Saako ilmailualan unioni tapettua Finnairin ja lentoliikenteen
Yritys tähän ainakin on kova, toisaalta ihan hyvä että Suomesta ei pääse kohta lentämään mihinkään.
Kommentit (24)
Lopetetaanhan eläimetkin kun ne voivat huonosti ja kärsivät.
Käy kuin paperimiehille, aikansa kun lakkoilivat niin firmat alkoi rakentaa tehtaitaan ulkomaille.
Samoin tukee käymään lentoliikenteelle.
Molemmat ryhmät saa ökypalkkaa ja vielä kehtaavat valittaa.
Viherkommunismi-sosialismi haluaa ajaa maan perikatoon ja kypsäksi hedelmäksi musulmaanien syliin.
Jos finnair kuolee niin tilalle on tulijoita. Lentäjille löytyy töitä joka tapauksessa muualta.
Finnair on muutenkin siinä kunnossa, että valtion kannattaisi myydä se ulkomaisille omistajille. Miehistön saa vaikka Maltalta kuten Ryanairilla. Taas näkee, että aydemari on työpaikkojen ja hyvinvoinnin pahin tuhoaja.
Vierailija kirjoitti:
Finnair on muutenkin siinä kunnossa, että valtion kannattaisi myydä se ulkomaisille omistajille. Miehistön saa vaikka Maltalta kuten Ryanairilla. Taas näkee, että aydemari on työpaikkojen ja hyvinvoinnin pahin tuhoaja.
Ja minä tyhmä kun luulin että lentäjät haluavat palkankorotuksia. Mutta sinä kerroit onneksi että lentäjät eivät halua palkankorotuksia vaan ay-demarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tyhmä kun luulin että lentäjät haluavat palkankorotuksia. Mutta sinä kerroit onneksi että lentäjät eivät halua palkankorotuksia vaan ay-demarit?
Eikö se lakko ole aina ammattiliiton järjestämä?
Mun mies on kentällä töissä ja ihan syystä lakkoilevat. Yrittävät poistaa esim la lisän ja työhän on pelkkää epäsäännöllistä vuorotyötä
Tässä ollaan taas kerran jännän äärellä, pääseekö maanantaina kotiin.
Taidan valita SASin seuraavaksi.
Lakot on siitä ikäviä, vaikka sympatiaa löytyiskin, että niistä aina sivulliset kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se lakko ole aina ammattiliiton järjestämä?
Niinhän väite kuului. Eivät lentäjät halua palkankorotuksia vaan ay-demarit? Lentäjät halusivat palkanalennuksia??? Lentäjät eivät halunneet lakkoilla vaan olisivat tulleet ilmaiseksi töihin?
Jos yhtiöllä ei ole varaa maksaa palkkoja, joutaakin konkkaan.
Ei voi perustua työntekijöiden talkoohenkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtiöllä ei ole varaa maksaa palkkoja, joutaakin konkkaan.
Ei voi perustua työntekijöiden talkoohenkeen.
Finnairin keskipalkka on 155 000 vuodessa.
Finnair konkurssiin ja ulkomaiset yhtiöt tilalle, hinnat ainakin halventuisi kun Finnair katoaisi
Tämä nykyinen lakko ei ole lentäjien lakko.
Tämä iänikuinen lakkoilu ei houkuttele varaamaan lentoa Helsinki-Vantaalta mihinkään. Jos haluaa olla varma, että pääsee kun haluaa, niin kannattaa lentää joko Tallinnasta tai Tukholmasta.
Ihan sama. Olkoot maailma tappiin asti lakossa. En lennä, en matkusta, ei varaa. Miksi Finnairia eliitille pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kentällä töissä ja ihan syystä lakkoilevat. Yrittävät poistaa esim la lisän ja työhän on pelkkää epäsäännöllistä vuorotyötä
Miksi lauantaista pitäisi maksaa lisää? Tai sunnuntaista? Jos valitsee työn joka on epäsäännöllistä vuorotyötä ei voi tulla yllätyksenä että se on epäsäännöllistä vuorotyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lauantaista pitäisi maksaa lisää? Tai sunnuntaista? Jos valitsee työn joka on epäsäännöllistä vuorotyötä ei voi tulla yllätyksenä että se on epäsäännöllistä vuorotyötä.
Et taida olla ihan se penaalin terävin kynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla ihan se penaalin terävin kynä?
En ole lentokentällä töissä mutta käytän kyllä lentokentän palveluita säännöllisesti. Päättele siitä. Jos osaat.
Parhaansa yrittävät. Sitten itketään kun ei ole enää töitä.