Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet silmät on kyllä hankalin kauneusvirhe kasvoissa

Vierailija
24.04.2025 |

Niille ei ole edes mitään tehtävissä. Harmittaa olla ruma.

T. Kuoppasilmä

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ja syvällä olevat silmät, vaiko vain pienet?  Liekö pienisilmäisyyttä edes olemassa. 

Vierailija
2/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet ja syvällä olevat silmät, vaiko vain pienet?  Liekö pienisilmäisyyttä edes olemassa. 

Pienet, eripariset ja sijaitsevat suunnilleen puolivälissä kalloa eli todella syvällä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla huippumalleilla on joku "virhe", siksi he erottuvat mielenkiintoisempina kuin täydelliset. Keskity siihen mikä on kaunista ja korosta sitä äläkä jumitu virheeseen.

Vierailija
4/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa +10 silmälasit. Ne suurentaa.

Vierailija
5/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Fiskarsit ja nipsaset silmäkulmista avausta. 

Vierailija
6/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas pullottavat kalansilmät on aika pahat. Pienet silmät sopivat hyvin kylmään ilmastoon.

Vierailija
7/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonalliset silmälasit (ilman vahvuuksia jos ei tarvitse) vie huomion pois itse silmstä, aurinkolasit.

Vierailija
8/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa +10 silmälasit. Ne suurentaa.

Mulla on silmälasit, mutta valitettavasti niissä on vahvuudet -6, joten pienentävät vielä entisestään.

Ap

Vierailija
9/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan ne on meikata suuremman näköiseksi. Itselläni on myös pienet, syvällä olevat silmät, jotka ovat vielä aika lähekkäin toisiaan, keskellä isoja kasvoja, mutta olen aika hyvä meikkaamaan silmät niin että ne näyttävät normaalikokoisilta eikä edes lähellä toisiaan olevilta. Youtubesta löytyy paljon videoista silmien meikkaamisesta suuremmiksi.

Vierailija
10/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... Onko vaikka Jennifer Lawrence ruma? Kokonaisuus tekee ruman tai kauniin.

Vierailija
11/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas pullottavat kalansilmät on aika pahat. Pienet silmät sopivat hyvin kylmään ilmastoon.

Niistä saa sentään meikillä kauniit. 

Ap

Vierailija
12/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla huippumalleilla on joku "virhe", siksi he erottuvat mielenkiintoisempina kuin täydelliset. Keskity siihen mikä on kaunista ja korosta sitä äläkä jumitu virheeseen.

Huippumallilla pieni kauneusvirhe voikin olla kiva, kun he muuten näyttävät täydellisiltä. Rumassa naamassa lisärumuus ei ole mielenkiintoista vaan rumaa.

Ap

Vierailija
13/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot silmät alkavat tietyssä iässä helposti rypistyä silmien ympäriltä

Vierailija
14/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppohan ne on meikata suuremman näköiseksi. Itselläni on myös pienet, syvällä olevat silmät, jotka ovat vielä aika lähekkäin toisiaan, keskellä isoja kasvoja, mutta olen aika hyvä meikkaamaan silmät niin että ne näyttävät normaalikokoisilta eikä edes lähellä toisiaan olevilta. Youtubesta löytyy paljon videoista silmien meikkaamisesta suuremmiksi.

Ei toimi mulla mikään meikki. Korostaa vaan entisestään silmien kuoppamaisuutta ja eriparisuutta.

Ap

Vierailija
15/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa... Onko vaikka Jennifer Lawrence ruma? Kokonaisuus tekee ruman tai kauniin.

Ei, mutta hänellä ei ole silmät ollenkaan syvällä päässä.

Ap

Vierailija
16/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippumallilla pieni kauneusvirhe voikin olla kiva, kun he muuten näyttävät täydellisiltä. Rumassa naamassa lisärumuus ei ole mielenkiintoista vaan rumaa.

Ap

Sun pitäis ottaa vähän mallia punk-asenteesta. Tukka pystyyn ja menoksi, ei muiden mielipiteitä kannat miettiä.  Ja mulla on itselläkin pienet ja syvällä olevat eripariset silmä, ripsentaivutin ei edes yllä ripsiin kun kolahtaa kulmaluihin ja posket roikkuu kuin buldogilla. So what? Jos eivät kestä katsella ei ole pakko, ei ole mun ongelma.

Vierailija
17/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi mulla mikään meikki. Korostaa vaan entisestään silmien kuoppamaisuutta ja eriparisuutta.

Ap

Et ole siis vielä löytänyt itsellesi sopivaa tapaa meikata. Väittäisin, että ihan mistä tahansa lähtötilanteesta saa merkittävää parannusta meikillä, kunhan vaan löytää sen oman tavan meikata juuri omat silmät. Kuoppamaisuutta saa hyvin häivytettyä vaaleammille, mahdollisesti persikkaan taittuvilla peiteaineilla. Ja luomiväreillä ja rajauksilla saa ihmeitä tehtyä silmän koolle ja muodolle. Jos on raskaat luomet, myös korealaisten suosimat luomiteipit auttaa - itse käytän aina kun olen jossain kodin ulkopuolella, niillä saa näkyvän liikkuvan luomen ja silmä näyttää paljon suuremmalta.

Vierailija
18/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeita löytyy.

Vierailija
19/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta hänellä ei ole silmät ollenkaan syvällä päässä.

Ap

Kannattaa olla syvällä, niin ne on paremmin suojassa naisia hakkaavilta miehiltä (yleistä nykyään).

Vierailija
20/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset