Keski-ikäiset miehet joilla baby face
Kommentit (35)
Onko joku nuorekas mies vienyt vaimosi ja siitä olet katkera? Harmillista jos näin on.
Mä oon 41v, parta jo harmaantuu. Pituutta ja elopainoa löytyy kohtuullisesti. Siitä huolimatta kaljakaupassa kysytään useinkin henkkarit.
Jotenkin irvokasta. Miehen pitää aikuisena näyttää mieheltä eikä pojalta. Ei ole mikään nuorekas koska ikä näkyy naamasta läheltä katsoen. Iho vanhenee eikä sitä voi estää, ihan ympäri kehoa.
No mulle se on yks hailee miltä muiden silmissä näytän. Ei vaikuta muhun millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 41v, parta jo harmaantuu. Pituutta ja elopainoa löytyy kohtuullisesti. Siitä huolimatta kaljakaupassa kysytään useinkin henkkarit.
Jos joku oikeasti kysyy 41v ukolta henkkarit kaljan ostoon on hänellä pahasti näössä vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku oikeasti kysyy 41v ukolta henkkarit kaljan ostoon on hänellä pahasti näössä vikaa.
Kassojen pitää tietyin väliajoin kysyä paperit. Sulle se nakki sitten napsahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko todella? Olen se palstan 50-v-skeittari. Usein kesällä käytän turbaani/huivia. Jos menen parta ajettuna, skeitti kainalossa, shortseissa, aurinkolasit päässä Alkoon,niin saatetaan hyvinkin kysyä paperit - varsinkinkin, jos kassalla on vahempi naishenkilö. Olen ihan ylpeä nuorekkuudestani.
Kuulostaa enemmänkin siltä, että olet kateellinen heille
Minulla ei ole lapsen kasvot, mutta munat kylläkin.
Silti naiset haluaa laittaa tissiään niiden suuhun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko todella? Olen se palstan 50-v-skeittari. Usein kesällä käytän turbaani/huivia. Jos menen parta ajettuna, skeitti kainalossa, shortseissa, aurinkolasit päässä Alkoon,niin saatetaan hyvinkin kysyä paperit - varsinkinkin, jos kassalla on vahempi naishenkilö. Olen ihan ylpeä nuorekkuudestani.
Miksi alapeukku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika moni kysyy. Osa myyjistä useampaan otteeseen. Sanon aina etten ole nuorentunut päivääkään viime kerrasta.
Jaa. Minusta koomisia on parikymppiset miehet, jotka käy helposti yli 55-vuotiaasta. Esim. Patrick Itäliemi.
Mun sukupolvi ja nuorempi on sitä lapsisukupolvea, jota pidettiin pitkään "nuorena". Ja moni näyttää edelleen keski-iässä osaksi lapselta tai se viba, mikä on ymmärrettävää mutta vanhuslapselta tai ääni. Ja koomista se onkin. Myös koko voi olla lyhyempi tai kehon muoto omanlainen. Itsekin kuulun siihen naisena, mutta tiedostan että eri ihmisille vaikuttaa joko normaalilta tai aikuislapselta. Aiempi sukupolvi kai yritti olla jämäkkä tai vakava, mutta ehkä liian vakava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tarkistelee häirikön henkilöllisyyttä varoittaakseen muuta henkilökuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lapsen kasvot, mutta munat kylläkin.
Se on yleisempää kuin luulet.
Tunnettuja sellaisia ovat Janne Kataja,Redrama.Lauri Tilkanen,Niko Saarinen. No ehkä noi ei vielä ole ihan keski ikäisiä mutta kuitenkin ikäistään nuoremman näköisiä.
Rypyttömyys on komeutta, miksei olis
Tjaa, ei minusta. He ovat kauniita miehiä.