Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet silmät on kyllä hankalin kauneusvirhe kasvoissa

Vierailija
24.04.2025 |

Niille ei ole edes mitään tehtävissä. Harmittaa olla ruma.

T. Kuoppasilmä

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä, puhuuko Lawrencesta vai Hathawaysta, mutta ihmisillä keskimäärin käy noin, ja hienoa jos heillä on pokkaa ottaa asia vastaan ja jatkaa työtään."

Nämä molemmat on myös leikkauttaneet ja täyttäneet silmien aluettaan viime vuosina. Lawrencen kohdalla vaikutus on tosi radikaali, kun nyt näkyy liikkuvat luomet silmän ollessa auki, kun ennen raskas yläluomi peitti sen. Hathaway on myös ottanyt täytettä kyyneluriin ja poskiluun reunan alueelle johon kuoppa muodostuu. 

Vierailija
42/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisilla on kauniit silmät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypilliset aasialaiset silmät ovat pieniä. Ihan kauniita.

Ei todellakaan ole saatanan 🍚vinosilmät kauniita millään tapaa. 

Vierailija
44/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypilliset aasialaiset silmät ovat pieniä. Ihan kauniita.

Ja siellä ihaillaan tällaisia tyttöjä:

Vierailija
45/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehistä rumaa tee.

Mutta siirtävät ne eteenpäin lapsilleen...

Vierailija
46/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on hirveitä komplekseja ulkonäöstään. Juuri kukaan normaaliluonteinen ei pidä itseään kauniina. 

Minä näen kauniita naisia jatkuvasti, todennäköisesti nämäkin murehtivat pientä/isoa nenää, muutamaa liikakiloa, vääränlaista tukkaa, outoa kasvoprofiilia, milloin mitäkin.

Vierailija
47/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa... Onko vaikka Jennifer Lawrence ruma? Kokonaisuus tekee ruman tai kauniin.

Jennifer Lawrence on ilman meikkiä perusnätin suomalaisen tytön näköinen. Hän ei ole epämiellyttävä katsella, mutta ei mitenkään kohauttavan kauniskaan, ja tämä yhdistettynä tyrmäävän hyviin näyttelijän lahjoihin tekee hänestä kankaan, jolle voi maalata uskottavasti erilaisia tunnetiloja.

Suurisilmäiset kaunottaret kuten Anne Hathaway ovat liian silmäänpistävän näköisiä moneen rooliin.

42-vuotiaalla hänellä silmäkuopat ovat muotoutuneet ja silmäkulmat roikkuvat huomattavasti.

Nuo silmäkuopat tuntuu olevan jopa muoti Hollywoodissa. Ne kun kertoo että on hoikka ja snatched. Ja kyllähän ne ihan sopiikin semmoiseen muutenkin luiseen naamaan jossa poskipäiden alla on (toisinaan buccal fat removal leikkauksella luodut) kuopat ja terävät piirteet. Mutta tosiaan olen huomannut että muuten leikellyt ja täytetyt naiset ei useinkaan täytä noita silmäkuoppia, koska niitä ei pidetä rumina.

Vierailija
48/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah Jessica Parker, Renee Zellweger, Melania Trump. Heillä on kaikilla pienet silmät, SJP vielä todella syvällä olevat. Kaikki meikattu upeasti ja tuotu sillä esille. 

Vierailija
49/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia tällä palstalla arvostelevat miehet taas ovat pääsääntöisesti misogyynisiä incel-runkkareita.

Vierailija
50/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on pienet silmät. Sydämen pohjasta hymyillessään hänen silmänsä menevät ihan viiruiksi. Hän on kaunis.

Vierailija
51/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen oikeasti kokeillut kaiken. Ehkä pitää vaan hyväksyä se, että mun silmät on rumat."

Mä en ole oikeasti ikinä nähnyt kenelläkään rumia silmiä. Joskus jos ihminen on tosi sairaalloisen lihava, silmät voi ikään kuin kadota viiruiksi pulleiden luomien alle, mutta siinä vaiheessa se lihavuus on se isompi ulkonäköhaitta muuten, ei ne silmät. Muuten taas jopa varsin ikääntyneillä vanhuksiilakin näkee usein valtavan kauniita silmiä.

Pienet silmät on yleensä hyvin kauniit. Joku tuossa sanoi ettei ole miehillä rumat, ja joo, niitä sellaisia viiruja "metsästäjänsilmiähän" on aina ihailtu miehellä. Mutta ne on kauniit minusta myös naisella, ne antaa sellaisen terävän ja pippurisen ilmeen kasvoille. 

Vierailija
52/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarah Jessica Parker, Renee Zellweger, Melania Trump. Heillä on kaikilla pienet silmät, SJP vielä todella syvällä olevat. Kaikki meikattu upeasti ja tuotu sillä esille. 

SJP ei ole minusta kaunis, Reneellä ei ole erityisen pienet silmät, ainoastaan raskaat luomet ja Melania Trump näyttää muuten huippumallilta niin nuo silmät ei niin haittaa, paremmalta hänkin näyttäisi kauniimmilla silmillä.

Ap

Vierailija
53/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen oikeasti kokeillut kaiken. Ehkä pitää vaan hyväksyä se, että mun silmät on rumat."

Mä en ole oikeasti ikinä nähnyt kenelläkään rumia silmiä. Joskus jos ihminen on tosi sairaalloisen lihava, silmät voi ikään kuin kadota viiruiksi pulleiden luomien alle, mutta siinä vaiheessa se lihavuus on se isompi ulkonäköhaitta muuten, ei ne silmät. Muuten taas jopa varsin ikääntyneillä vanhuksiilakin näkee usein valtavan kauniita silmiä.

Pienet silmät on yleensä hyvin kauniit. Joku tuossa sanoi ettei ole miehillä rumat, ja joo, niitä sellaisia viiruja "metsästäjänsilmiähän" on aina ihailtu miehellä. Mutta ne on kauniit minusta myös naisella, ne antaa sellaisen terävän ja pippurisen ilmeen kasvoille. 

Viirusilmät onkin kauniit kun ne ovat leveät. Omat silmäni on pienet joka suunnasta.

Ap

Vierailija
54/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kai pienet/keskiverto kokoiset silmät, mutta niitä pienensi entisestään aivan jäätävät molemmin puolin sukua perityt lippaluomet. Kävin ne korjauttamassa kirurgilla, nyt on ihan nätti olo. Ne aiheuttivat mulle yli 20 vuotta todella huonon itsetunnon. Olisin joutunut ne muutenkin mummoikäisenä leikkauttamaan kun 2 isoäitiä ja 1 isoisoäiti kaikki kävivät saman operaation läpi vanhemmalla iällä

N36

Vierailija
55/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi murehtia tuollaisesta mille ei mitään voi, ajanhukkaa ja sillä luo esteitä itselleen tekemästä jotain muuta mielekkäämpää. 

Vierailija
56/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aasialaiset ihailee isoja silmiä koska ainahan sitä halutaan sitä mitä ei itsellä ole. Mutta itse ihailen aasialista ulkonäköä, aitoa sellaista eikä länsimaalaiseksi leikattua.

Vierailija
57/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta oletko terve? Normaalijärkinen? Nukut yösi hyvin? Ruokaa pöydässä? Pääset liikkumaan, harrastamaan, töihin, luontoon?

Hyvä vaan, kun on silmät. Tää ulkonäön obsessointi se vasta rumaa onkin. 

Vierailija
58/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on hirveitä komplekseja ulkonäöstään. Juuri kukaan normaaliluonteinen ei pidä itseään kauniina. 

Minä näen kauniita naisia jatkuvasti, todennäköisesti nämäkin murehtivat pientä/isoa nenää, muutamaa liikakiloa, vääränlaista tukkaa, outoa kasvoprofiilia, milloin mitäkin.

Naisten rumuuden kokemus on todella tuottoisa bisnes. Moni tienaa tällä ominaisuuksia. Raha raha raha raha

Vierailija
59/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta oletko terve? Normaalijärkinen? Nukut yösi hyvin? Ruokaa pöydässä? Pääset liikkumaan, harrastamaan, töihin, luontoon?

Hyvä vaan, kun on silmät. Tää ulkonäön obsessointi se vasta rumaa onkin. 

En. En. En. Ei ole. En pääse.

Ap

Vierailija
60/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen pienisilmäinen suomalainen, enkä pidä sitä mitenkään rumana. Isosilmäinen voi yleisvaikutelmaltaan näyttää kauniilta, mutta ei se ole mikään automaatio. Jos isosilmäinen ihminen korostaa jatkuvasti mielestään ylivertaista ominaisuuttaan, voi olla, ettei hänellä oikeasti ole paljoa muita "valtteja".

Suuret silmät ilman korkeita poskipäitä, pitkä ja kapea kasvot ilman leukapielien tukea sekä alaspäin suuntautuva pitkä nenänpää, kaikkein vanhentavin yhdistelmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi