottoja tulee työpaikkailmoituksen julkaisemisen jälkeen tai silloin, kun yhtiö on voittanut esimerkiksi kunnan ja valtion rakennus- tai korjausurakan kilpailutuksen. Niiden tiedot ovat julkisia.
Kyllä ne aika kovasti käy kimppuun sähköpostitse sekä soittaa ja koettaa myydä. Tämä on sellainen yleiskuvio: meillä on tosi hyvä työntekijä, joka tunnetaan ja tiedetään, mutta todellisuudessa se ei oikein pidä paikkaansa."
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä, että kuinka paljon ihmistä voi kurittaa, että alkaa tapahtua. Se on vain ajan kysymys.
Määräaikaisia töitä ei ole motivaatiota tehdä hyvin.
Mutta voit hoitaa lapsen itse kotona eikä sairaalaan ole pakko mennä leikkaukseen, Hyvinvointialueilla on työttömiä palkkatuella töissä. Palkkatukityöstä ei kerry enää ansiosidonnaista joten valitettavasti ei ole rahaa myöskään pesuaineita käyttää. Pestään hyvätuloisten potilashuoneet pelkällä vedellä eikä viedä niille ruokaa, saavat kokeilla köyhän elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä, että kuinka paljon ihmistä voi kurittaa, että alkaa tapahtua. Se on vain ajan kysymys.
Tämmöset tyypit pits pistää Kurdistanin koneeseen menolipulla. Sinne jäisivät, kun eivät saisi pummattua rahaa paluulippuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tässä saa veroja maksella vieläkin, vaikka vähän helpottaakin. En ajatellut kun aikanaan opiskelin ja ponnistelin siihen mitä nyt olen, että verotettaisiin niin älyttömästi. Itseäni ja perhettäni varten minä ponnistelen pääasiassa , en että joku saisi vain olla jouten. Mukava juttu että joskus menee näinkin päin. Isossa kuvassa kannatan kyllä progressiivista verotusta, mutta on sen oltava vähän reilumpi. Tasaverossakin maksaisin paljon enemmän veroa kuin moni muu, mutta tosiaan kyllä lievä progressio on ok.
Suomessa on miljoona kuusisataa tuhatta eläkeläistä, joihin rahat menevät.
Osaatko käydä lukemassa valtion budjettia? Et, koska olet tyhmä pissis.
Miten tämä avautumisesi nyt liittyy minun viestiini? Lisäksi olen eläkeasiasta samaa mieltä kanssasi. Ehkä vastasit väärään viestiin.
RAHAA ON. JA JOS EI OLE, VIPPAAN SITÄ JA VELKAANNUTAN SUOMEA PAHEMMIN KUIN KUKAAN KOSKAAN, KOSKA VIHAAN TEITÄ KAIKKIA.
RIIKKA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sun ongelma on ilkeän luonteen lisäksi. Sulle ei sairaalassa ruokaa tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta voit hoitaa lapsen itse kotona eikä sairaalaan ole pakko mennä leikkaukseen, Hyvinvointialueilla on työttömiä palkkatuella töissä. Palkkatukityöstä ei kerry enää ansiosidonnaista joten valitettavasti ei ole rahaa myöskään pesuaineita käyttää. Pestään hyvätuloisten potilashuoneet pelkällä vedellä eikä viedä niille ruokaa, saavat kokeilla köyhän elämää.
Sehän se tärkein asia on pääseekö lusmuilrmaan ansiosidonnaisella. Oikein hyvä, ettei kerry leikkitöistä yhtään mitään.
Rikkaat tulevat saamaan paskaa palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ei anna rikkaille yhtään euroa. Muutos on, että ansioistaan hekin saavat pitää itsellään 48% ja "vain" 52% otetaan veroina.
Laitetaan rikkaillekin kunnon muutos tukiin!
Leikataan yritystuista 50% .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se tärkein asia on pääseekö lusmuilrmaan ansiosidonnaisella. Oikein hyvä, ettei kerry leikkitöistä yhtään mitään.
Toivottavasti sulle ei tule mitään infektiota leikkauksen jälkeen, kun säästetään pesuaineissa. Valtion velka kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat tulevat saamaan paskaa palvelua.
100 % varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sun ongelma on ilkeän luonteen lisäksi. Sulle ei sairaalassa ruokaa tuoda.
Luuletko sä tosissasi, että on susta kiinni saavatko sairaat sairaalassa hoitoa ja ruokaa tai päiväkodeissa allergiset lapset heille sopivas ruokaa.
Tule sinä mulle puhumaan ilkeästä luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulta ryövätään joka aamu puhelin ja lompakko ja eräänä aamuna ryövätään vain lompakko, niin tarkoittaako se sitä, että sinulle annettiin puhelin?
Niinhän nämä Kelaelätit kuulemma maksavat 20% verojakin siitä tukirahastaan.
No eikö ne maksa?
Miksi te eläkeläisiä vihaatte?
Mun eläke on 1200 kuussa ja siitä palautuu verottajalle joka kuukausi yli 400 euroa. Yritän asua ja elää sillä alle 800 €:llä, joka jäljelle jää. Asumiseen menee noin 600 ja lopuilla syön ja ostan lääkkeet (ei aina varaa).
Rikkailla on omat rahat joista valtio vetää välistä.