Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet silmät on kyllä hankalin kauneusvirhe kasvoissa

Vierailija
24.04.2025 |

Niille ei ole edes mitään tehtävissä. Harmittaa olla ruma.

T. Kuoppasilmä

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hankalin vaan ehkä se helpoin "virhe". Meikillä saa todella paljon tehtyä. Erityisesti luomivärillä. Hankalimpia juttuja ovat mm. itseltäni löytyvät silmäpussit ja tummat silmänaluset, iso nenä, jne. Mutta näillä mennään, silti olen ihan kivannäköinen. 

Vierailija
22/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas pullottavat kalansilmät on aika pahat. Pienet silmät sopivat hyvin kylmään ilmastoon.

Jep, Teemu Selänne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät on sielun peili, sanotaan. Ei minun silmät. 

Vierailija
24/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypilliset aasialaiset silmät ovat pieniä. Ihan kauniita.

Vierailija
25/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilman meikkiä voi saavuttaa esteettisten hoitojen tavoitteleman luonnollisen kauneuden, niin miksi meikata?

Vierailija
26/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arja Töyrylä, hyvä esimerkki pienistä silmistä. Huippumalli -70-luvulla.

Vierailija
27/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehistä rumaa tee.

Vierailija
28/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälisellä näyttämöllä itämaiset pienet silmät ovat todella ainutlaatuisia ja hurmaavia.

Vierailija
29/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arja Töyrylä, hyvä esimerkki pienistä silmistä. Huippumalli -70-luvulla.

Ei ollut kaksisen näköinen. 

Vierailija
30/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ilman meikkiä voi saavuttaa esteettisten hoitojen tavoitteleman luonnollisen kauneuden, niin miksi meikata?

Itse en menisi ikinä mihinkään esteettisiin hoitoihin, jos asian voi hoitaa myös täysin riskittömällä ja edullisella meikillä.

Vierailija
31/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa... Onko vaikka Jennifer Lawrence ruma? Kokonaisuus tekee ruman tai kauniin.

Jennifer Lawrence on ilman meikkiä perusnätin suomalaisen tytön näköinen. Hän ei ole epämiellyttävä katsella, mutta ei mitenkään kohauttavan kauniskaan, ja tämä yhdistettynä tyrmäävän hyviin näyttelijän lahjoihin tekee hänestä kankaan, jolle voi maalata uskottavasti erilaisia tunnetiloja.

Suurisilmäiset kaunottaret kuten Anne Hathaway ovat liian silmäänpistävän näköisiä moneen rooliin.

Vierailija
32/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voit myös meikata se tuo vähän erilaista fiilistä, ilman paineita.

Vierailija
33/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppohan ne on meikata suuremman näköiseksi. Itselläni on myös pienet, syvällä olevat silmät, jotka ovat vielä aika lähekkäin toisiaan, keskellä isoja kasvoja, mutta olen aika hyvä meikkaamaan silmät niin että ne näyttävät normaalikokoisilta eikä edes lähellä toisiaan olevilta. Youtubesta löytyy paljon videoista silmien meikkaamisesta suuremmiksi.

Ei toimi mulla mikään meikki. Korostaa vaan entisestään silmien kuoppamaisuutta ja eriparisuutta.

Ap

Et ole siis vielä löytänyt itsellesi sopivaa tapaa meikata. Väittäisin, että ihan mistä tahansa lähtötilanteesta saa merkittävää parannusta meikillä, kunhan vaan löytää sen oman tavan meikata juuri omat silmät. Kuoppamaisuutta saa hyvin häivytettyä vaaleammille, mahdollisesti persikkaan taittuvilla peiteaineilla. Ja lu

Olen oikeasti kokeillut kaiken. Ehkä pitää vaan hyväksyä se, että mun silmät on rumat.

Ap

Vierailija
34/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hankalin vaan ehkä se helpoin "virhe". Meikillä saa todella paljon tehtyä. Erityisesti luomivärillä. Hankalimpia juttuja ovat mm. itseltäni löytyvät silmäpussit ja tummat silmänaluset, iso nenä, jne. Mutta näillä mennään, silti olen ihan kivannäköinen. 

Nenän voi aina korjata leikkauksella ja silmäpusseihinkin on olemassa hoitoja.

Ap

Vierailija
35/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa... Onko vaikka Jennifer Lawrence ruma? Kokonaisuus tekee ruman tai kauniin.

Jennifer Lawrence on ilman meikkiä perusnätin suomalaisen tytön näköinen. Hän ei ole epämiellyttävä katsella, mutta ei mitenkään kohauttavan kauniskaan, ja tämä yhdistettynä tyrmäävän hyviin näyttelijän lahjoihin tekee hänestä kankaan, jolle voi maalata uskottavasti erilaisia tunnetiloja.

Suurisilmäiset kaunottaret kuten Anne Hathaway ovat liian silmäänpistävän näköisiä moneen rooliin.

42-vuotiaalla hänellä silmäkuopat ovat muotoutuneet ja silmäkulmat roikkuvat huomattavasti.

Vierailija
36/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla huippumalleilla on joku "virhe", siksi he erottuvat mielenkiintoisempina kuin täydelliset. Keskity siihen mikä on kaunista ja korosta sitä äläkä jumitu virheeseen.

Ja toisaalta, kenellä on aikaa ja mielenkiintoa tuijotella kenenkään kasvoja ja kauneusvirheitä, toisin kuin nämä "kauneusvirheiden" omistajat kuvittelevat. 

Vierailija
37/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

42-vuotiaalla hänellä silmäkuopat ovat muotoutuneet ja silmäkulmat roikkuvat huomattavasti.

En tiedä, puhuuko Lawrencesta vai Hathawaysta, mutta ihmisillä keskimäärin käy noin, ja hienoa jos heillä on pokkaa ottaa asia vastaan ja jatkaa työtään.

Vierailija
38/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen pienisilmäinen suomalainen, enkä pidä sitä mitenkään rumana. Isosilmäinen voi yleisvaikutelmaltaan näyttää kauniilta, mutta ei se ole mikään automaatio. Jos isosilmäinen ihminen korostaa jatkuvasti mielestään ylivertaista ominaisuuttaan, voi olla, ettei hänellä oikeasti ole paljoa muita "valtteja".

Vierailija
39/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppohan ne on meikata suuremman näköiseksi. Itselläni on myös pienet, syvällä olevat silmät, jotka ovat vielä aika lähekkäin toisiaan, keskellä isoja kasvoja, mutta olen aika hyvä meikkaamaan silmät niin että ne näyttävät normaalikokoisilta eikä edes lähellä toisiaan olevilta. Youtubesta löytyy paljon videoista silmien meikkaamisesta suuremmiksi.

Ei toimi mulla mikään meikki. Korostaa vaan entisestään silmien kuoppamaisuutta ja eriparisuutta.

Ap

Et ole siis vielä löytänyt itsellesi sopivaa tapaa meikata. Väittäisin, että ihan mistä tahansa lähtötilanteesta saa merkittävää parannusta meikillä, kunhan vaan löytää sen oman tavan meikata juuri omat silmät. Kuoppamaisuutta saa hyvin häivytettyä vaaleammille, mahdo

Jotkuthan meikkaa taviksesta vaikka Kim Kardashianin näköisen, käy sellaisen meikkausopissa. En edes muista oikeaa sanaa sille, auttakaa...

Vierailija
40/81 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Jennifer Lawrencehan on hiljattain teettänyt luomien kohotusleikkauksen ja kasvojenkohtuksen. Eli hänellä ei ole enää sellaiset roikkuvat silmäluomet kuin on nuoresta asti ollut. Minusta menetti paljon, kun leikkautti tavanomaisemmat silmät itselleen. Suuri osa hänen viehättävyyttään tuli juuri siitä pistävästä katseesta, jonka raskaiden luomien alta katsovat silmät toivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän