Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset miehet joilla baby face

Vierailija
24.04.2025 |

Näyttävät jotenkin koomisille.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä pelkään semmoisia,a

Vierailija
22/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko Saarinen on melkein keski ikäinen mut vois luulla 25 vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa toksinen aloitus.

Vierailija
24/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vain etu ainakin kerran vuodessa. Hieman ripsaria ja mustaa kajalia, niin voi esittää Vancea halloween-naamiaisissa.

Vierailija
25/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on poikamaiset kasvot, muttei kuitenkaan ns. baby face. Sen miellän kasvoiksi joista ei ole lapsen pyöreys hävinnyt.

Näytän kolmekymppiseltä oikeastaan kaikkien mielestä, vaikka olen lähempänä viittäkymmentä. En pidä tätä minään meriittinä.

Vierailija
26/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää vain MM-95 mainoksen ikääntynyt harmaaparta mies kun ollut tuolloin vajaa parikymppinen?

Vierailija
27/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin irvokasta. Miehen pitää aikuisena näyttää mieheltä eikä pojalta. Ei ole mikään nuorekas koska ikä näkyy naamasta läheltä katsoen. Iho vanhenee eikä sitä voi estää, ihan ympäri kehoa.

Hyvin on nuoremmat ja vanhemmat naiset tykänneet näistä poikamaisista kasvoista. Ei haittaa vaikka yhden mammapalstan Peran mielestä näyttää irvokkaalta. Pera mulla on sulle yks kysymys? Näyttääkö se vielä irvokkaammalta kun nuori kaunis nainen kävelee minun kainalossa? 😜

Vierailija
28/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minustakin. Ne ei yleensä siis varsinaisesti näytä nuorilta, vaan rypistyviltä "vauvoilta". Pyöreä naama, ja jotenkin lapsenomaiset piirteet, mutta sitten kuitenkin ikä näkyy myös. Iän näkyminen sopii jotenkin paljon paremmin jylhemmän näköisiin piirteisiin, sellaiset omaavilla esim. rypyt voi antaa vaan karismaa lisää, mutta ei pyöreässä vauvannaamassa. Julkkiksista esim. Leonardo di Caprio on tällainen ikääntyvä vauvanaama, ei ole kyllä nättiä.

Vierailija
29/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 41v, parta jo harmaantuu. Pituutta ja elopainoa löytyy kohtuullisesti. Siitä huolimatta kaljakaupassa kysytään useinkin henkkarit.

Jos joku oikeasti kysyy 41v ukolta henkkarit kaljan ostoon on hänellä pahasti näössä vikaa.

Onko todella? Olen se palstan 50-v-skeittari. Usein kesällä käytän turbaani/huivia. Jos menen parta ajettuna, skeitti kainalossa, shortseissa, aurinkolasit päässä Alkoon,niin saatetaan hyvinkin kysyä paperit - varsinkinkin, jos kassalla on vahempi naishenkilö. Olen ihan ylpeä nuorekkuudestani.

On eri asia näyttää nuorelta, ja sitten yrittää näyttää nuorelta

Vierailija
30/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi Manuel de Lujan  ja Ferit  :D

Vierailija
31/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 41v, parta jo harmaantuu. Pituutta ja elopainoa löytyy kohtuullisesti. Siitä huolimatta kaljakaupassa kysytään useinkin henkkarit.

Jos joku oikeasti kysyy 41v ukolta henkkarit kaljan ostoon on hänellä pahasti näössä vikaa.

Onko todella? Olen se palstan 50-v-skeittari. Usein kesällä käytän turbaani/huivia. Jos menen parta ajettuna, skeitti kainalossa, shortseissa, aurinkolasit päässä Alkoon,niin saatetaan hyvinkin kysyä paperit - varsinkinkin, jos kassalla on vahempi naishenkilö. Olen ihan ylpeä nuorekkuudestani.

Ootko tämä?

Vierailija
32/35 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se on turn off, jos mies kovasti yrittää olla nuoren näköinen. Harmaiden ja ryppyjen kantaminen itsevarmasti sen sijaan on seksikästä. Ei ne Dressman mallit ja vastaavatkaan ole nuoren näköisiä, ja silti on komeita, tai juuri siksi. Tai joku Pedro Pascal, hyvän näköinen vasta 45+ iässä ja juuri koska ei näytä enää nuorelta.

Mutta jos nyt joku on luonnostaan poikamaisen näköinen, ei se automaattisesti huono juttu ole. Mutta tunnistan myös tuon yllä mainitun "ikääntyvä vauva" tyypin, joka taas ei ole hyvän näköinen. Siinä on kyse usein ylipainosta, jossa naama pysyy ison rasvaprosentin takia lapsenpyöreänä, mutta alkaa kuitenkin roikkua ja rypistyä myös.

Vierailija
33/35 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla myös aihaiset testot, usein tippa naisellisuutta mukana.

Vierailija
34/35 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aikuinen poika, jolla on luonnostaan baby face. Ikää tuli 10 vuotta, kun kasvatti parras. On muuten tosi komea mies, eikä tämä ole äidin ylpeyttä.

Vierailija
35/35 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen parikymppisiä muijia naamasta huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi