Olen hyvätuloinen ja myös osakesijoittaja
Hallituksen puoliväliriihen veroratkaisut kuulostavat mielestäni oikein hyviltä. Sekä ansiotuloni, että hyvin todennäköisesti myös pääomatuloni tulevat kasvamaan kasvavien osinkojen myötä. Kokoomuksen johtama hallitus tekee järkevää talouspolitiikkaa. Myös nuo kipeät leikkaukset ovat tarpeellisia talouden tasapainottamiseksi.
Tulen jatkossakin äänestämään kokoomusta, teethän myös sinäkin niin, jotta talous saadaan kasvuun ja Suomi voi hyvin myös tulevina vuosina.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen osakesijoittaja. Tarkkaa summaa en paljasta, mutta kuusi numeroa jonossa eikö pienimmästä päästä.
En ole kuitenkaan ahne, joki mulle mulle mulle-tyyppi jonkun talouskasvu tekosyyn nojalla. Tajuan ettei tavallinen köyhä duunari koskaan tule äänestämään minulle edullisia asioita, ja pitäisikin melko järjettömänä sellaista betonikuutiossa asuvaa pienituloisia, joka äänestää minulle lisää hyvinvointia. Kiitos nyt vaan, mutta minkä takia?
No, en ole toki vastaamaan jos joku lähihoitaja äänestää osinkoverojen kevennysteni puolesta, siitä vain äänestämään.
Myös se lähihoitaja voi olla osakesijoittaja, joka hyötyy osinkoverotuksen keventämisestä.
Solidaarisuudesta lähihoitajan palkalla perhettä elättäviä kohtaan osakesijoittaja lähihoitajana en kokoomuksen ja persujen toimia voi hyväksyä.
Menee siihen toipumiseen positiivisestikin ajatellen aikaa kauan. Nyt on ollut "köyhyyden" ja 20 vuoden velaksi elämisen takia lisäksi niin paljon ylimääräisiä menoja esim. sotien takia. On pitänyt nostaa puolustusmäärärahoja ja tautetajakin on kiitettävästi liikkeellä, mikä on rasittanut terveydenhoitoa.
Lisäksi on aika arvaamatonta, mitä uudet tullit tuovat tullessaan.
Ainakin on hyvä koettaa jotain muuta, koska on jo nähty, että viimeaikaiset hallitukset ovat vain paikanneet peittoa leikkaamalla toisesta päästä kuin hölmöläiset. Ja ottamalla lisää velkaa.
Kannattaa vaihtaa politiikkaa, jos muuten ei mitään positiivista tapahdu.
Joka tapauksessa meillä on vielä rauhallisempi maa, kuin naapursissa ja kun ylipaino on suurin terveysongelma ja kun tiedetään miten maailmalla lapsia kuolee nälkään ja tauteihin, en viistisi kauhean paljon valittaa kurjuutta.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen osakesijoittaja. Tarkkaa summaa en paljasta, mutta kuusi numeroa jonossa eikö pienimmästä päästä.
En ole kuitenkaan ahne, joki mulle mulle mulle-tyyppi jonkun talouskasvu tekosyyn nojalla. Tajuan ettei tavallinen köyhä duunari koskaan tule äänestämään minulle edullisia asioita, ja pitäisikin melko järjettömänä sellaista betonikuutiossa asuvaa pienituloisia, joka äänestää minulle lisää hyvinvointia. Kiitos nyt vaan, mutta minkä takia?
No, en ole toki vastaamaan jos joku lähihoitaja äänestää osinkoverojen kevennysteni puolesta, siitä vain äänestämään.
Täällä lähihoitaja jolla kuusinumeroinen salkku ja viisinumeroiset osinkotulot nettona vuodessa, kiitos vaan stereotypiasta, kaikki lähihoitajat eivät ole köyhiä saati tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös se lähihoitaja voi olla osakesijoittaja, joka hyötyy osinkoverotuksen keventämisestä.
Solidaarisuudesta lähihoitajan palkalla perhettä elättäviä kohtaan osakesijoittaja lähihoitajana en kokoomuksen ja persujen toimia voi hyväksyä.
Mitä toimia et voi hyväksyä?
Itse sijoitan myös ja pärjään oikein hyvin.
Toki aina kiva, että itselle tulee enemmän, mutta en tarvitse sitä. TÄmäkin raha voitaisiin käyttää istuvan hallituksen kulttuurikentän tuhoamisen paikkaukseen, työttömien kiusaamisen lopettamiseen (varsinkin, kun hallitus on itse ne 100 000 uutta työtöntä väsännyt ja kasvutoimia tehtu pyöreä nolla).
Itse pärjään, enkä tarvitse valtiolta yhtään lisää. Sen sijaan on paljon, jotka tarvitsisivat rahat paljon kipeämmikn.