Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset miehet joilla baby face

Vierailija
24.04.2025 |

Näyttävät jotenkin koomisille.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, ei minusta. He ovat kauniita miehiä.

Vierailija
2/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku nuorekas mies vienyt vaimosi ja siitä olet katkera? Harmillista jos näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 41v, parta jo harmaantuu. Pituutta ja elopainoa löytyy kohtuullisesti. Siitä huolimatta kaljakaupassa kysytään useinkin henkkarit.

Vierailija
4/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin irvokasta. Miehen pitää aikuisena näyttää mieheltä eikä pojalta. Ei ole mikään nuorekas koska ikä näkyy naamasta läheltä katsoen. Iho vanhenee eikä sitä voi estää, ihan ympäri kehoa.

Vierailija
5/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle se on yks hailee miltä muiden silmissä näytän. Ei vaikuta muhun millään tavalla.

Vierailija
6/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 41v, parta jo harmaantuu. Pituutta ja elopainoa löytyy kohtuullisesti. Siitä huolimatta kaljakaupassa kysytään useinkin henkkarit.

Jos joku oikeasti kysyy 41v ukolta henkkarit kaljan ostoon on hänellä pahasti näössä vikaa.

Vierailija
7/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku oikeasti kysyy 41v ukolta henkkarit kaljan ostoon on hänellä pahasti näössä vikaa.

Kassojen pitää tietyin väliajoin kysyä paperit. Sulle se nakki sitten napsahti. 

Vierailija
8/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko todella? Olen se palstan 50-v-skeittari. Usein kesällä käytän turbaani/huivia. Jos menen parta ajettuna, skeitti kainalossa, shortseissa, aurinkolasit päässä Alkoon,niin saatetaan hyvinkin kysyä paperit - varsinkinkin, jos kassalla on vahempi naishenkilö. Olen ihan ylpeä nuorekkuudestani.

Vierailija
9/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmänkin siltä, että olet kateellinen heille

Vierailija
10/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsen kasvot, mutta munat kylläkin.

Vierailija
11/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
12/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti naiset haluaa laittaa tissiään niiden suuhun

Vierailija
13/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko todella? Olen se palstan 50-v-skeittari. Usein kesällä käytän turbaani/huivia. Jos menen parta ajettuna, skeitti kainalossa, shortseissa, aurinkolasit päässä Alkoon,niin saatetaan hyvinkin kysyä paperit - varsinkinkin, jos kassalla on vahempi naishenkilö. Olen ihan ylpeä nuorekkuudestani.

Miksi alapeukku?

Vierailija
14/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika moni kysyy. Osa myyjistä useampaan otteeseen. Sanon aina etten ole nuorentunut päivääkään viime kerrasta.

Vierailija
15/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minusta koomisia on parikymppiset miehet, jotka käy helposti yli 55-vuotiaasta. Esim. Patrick Itäliemi.

Vierailija
16/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukupolvi ja nuorempi on sitä lapsisukupolvea, jota pidettiin pitkään "nuorena". Ja moni näyttää edelleen keski-iässä osaksi lapselta tai se viba, mikä on ymmärrettävää mutta vanhuslapselta tai ääni. Ja koomista se onkin. Myös koko voi olla lyhyempi tai kehon muoto omanlainen. Itsekin kuulun siihen naisena, mutta tiedostan että eri ihmisille vaikuttaa joko normaalilta tai aikuislapselta. Aiempi sukupolvi kai yritti olla jämäkkä tai vakava, mutta ehkä liian vakava.

Vierailija
17/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai tarkistelee häirikön henkilöllisyyttä varoittaakseen muuta henkilökuntaa.

Vierailija
18/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole lapsen kasvot, mutta munat kylläkin.

Se on yleisempää kuin luulet. 

Vierailija
19/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnettuja sellaisia ovat Janne Kataja,Redrama.Lauri Tilkanen,Niko Saarinen. No ehkä noi ei vielä ole ihan keski ikäisiä mutta kuitenkin ikäistään nuoremman näköisiä.

Vierailija
20/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyttömyys on komeutta, miksei olis 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän