Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko velat haluttuja kumppaneita parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
23.04.2025 |

ja onko eroa jos mies tai nais vela?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi muuta harkitakaan kuin lapsetonta naista.

Vierailija
2/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nelikymppinen vela-nainen, ja sanoisin että ei. Usein treffeillä törmännyt siihen, että mies kokee että siinä ettei mulla ole lapsia ollenkaan on jotain outoa, että jotain vikaa täytyy olla sellaisessa naisessa joka ei ole halunnut lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Olen vela, mutta en kykene edes pääsemään siihen pisteeseen, että pääsisin jonkun kanssa ekoille treffeille.

Vierailija
4/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nelikymppinen vela-nainen, ja sanoisin että ei. Usein treffeillä törmännyt siihen, että mies kokee että siinä ettei mulla ole lapsia ollenkaan on jotain outoa, että jotain vikaa täytyy olla sellaisessa naisessa joka ei ole halunnut lapsia. 

Missä päin Suomea asut?

Vierailija
5/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vela. 

Offtopic.

Valitettavan moni on yhdessä kulutusvelan kanssa ja ero ei mahdollista. Tyhmät suomalaiset! 

Vierailija
6/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea asut?

Helsingissä.

Vierailija
7/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuntemat vela-naiset on pikkutarkkoja niuhoja (ja sinkkuja), joten vastaukseni on ei.

Vierailija
8/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vela. 

Offtopic.

Valitettavan moni on yhdessä kulutusvelan kanssa ja ero ei mahdollista. Tyhmät suomalaiset! 

Lyhenne sanoista Vapaaehtoisesti lapseton.

Englanniksi childfree.

Vierailija
9/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä skeptisyys on ilmennyt? Onko kyselty tyhmiä kysymyksiä, arvosteltu...?

Vierailija
10/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan, sen velaks julistautumisen ohessa kun tulee yleensä myös vttumainen luonne, heikko itsetunto ja aggressiivinen tarve tuputtaa sitä omaa ajatusmaailmaa muille.

Ne on semmosia omanlaisiaan vegaaneja.

Vierailija
11/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti lapsettomat ovat haluttuja kumppaneita vapaaehtoisesti lapsettomien keskuudessa. Ja sehän riittää. 

Vierailija
12/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea asut?

Helsingissä.

Minulta ei nämä! Ei ollenkaan kokemusta velojen väheksynnästä, vaan pikemminkin aivan päinvastoin. Kroppa, jossa vielä tyttömäisyys tallella, on myös nuoremman miehen silmään kovasti. Oma kokemukseni. 👋

Vierailija
13/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoisesti lapsettomat ovat haluttuja kumppaneita vapaaehtoisesti lapsettomien keskuudessa. Ja sehän riittää. 

Kunhan et tarkoita sillä miehiä etkä lesbo naisia niin joo, te olette keskenänne varmasti suosittuja. :' D

Ongelma ei edes ole se lapsettomuus vaan se kuinka se velana oleminen on teille hallitseva luonteenpiirre.

Vierailija
14/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aivan päinvastainen kokemus. Lapsia hankkineet miehet pyrkivät seuraan ja lapsettomat myös. Itse en halua osalliseksi lapsiperhe-elämästä missään mittakaavassa joten treffailen vain vela-miehiä. Heitä vain on valitettavan vähän liikkeellä tässä iässä (40 +).

Siis kohdallani treffailuhaasteet tulevat lähinnä sopivien tarjokkaiden puutteesta, ei siitä että en olisi haluttua seuraa.

Vierailija
15/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on varsin yksinkertainen asia. Vapaaehtoisesti lapseton on erittäin haluttu ominaisuus toisten vapaaehtoisesti lapsettomien joukossa. Lapsia haluavien joukossa ominaisuus taas on merkittävä haitta.

Vierailija
16/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun tuntemat vela-naiset on pikkutarkkoja niuhoja (ja sinkkuja), joten vastaukseni on ei.

Miten pikkutarkkuus ilmenee?

Kyllä sinkku voi olla myös haluttu, mutta jos sinkku asettaa standardit kumppaneille, hän ei lähde jokaisen matkaan.

Vierailija
17/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinkku voi olla myös haluttu, mutta jos sinkku asettaa standardit kumppaneille, hän ei lähde jokaisen matkaan.

Olen eri mutta ihan tästä sinun vastauksesta jo huokuu pikkutarkkuus ja niuhoaminen.

Vierailija
18/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vela on vielä varmistanut munatorvien katkaisun sidonnalla on halutuin seuralainen varmasti. Saa painella paljaalla huoletta eikä tarvitse vieraista haikailla.

Vierailija
19/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten, että kammataan maton hapsut suoriksi ja kaikki muukin elämässä on tehtävä tämän henkilön haluamalla tavalla. Mies vaan sotkisi kaiken ja hengittäisi väärin.

Vierailija
20/85 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vuosia vela-miehen kanssa. Varmasti tietysti tyyppikysymys mutta sen opin että vela VOI olla äärimmäisen itsekäs ja täysin kykenemätön asettumaan toisen ihmisen asemaan. Ehkä vanhemmuus vähän karsii noita ominaisuuksia - ainakin näin haluaisin ajatella (toki maailmassa on paljon huonoja vanhempia). 

Menin sitten rakastumaan isämieheen ja lähdin sille tielle. Näin on hyvä.