Vieressäsi oleva asia on kuolinsyysi edellisessä elämässäsi
Itsellä roskakori. Miten sen nyt sitten voisi tulkita.
Kommentit (49)
Lasillinen appelsiinimehua. Lienee ollut myrkytettyä.
Mun vieressä on aviomies. Toisella puolella on tyyny.
Puhelin, läppäri, liänäyttö tai kuulokkeet , ai niin ja noin 300 g painava fosiislinen basalttikivi
Ikkuna. Kai siitä henki lähtisi jos sellainen tippuisi korkealta päähän.
Ensimmäisen lähdön Playstation on vieressä, mutta miten se voisi olla aiheuttanut kuoleman edellisessä elämässäni kun olen 50v, ja Pleikkariahan ei ollut olemassa kuin vasta 1994/5 alkaen.
Tyyny. Oisko joku työntänyt naamaan ja pitänyt siinä riittävän pitkään.
Vesipullo. Taidan vaihtaa sen viinapulloon eli nyt täytyy mennä Alkoon.
Vesilasi; kuolinko janoon vai hukuinko veteen?
Darth Wader-nukke. Mä arvasin, mä olin Luke Skywalker edellisessä elämässäni !
Oikealla vai vasemmalla? Vasemmalla lähimpänä on koira, jonka purema olisi hyvin voinut koitua kohtalokseni edellisessä elämässä, jos oletetaan, että aika on jana, eikä esimerkiksi jonkinlainen syklinen järjestelmä, jolloin edellinen elämä olisi teoriassa voinut tapahtua myös nykyisestä katsoen tulevaisuudessa.
Oikealla on vesituoppi. Sen verran iso ja painava, että sopivaan kohtaan päätä osuessaan voi viedä hengen.
Kenelläkään ei ole mitään "edellistä" elämää ollut. Ihminen elää kerran ja sen jälkeen tulee tuomio, sanoo Raamattu. Jälleensyntyminen ja edelliset elämät ovat ihmisten itsensä keksimiä asioita.
Raamatunkaan mukaan elämä ei kuitenkaan pääty tähän yhteen elämään, jota parhaillaan elämme, vaan elämä jatkuu toisessa olomuodossa fyysisen elämän jälkeen. Jotta se elämä tuossa uudessa olotilassa olisi miellyttävä, on synnyttävä uudesti ylhäältä eli muututtava hengellisesti. Tämä uudestisyntyminen tapahtuu, kun käännymme synteinemme Jeesuksen, armonantajan, puoleen, jolloin Jumala muuttaa meidät eli uudestisynnyttää ylhäältä.
Vierailija kirjoitti:
Ikkuna. Kai siitä henki lähtisi jos sellainen tippuisi korkealta päähän.
Naapurimaassa korkealla olevasta ikkunasta putoaminen on varsin yleinen kuolinsyy. Ehkä sekin lasketaan?
Vierailija kirjoitti:
Kenelläkään ei ole mitään "edellistä" elämää ollut. Ihminen elää kerran ja sen jälkeen tulee tuomio, sanoo Raamattu. Jälleensyntyminen ja edelliset elämät ovat ihmisten itsensä keksimiä asioita.
Raamatunkaan mukaan elämä ei kuitenkaan pääty tähän yhteen elämään, jota parhaillaan elämme, vaan elämä jatkuu toisessa olomuodossa fyysisen elämän jälkeen. Jotta se elämä tuossa uudessa olotilassa olisi miellyttävä, on synnyttävä uudesti ylhäältä eli muututtava hengellisesti. Tämä uudestisyntyminen tapahtuu, kun käännymme synteinemme Jeesuksen, armonantajan, puoleen, jolloin Jumala muuttaa meidät eli uudestisynnyttää ylhäältä.
Ja Raamattuhan ei ole kannesta kanteen täynnä ihmisen itsensä keksimiä asioita... Mitäs, jos sinä menisit vaikka jonnekin kinkereille samanmielisten seuraan ja jättäisit meidät, joilla on mielikuvitusta ja huumorintajua keskustelemaan keskenämme?
Vierailija kirjoitti:
Tyyny.
Ilmeisesti tukehdutettu sillä.
Kaukosäädin? Aikana, jolloin ei ollut kaukosäätimiä. Ok.