Sappeni kiehuu, kun ajattelen mieheni uutta työkaveria. Muija pukeutuu vartalonmyötäisiin
Kommentit (28)
halua piilotella ihania muotojamme säkkeihin vaan nautimme niistä ja niiden ansaitsemasta huomiosta täysin rinnoin. Harmi jos olet noin epävarma itsestäsi ja suhteestanne.
Töissä ollaan tekemässä töitä, eikä kerjäämässä pönkitystä huonolle itsetunnolle tissejä tyrkyttämällä.
Niin, valitettavasti me kaikki emme halua piilotella ihania muotojamme säkkeihin vaan nautimme niistä ja niiden ansaitsemasta huomiosta täysin rinnoin. Harmi jos olet noin epävarma itsestäsi ja suhteestanne.
ei kai kukaan normaali perheenisä voi olla tössä tommosessa paikassa missä kaiken maailman vosut kulkee puolalasti.
...kukaan ei kirjoittaisi vihaamastaan naisesta sanoin "hoikka, mutta muodokas" -> liian ihaileva sävy!
mun työpaikalla vilisee toinen toistaan timmimpiä miehiä ja toisinaan jopa puolipukeissa, kun hipsivät työpaikan käytäviä suihkun ja punttisalin välillä (töissä on siis työntekijöiden käyttöön sali). Ja hei, siis itseasiassahan mä käyn niiden samojen hikisten, lihkasikkaiden könsikkäiden kanssa siellä salilla, pukeutuneena tiukkoihin trikoihini... Ja mitäs tekee mun mies? Ei mitään. Sitä ei sapeta yhtään. Se tietää, että mä olen sen enkä kenenkään muun. Ilmeisesti ap:lla ei ole asiat ihan yhtä hyvin..?
mun työpaikalla vilisee toinen toistaan timmimpiä miehiä ja toisinaan jopa puolipukeissa, kun hipsivät työpaikan käytäviä suihkun ja punttisalin välillä (töissä on siis työntekijöiden käyttöön sali). Ja hei, siis itseasiassahan mä käyn niiden samojen hikisten, lihkasikkaiden könsikkäiden kanssa siellä salilla, pukeutuneena tiukkoihin trikoihini... Ja mitäs tekee mun mies? Ei mitään. Sitä ei sapeta yhtään. Se tietää, että mä olen sen enkä kenenkään muun. Ilmeisesti ap:lla ei ole asiat ihan yhtä hyvin..?
Harmaat verkkarit ja ökyvihreä, ylisuuri t-paita.
Ole onnellinen, että miehesi pääsee edes töissä ihailemaan naiskauneutta. Voi olla, että miehesi ei ole jäänyt ihailun tasolle, ehkä miehesi on nähnyt jo paljasta pintaakin.....hah..hah...haaaaaaaaaaaaaaa....