Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 35v mies ja neitsyt. Kysy mitä vaan. (kohta 36v)

Vierailija
23.04.2025 |

AMA niin kuin jenkit sanoo. On aika huono fiilis asian takia.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Seksi on yliarvostettua eikä mitenkään tavoittelemisen arvoista.

Seksi on normaali osa aikuisen elämää. Päätellen siitä paljonko seksistä puhutaan ja paljonko sitä korostetaan kaikkialla se on myös aika kivaa. Ajatuskin siitä on kiva. Tai siitä päätellen että käteen vetämälläkin saa kivan fiiliksen hetkeksi. Siksi siitä paitsi jääminen ei ole mukava ajatus.

Eikä kyse ole toisaalta pelkästä seksistä ja seksuaalisesta suorittamisesta.

Toisaalta tämän lauseen saa netissä lukea aika usein. En tiedä millä motiivilla sen itse kukin sinne kirjoittaa. Jos jotain saa mielin määrin niin muuttaako se ajattelutapaa. Eikö silloin arvosta jotain asiaa enää samalla tavalla. Ajatteleekohan miljonääri että raha on yliarvostettua eikä mitään tavoittelemisen arvoista. Ehkä joku ajatteleekin jos havaitsee elämänsä onnettomaksi. Jos on ajautunut huonoihin seksikokemuksiin niin kokeeko siinä samanlaisen havaitsemisen? Vai onko kyse kenties jonkinlaisesta "gaslighting"-tyyppisestä manipulaatiosta. Toisaalta niin usein luen tämän että en usko että kaikki sen kirjoittajat olisivat silläkään motiivilla liikenteessä.

Vierailija kirjoitti:

Tekisikö mieli työntää kikkelin kärki lämpimään ja liukkaaseen?

Kyllähän sitä mieli tekis. Tosin ei minne tahansa. Ei pelkkä lämmin ja liukkaus vielä riitä.

t. AP

Vierailija
22/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haetko ensisijassa sitä seksiä vai parisuhdetta? Ainakin oman kokemukseni mukaan monen miehen ongelma on se että he menevät seksi edellä kun pitäisi kiinnostua ensin juuri siitä naisesta ihmisenäkin.

Sekä että. Ehkä eniten haluaisin hyvän parisuhteen johon seksikin kuuluu. Toisaalta ajattelen naisista aika helposti ensin seksin kautta. Olen kyllä tavannut naisia jotka ovat paitsi kauniita myös ihmisenä upeita ja kiinnostavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sinuunkin on joku/jotkut naiset olleet tulenpalavasti ihastuneita, mutta kuulut niihin miehiin, jotka eivät jostain syystä asiaa huomaa. 

Vierailija
24/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haetko ensisijassa sitä seksiä vai parisuhdetta? Ainakin oman kokemukseni mukaan monen miehen ongelma on se että he menevät seksi edellä kun pitäisi kiinnostua ensin juuri siitä naisesta ihmisenäkin.

Sekä että. Ehkä eniten haluaisin hyvän parisuhteen johon seksikin kuuluu. Toisaalta ajattelen naisista aika helposti ensin seksin kautta. Olen kyllä tavannut naisia jotka ovat paitsi kauniita myös ihmisenä upeita ja kiinnostavia.

Lähinnä tarkoitin sitä että aika harvaan naiseen tekee vaikutuksen se jos mies haluaa seksiä hänen kanssaan. Ihan koska niin iso osa miehistä haluaa. Paljon isomman vaikutuksen tekee jos ainakin näyttää siltä että mies on kiinnostunut juuri siitä naisesta, mitä hän ajattelee, millainen hän on ja mitä hän haluaa.

Omissa suhteissani se seksi on tullut ikäänkuin muun mukana kun on ensin kiinnostunut siitä naisesta kokonaisuutena ja varsinki siitä millaista seuraa hän on.

Vierailija
25/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mulle oli jo teininä selvää, etten saa ikinä miestä, jos en todella kovasti itse näe vaivaa sen eteen. Käytin 10 vuotta puolison etsimiseen.

Ymmärrettävää. Itse en ole käyttänyt läheskään noin pitkää aikaa kumppanin etsimiseen, koska ajattelin tosiaankin että kyllä se joskus maagisesti löytyy.

Täällä tuntuu olevan jotain teknistä ongelmaa noiden lainausten kanssa. Toivottavasti tämä nyt toimii niin kuin piti.

Vierailija kirjoitti:

Etkö eilen ollut 35v nainen (kohta 36)?

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että trollaaminen palstalla ei muuta sukupuoltasi naisesta mieheksi?

En ollut. Tiesin. En ole sukupuoleltani nainen enkä halua sitä muuttaa kumpaankaan suuntaan, enkä harrastakaan palstatrollausta!

t. AP (tää unohtuu koko ajan)

Vierailija
26/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyrkitätkö persreikää?

Joo.

Ap

Vierailija
27/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkutatko tattia?

Joo.

Ap

Vierailija
28/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat olevasi jotenkin erikoinen. Puolet tuonikäisistä on Suomessa edelleen neitsyitä.

En nyt etsimälläkään löydä aloituksesta oletusta erikoisuudesta? Mistä johtuu negatiivinen asenteesi?

Vierailija
29/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisikö mieli työntää kikkelin kärki lämpimään ja liukkaaseen?

Joo.

Ap

Vierailija
30/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tarkoitin sitä että aika harvaan naiseen tekee vaikutuksen se jos mies haluaa seksiä hänen kanssaan. Ihan koska niin iso osa miehistä haluaa. Paljon isomman vaikutuksen tekee jos ainakin näyttää siltä että mies on kiinnostunut juuri siitä naisesta, mitä hän ajattelee, millainen hän on ja mitä hän haluaa.

Omissa suhteissani se seksi on tullut i

Ei halua ellei nainen ole nuori ja kaunis:) Tässä ilmeisesti nyt puhutaan naisista, joilla on seksuaaliarvo?

Vierailija
31/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti sinuunkin on joku/jotkut naiset olleet tulenpalavasti ihastuneita, mutta kuulut niihin miehiin, jotka eivät jostain syystä asiaa huomaa. 

Lukiossa eräällä kurssilla yksi tyttö hakeutui seuraani. Jutteli mukavia ja olisi halunut muistaakseni vapaa-ajallakin tavata. En kuitenkaan osannut toimia siinä tilanteessa oikein mitenkään. Aika nopeasti kiinnostus laantui.

Nuorempana yksi siskon kaveri, 3-4 vuotta minua nuorempi, myöskin halusi seuraani ja yritti lähempääkin kontaktia. Olin itse varmaan jotain 13-14. En ollut hänestä kiinnostunut.

Nuo ovat ainoat kerrat kun olen huomannut että nainen on ollut kiinnostunut.

t. AP

Vierailija
32/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kihloissa? 

Vierailija
33/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetkö munaa kuule? 

Vierailija
34/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea samaista. Sain pillua ekan kerran 14 vuotiaana ja nykyäänkin saan seuraa jos sellaista haluan enkä ole mitenkään erityisen komea, pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
35/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tarkoitin sitä että aika harvaan naiseen tekee vaikutuksen se jos mies haluaa seksiä hänen kanssaan. Ihan koska niin iso osa miehistä haluaa. Paljon isomman vaikutuksen tekee jos ainakin näyttää siltä että mies on kiinnostunut juuri siitä naisesta, mitä hän ajattelee, millainen hän on ja mitä hän halua

On yksi asia, että on kiinnostunut naisesta ihmisenä, ja toinen on se, miten asian osaa ilmaista. Muutun aika kömpelöksi kun pitäisi jutella kiinnostavalle naiselle niin että nainenkin pitäisi minua kiinnostavana.

Toisaalta olen vähintään yhtä kömpelö ehdottamaan seksiä enkä ole selvästi seksi edellä mennyt kenellekään juttelemaan myöskään.

Ja uskoisin että vähän vanhemmillakin naisilla kyllä on "seksuaaliarvo" ja heillekin löytyy kyllä haluajia. Onhan niitä jopa nuoria miehiäkin jotka tykkäävät vanhemmista naisista seksikumppanina.

t. AP

Vierailija
36/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omissa suhteissani se seksi on tullut i

Naisiin tekee vaikutuksen raha, valta ja status.

Näitä kun on tarpeeksi, niin saat käyttäytyä miten haluat ja naiset ovat silti kiinnostuneita. 

Kääntäen, jos naiset eivät ole kiinnostuneita, näitä ei ole tarpeeksi. 

Se sama mies on nolla naisille roskakuskina, ja unelmamies pankinjohtajana. 

Vierailija
37/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea samaista. Sain pillua ekan kerran 14 vuotiaana ja nykyäänkin saan seuraa jos sellaista haluan enkä ole mitenkään erityisen komea, pikemminkin päinvastoin.

Uskon että useimmille miehille ja naisille on aika vaikea samaistua tähän.

"En ole mitenkään erityisen komea pikemminkin päinvastoin" voi tarkoittaa mitä tahansa. Et ehkä huomaa sitä itse vaikka olisit. Toisaalta supliikkitaidoillakin on suuri merkitys, ehkä olet siinä hyvä.

Vierailija kirjoitti:

Imetkö munaa kuule?

En, olen hetero nääs.

Ymmärtääkseni homojen deittailukulttuuri on seksin suhteen suoraviivaisempaa kuin heteroiden. Tavallaan olen hieman kateellinen heille siitä.

Vierailija kirjoitti:

Oletko kihloissa? 

Meinasin kirjoittaa, että mitäs luulisit, mutta toisaalta kyllähän jotkut harrastavat seksiä tai hyväksyvät sen vasta avioliitossa ja sitä ennen mennään kihloihin. En kuitenkaan ole kihloissa ja voisin harrastaa seksiä ennen avioliittoa.

Tunnen kyllä jonkinlaista kunnioitusta heitä kohtaan ja siitä hyvästä että odottavat sen kanssa vasta avioliittoon.

t. AP

Vierailija
38/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yhä tuon ikäisenä neitsyt? Mikset ole hoitanut asiaa pois vaikka alan ammattilaisen kanssa?

Vierailija
39/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On yksi asia, että on kiinnostunut naisesta ihmisenä, ja toinen on se, miten asian osaa ilmaista. Muutun aika kömpelöksi kun pitäisi jutella kiinnostavalle naiselle niin että nainenkin pitäisi minua kiinnostavana."

Se on varmaan ison pariutumista ja seksin saamista vaikeuttava asia jos on hankala olla oma itsensä naisten seurasta. Toisin kuin usein "pelimiehet" kertovat, tehokkainta ei ole hyvä esitys vaan se että osaa luontevasti tuoda itsestään esiin ne oikeasti parhaat puolensa.

Jos mietin mihin ihastuin omassa miehessani aikanaan oli se että hän oli aidosti oma itsensä seurassani eikä esittänyt mitään tai yrittänyt tehdä erityistä vaikutusta. Hän vain oli oma mukava itsensä ja vaikutti siltä että viihtyi kanssani ja oli kiinnostunut siitä kuka minä olin.

Vierailija
40/75 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät jostain syystä halua ilmaista ihastustaan suoraan, vaan harmittelevat, että "miksei se mies tajunnut että olen ihastunut vaikka hymyilin sille?".

Ja sitten samaan aikaan miehiä jotka tulkitsevat naisten merkkejä liian herkällä korvalla syytetään metoosta ja ties mistä.