Olen 35v mies ja neitsyt. Kysy mitä vaan. (kohta 36v)
AMA niin kuin jenkit sanoo. On aika huono fiilis asian takia.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
Ensimmäiset 9 kuukautta yritetään ulos ja loppuelämä takaisin sisään, se on miesten elämäntarkoituksen määritelmä.
"Ja sitten samaan aikaan miehiä jotka tulkitsevat naisten merkkejä liian herkällä korvalla syytetään metoosta ja ties mistä."
Ei vaan miehiä jotka käyttäytyvät huonosti. Sillä ei ole mitään tekemistä väärien tulkintojen kanssa. Toista ei saa lähestyä epäkunnioittavasti vaikka toinen olisikin oikeasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
"Ja sitten samaan aikaan miehiä jotka tulkitsevat naisten merkkejä liian herkällä korvalla syytetään metoosta ja ties mistä."
Ei vaan miehiä jotka käyttäytyvät huonosti. Sillä ei ole mitään tekemistä väärien tulkintojen kanssa. Toista ei saa lähestyä epäkunnioittavasti vaikka toinen olisikin oikeasti kiinnostunut.
Epäkunnioittava käytös on kyllä lisääntynyt viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet yhä tuon ikäisenä neitsyt? Mikset ole hoitanut asiaa pois vaikka alan ammattilaisen kanssa?
Vastasin tuohon jo kerran. Mutta siis, introvertismi, sosiaalisten taitojen puutteet, ajan viettäminen yksin omissa oloissaan ovat varmasti merkittäviä syitä. Autismin/aspergerin piirteitäkin minulla todennäköisesti on.
Ulkonäön osuus on jäänyt epäselväksi.
En halua mennä maksullisille useista syistä.
Maksullinen nainen haluaa rahani, ei minua. Siltä saa mekaanisen suorituksen mutta ei rakkautta, ei molemminpuolista tunnetta.
Maksulliselle naiselle menossa on hyväksikäytön makua, silloinkin kun nainen on suomalainen ja ns. omasta tahdostaan liikkeellä. Tämä korostuu jos käy jossain kolmannen maailman bordellissa.
Jos joskus päädyn oikeaan suhteeseen naisen kanssa, hän ei ehkä arvostaisi tällaista touhua jos saisi asiasta tietää.
Sukupuolitautien, kusetuksen ja ryöstön riski on olemassa, vaikkakin aika pieni kun käyttää kumia ja järkeä.
Ja kun en tunne suuren suurta arvostusta kyseistä ammattia kohtaan, miksi myöskään tukisin sitä rahoillani.
Tässä järjestyksessä.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Epämieluisa lähestyminen koetaan huonoksi käytökseksi. Toisaalta mies ei voi mistään ennakolta tietää, että onko hän naiselle epämieluisa vai ei.
Onko sulla naiskavereita vai lähestytkö naisia vain pillu mielessä?
Monet on elämän . Hyvä ettei kukaan raiskannut kun olit teini ikäinen. Varmaan enkelit suojellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
Ensimmäiset 9 kuukautta yritetään ulos ja loppuelämä takaisin sisään, se on miesten elämäntarkoituksen määritelmä.
En ole ihan varma yrittävätkö ulos vai saavatkö häädön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti sinuunkin on joku/jotkut naiset olleet tulenpalavasti ihastuneita, mutta kuulut niihin miehiin, jotka eivät jostain syystä asiaa huomaa.
Lukiossa eräällä kurssilla yksi tyttö hakeutui seuraani. Jutteli mukavia ja olisi halunut muistaakseni vapaa-ajallakin tavata. En kuitenkaan osannut toimia siinä tilanteessa oikein mitenkään. Aika nopeasti kiinnostus laantui.
Nuorempana yksi siskon kaveri, 3-4 vuotta minua nuorempi, myöskin halusi seuraani ja yritti lähempääkin kontaktia. Olin itse varmaan jotain 13-14. En ollut hänestä kiinnostunut.
Nuo ovat ainoat kerrat kun olen huomannut että nainen on ollut kiinnostunut.
t. AP
Ihan kohtuullisesti kysyntää siis. Itselläni oli vähemmän. Jokainen ratkaisee asian omalla tavalla ja itselläni on ollut useampi naisystävä ulkomailla (34v+). M51
Teitkö ketjun tänne joskus aiemmin? Muistan vaan, kun talvella vastasin vähän samanlaiseen ketjuun. En vaan muista sen nimeä, mutta monta viestiä kirjoitin.Olen itse kokematon yli 30 v nainen. Jos jotain sinulta kysyisin niin miten näet jonkun Tinderin tai vastaavan? Itse luin juttua aiheeseen liittyen ja mietin, etten varmaan ikinä pystyisi liittymään tuollaiseen. Ei minusta olisi sinne muiden katseiden ja arvionnin alle. Toisaalta en muutenkaan pidä ajatuksesta. Näin jos kaikki menee yhä enemmän tuollaisiin ja niistäkin moni etsii vaan hetken hupia niin en oikein näe omia mahdollisuuksiani hyvinä. Monesti mietin sitä, ettei minusta ole parisuhteeseen ikävien ihmiskokemusteni jälkeen. Olen myös yksinäinen ja minulla ei ole ystäviä. Tämäkin jo kertoo, ettei oikein uskalla tutustua ihmisiin. Toisaalta olen tottunut olemaan yksin. Välillä mietin tätä kaikkea enemmän ja monesti en edes ajattele asiaa. Toisaalta asia on minulle vaikea ja vaikeaa nähdä itseään ikinä parisuhteessa jos totuudessa pysytään.
Vierailija kirjoitti:
"On yksi asia, että on kiinnostunut naisesta ihmisenä, ja toinen on se, miten asian osaa ilmaista. Muutun aika kömpelöksi kun pitäisi jutella kiinnostavalle naiselle niin että nainenkin pitäisi minua kiinnostavana."
Se on varmaan ison pariutumista ja seksin saamista vaikeuttava asia jos on hankala olla oma itsensä naisten seurasta. Toisin kuin usein "pelimiehet" kertovat, tehokkainta ei ole hyvä esitys vaan se että osaa luontevasti tuoda itsestään esiin ne oikeasti parhaat puolensa.
Jos mietin mihin ihastuin omassa miehessani aikanaan oli se että hän oli aidosti oma itsensä seurassani eikä esittänyt mitään tai yrittänyt tehdä erityistä vaikutusta. Hän vain oli oma mukava itsensä ja vaikutti siltä että viihtyi kanssani ja oli kiinnostunut siitä kuka minä olin.
En (mielestäni, tietääkseni) osaa esittää ollenkaan. Olen oma itseni, toisaalta en osaa olla oma itseni luontevasti. Muutun kömpelöksi.
Lapsuudessa ja nuoruudessa, kouluaikoina, opin ettei kaikkea kannata kertoa ja suu on parempi pitää kiinni tietyistä asioista. Liittyy osittain siihen, että kiinnostukenkohteeni eivät aina olleet poikien valtavirran mukaisia. Tämä on luultavasti johtanut kohdallani myös haitalliseen ajatusmalliin josta ei noin vain päästä irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti sinuunkin on joku/jotkut naiset olleet tulenpalavasti ihastuneita, mutta kuulut niihin miehiin, jotka eivät jostain syystä asiaa huomaa.
Naiset eivät jostain syystä halua ilmaista ihastustaan suoraan, vaan harmittelevat, että "miksei se mies tajunnut että olen ihastunut vaikka hymyilin sille?".
Ja sitten samaan aikaan miehiä jotka tulkitsevat naisten merkkejä liian herkällä korvalla syytetään metoosta ja ties mistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvin mahdollista etten osaa tulkita hienovaraisia merkkejä. Ja käyttäydyn kyllä hyvin varovaisesti niiden suhteen, etten olisi häiriöksi.
Naisten kokema häiritsevä käytös ei sinänsä ole minulle tuttua kuten ei varmaan useimmille miehillekään. Olen silti varovainen lähestymisteni kanssa.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla naiskavereita vai lähestytkö naisia vain pillu mielessä?
Ei ole oikeastaan naiskavereita. Toisaalta ei niitä miespuolisiakaan kovin paljoa nykyään ole. Vanhoja kavereita siellä täällä.
En ylipäätään lähesty naisia paljoa, ja jos lähestyn, lähestyn muutenkin kuin pelkkä pillu mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Naisiin tekee vaikutuksen raha, valta ja status.
Näitä kun on tarpeeksi, niin saat käyttäytyä miten haluat ja naiset ovat silti kiinnostuneita.
Kääntäen, jos naiset eivät ole kiinnostuneita, näitä ei ole tarpeeksi.
Se sama mies on nolla naisille roskakuskina, ja unelmamies pankinjohtajana.
En osaa oikein sanoa onko asia noin. Kuulen kyllä tarinoita siitä, että olisi.
En itse haluaisi sellaista kumppania joka kiinnostuu minusta vain rahojeni takia. Kuulemma kun laittaa tilin saldostaan kuvan tinderiin saa paljon tykkäyksiä vaikka summa ei edes olisi kovin suuri. En ajatellut tätä kokeilla vaikka on minulla jo jonkin verran rahaa.
Tällä palstalla on tuo lainaussysteemi vähän kömpelö. Toivottavasti näkyy lainaukset oikein.
t. AP
"En halua mennä maksullisille useista syistä.
Maksullinen nainen haluaa rahani, ei minua. Siltä saa mekaanisen suorituksen mutta ei rakkautta, ei molemminpuolista tunnetta."
Kirjoitin tuon viestin 53. Jos mietin ajatuksiani naisena tähän kaikkeen niin ehkä ymmärtäisin jos joku olisi muutamia kertoa päätynyt maksullisella käymään jos olisi tavallaan halunnut kokemuksia seksistä. On tavallaan ymmärrättävää jos joku siihen päätyisi. Toisaalta ymmärrän sen, ettei tuo kaikki ole monellekaan ok ja minusta on kiva, että ajattelet tarkasti sitä kaikkea.
Jos itse tunnustan niin joskus minäkin mietin tätä asiaa paljon. Luin vuosia sitten miehestä, joka tarjoaa naisella näitä palveluita. Ehkä itsellä korostuu se asia, että tuollainen mies ei voisi (ainakaan teoriassa) nauraa minulle tai pilkata minua, pakottaa minua mihinkään tai kertoa asioistani pitkin ja poikin muille ihmisille. Tietty suoja olisi ja voisi pari kertaa kokeilla sitä kaikkea, että pystyisikö edes siihen. Mielikuvissani olen jo tavallaan nähnyt sen tilanteen, että epäröin ja pakenen tuollaisesta tilanteesta ja se olisi minusta nolompaa jos kyseessä olisi joku ihminen johon olen tutustunut kuin joku ns tuntematon "maksullinen" joka ei minua tunne sen enempää. Ymmärrän kyllä, että ihmiset näkevät tuon kaiken monesti ikävänä, mutta itseni takia ymmärrän, että joskus joku tilanne ajaa kokeilemaan maksullisia. Pahoittelut, kun kirjoitan itsestäni paljon.
Haluaisitko gimmafrendin vai vaan toosaa?
Vierailija kirjoitti:
Teitkö ketjun tänne joskus aiemmin? Muistan vaan, kun talvella vastasin vähän samanlaiseen ketjuun. En vaan muista sen nimeä, mutta monta viestiä kirjoitin.Olen itse kokematon yli 30 v nainen. Jos jotain sinulta kysyisin niin miten näet jonkun Tinderin tai vastaavan? Itse luin juttua aiheeseen liittyen ja mietin, etten varmaan ikinä pystyisi liittymään tuollaiseen. Ei minusta olisi sinne muiden katseiden ja arvionnin alle. Toisaalta en muutenkaan pidä ajatuksesta. Näin jos kaikki menee yhä enemmän tuollaisiin ja niistäkin moni etsii vaan hetken hupia niin en oikein näe omia mahdollisuuksiani hyvinä. Monesti mietin sitä, ettei minusta ole parisuhteeseen ikävien ihmiskokemusteni jälkeen. Olen myös yksinäinen ja minulla ei ole ystäviä. Tämäkin jo kertoo, ettei oikein uskalla tutustua ihmisiin. Toisaalta olen tottunut olemaan yksin. Välillä mietin tätä kaikkea enemmän ja monesti en edes ajattele asiaa. Toisaalta asia on minulle vaikea ja vaikeaa
En tehnyt. Ehkä joku toinen samanlainen tapaus on sellaisen tehnyt.
Olen kokeillut tinderiä ja jotain toistakin äppideittiä eikä niissä tullut suurempaa menestystä. Joitakin tykkäyksiä tuli, niistä osa johti "mätseihin". Olen aika kömpelö kun pitäisi laittaa viestiä nettideitissä, joten yleensä viestit eivät johtaneet mihinkään. Joskus juteltiin muutaman rivin verran, saatoin kysyä treffeillekin tapaamaan, mutta yleensä jossain vaiheessa naisen kiinnostus lakkasi. Joskus saatoin lopettaa itse kun ei vaikuttanut kiinnostavalta. Ei tullut treffejä eikä mitään muuta.
En käytä mitään sosiaalista mediaa missä ollaan omalla naamalla liikenteessä mutta sitä ei ollut niin vaikeaa näyttää että seuraa ollaan hakemassa ihan omalla pärställä.
Ymmärrän silti että kaikki eivät halua tuollaiseen ulkonäkökeskeiseen palveluun mennä. Naiset saavat nettideitissä erittäin paljon huomiota josta iso osa on ei-toivotun tyyppistä. Useimmat miehet saavat aika vähän huomiota.
Tällä hetkellä en käytä nettideittipalveluita. Jotenkin ajatus että hakemalla haetaan seuraa ei ole minulle luonteva. Seuran kaipuussa on kuitenkin noita tullut kokeiltua.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
"En halua mennä maksullisille useista syistä.
Maksullinen nainen haluaa rahani, ei minua. Siltä saa mekaanisen suorituksen mutta ei rakkautta, ei molemminpuolista tunnetta."
Kirjoitin tuon viestin 53. Jos mietin ajatuksiani naisena tähän kaikkeen niin ehkä ymmärtäisin jos joku olisi muutamia kertoa päätynyt maksullisella käymään jos olisi tavallaan halunnut kokemuksia seksistä. On tavallaan ymmärrättävää jos joku siihen päätyisi. Toisaalta ymmärrän sen, ettei tuo kaikki ole monellekaan ok ja minusta on kiva, että ajattelet tarkasti sitä kaikkea.
Jos itse tunnustan niin joskus minäkin mietin tätä asiaa paljon. Luin vuosia sitten miehestä, joka tarjoaa naisella näitä palveluita. Ehkä itsellä korostuu se asia, että tuollainen mies ei voisi (ainakaan teoriassa) nauraa minulle tai pilkata minua, pakottaa minua mihinkään tai kertoa asioistani pitkin ja poikin muille ihmisille. Tietty suoja olisi ja voisi pari kertaa k
Maksullinen mies on aika harvinainen olento mutta on niitäkin olemassa. Tuo on hyvä pointti, että siinä ei ehkä ole samanlaista takertumisen tai ahdistelun pelkoa kun homman nimi on kaikille selvä. Tuo varmaan korostuu naisten kohdalla vielä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko gimmafrendin vai vaan toosaa?
Sekä että. Ennen kaikkea parisuhteen. Siihen kuuluu seksikin kyllä.
Kai minulle seksisuhdekin kelpaisi. Yhden illan irtosuhteet baarista taas eivät jotenkin luontevalta edes tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa eräällä kurssilla yksi tyttö hakeutui seuraani. Jutteli mukavia ja olisi halunut muistaakseni vapaa-ajallakin tavata. En kuitenkaan osannut toimia siinä tilanteessa oikein mitenkään. Aika nopeasti kiinnostus laantui.
Nuorempana yksi siskon kaveri, 3-4 vuotta minua nuorempi, myöskin halusi seuraani ja yritti lähempääkin kontaktia. Olin itse varmaan jotain 13-14. En ollut hänestä kiinnostunut.
Nuo ovat ainoat kerrat kun olen huomannut että nainen on ollut kiinnostunut.
t. AP
Ihan kohtuullisesti kysyntää siis. Itselläni oli vähemmän. Jokainen ratkaisee asian omalla taval
Nyt kun muistelen niin lapsena, joskus ekaluokalla tai jo ennen sitä, yksi lähellä asuva tyttö oli kaverini mutta oltiin me jotenkin ihastuneitakin kai.
Kasvoimme erillemme, en tiedä mitä hän ajatteli minusta myöhemmin, mutta muistan, että pidin häntä aina jotenkin viehättävänä. Parikymppisenä hän oli kauneimpia naisia jonka olen tavannut, mutta rakastui toiseen ja muutti muualle. En osannut häntäkään lähestyä koskaan.
Lukion vanhojen tansseissa oli ihan nätti tyttö parina, en tiedä oliko hänellä jotain ajatuksia minusta. Hihitteli ujosti minun jutuilleni mutta ei siitä voi ehkä mitään päätellä. Tanssit olivat jotenkin vaikea kokemus, silloin tuntui sosiaalinen ahdistus painavan päälle erityisen pahasti.
Ulkomailta seuran hakeminen on jotenkin hankala ajatus kun on muutenkin tällainen sosiaalisesti kömpelö tapaus.
t.AP
"Epämieluisa lähestyminen koetaan huonoksi käytökseksi."
No ei. Huonoksi käytökseksi koetaan huono käytös.
Itse olen 60-vuotias mies ja olen vakuuttunut siitä, että sekaantuminen naisväen kotkotuksiin oli paha ja täysin turha virhe!
Olisi ollut paljon parempi eleä yksin ja pankkitilin saldokin näyttäisi aivan toisenlaiselta!
Tämä vain nuorisolle tiedoksi, vaikka ettehän te usko vaan teette kaikki samat virheet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se liittyy Kulttuurin Rikastumiseen!
"Yhdysvaltain kansalainen tuomittiin taposta puukotettuaan häntä seksuaalisesti ahdistelleen eritrealaisen m.muuttajan Saksassa."
"Nuori amerikkalaisnainen on tuomittu Saksassa taposta, koska hän oli puukottanut kuolemaan johtaneella tavalla 64-vuotiasta eritrealaista m.muuttajaa, joka ahdisteli häntä seksuaalisesti Kaiserslauternin päärautatieasemalla."
"Naisiin tekee vaikutuksen raha, valta ja status."
Juu, kun katsoo kaikki pariskuntia vaikka kadulla niin pakko tuon on pitää paikkaansa.