Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pakko-oireesi?

Vierailija
16.03.2007 |

en nyt välttämättä mitään diagnosoitua tarkoita..

Mietin vaan kun itselläni on sellainen hullu kuvitelma, että minua " tarkkaillaan" koko ajan. Ikkunoista ja ihan vaikka pimeässä huoneessakin. En osaa tarkemmin sanoa kuka/mikä tai miksi tarkkailee, se on vaan sellainen tunne. Sitten pitää välillä miettiä miten on kotonaan, miten liikehtii ilmehtii ja elehtii.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteakseni onko se kuuma! jäänyt mieleen jostai tulipalo-valistuksesta kun ne aina koittaa ovea ennen sen avaamista...

Vierailija
2/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen jalkaan laittmista vaikka tiedän että ne on pesusta tulleet ja puhtaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hipaisen ensin ovea sormien selkäpuolella. Sen takia, jos saa staattisen sähköiskun niin räppäsee siihen vähemmän =)

Vierailija
4/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuuhuoneen tyhjille tuoleille tavaraa. Kun lähden pitemmälle matkalle, sanon ääneen, että hella on kiinni.

Vierailija
5/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasia typeriä sadattelurimsuja. Illalla nukkumaan mennessä tarkistan kaikki kaapit ja että kaikki ovet on varmasti kiinni. Tämä tarkistelu on tullut mukaan vasta äskettäin erään traumaattisen tapahtuman jälkeen. Yritän opetella molemmista tavoista pois.

Vierailija
6/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaaan ole kukaan siellä piilossa! :)

Vierailija
7/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että jos nyt katson, esim. telkkarista ärsyttävän mainoksen, ei tärppiä taaskaan tule, ja jos jätän katsomatta se tulee (vaikkei silti tule).

Samoin kun saunan jälkeen mies menee kohti vaatelaatikkoa. Ajattelen, että jos hän ottaa ekana sukat, hän pettää minua jonkun kanssa vakituisesti. Yleensä mies ottaa ne sukat ensin. :(

Vierailija
8/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maagisia ajatteluita.. Jos en nyt mene niin x ajaa kolarin tai jos en nyt juuri astu tuohon niin plaa plaa

Vierailija
9/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

maagisia ajatteluita.. Jos en nyt mene niin x ajaa kolarin tai jos en nyt juuri astu tuohon niin plaa plaa

Vierailija
10/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan joko toisen tai kolmannen. Se eka on jotenkin " likainen" , onhan sitä saattanut joku jo koskea...

Vierailija
11/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on tarkistettava pari kertaa ennen ulos lähtöä, että hellan levyt ja kahvinkeitin ovat pois päältä. Samoin ulko-ovi pitää kokeilla. Ja auton ovet...

Jos tiedän tehneeni jonkin pienenkin virheen, esim. merkinnyt väärän päivämäärän kalenteriin ja unohtanut korjata sen, en pysty nukkumaan ennen kuin olen korjannut sen.

Jos yöllä käy wc:ssä, sen jälkeen on juotava vettä.

Vierailija
12/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä takeissa että käsilaukussa.

Kotoa lähtiessä tarkistan aina pariin kertaan että avaimet on mukana. Kahvinkeitin ja hellat täytyy käydä ennen lähtöä läpi etteivät ole päällä.

Ulko-ovi pitää vielä kokeilla että meni varmasti lukkoon.

Nukkumaan mennessä pitää tarkistaa että ulko-ovi on varmasti lukossa, ja myös ne liedet pois päältä.

Päivän aikana pitää useita kertoja käydä katsomassa vauva-lehden sivuja. Samoin tarkistaa onko tullut uutta sähköpostia.

Jos alan pelaamaan pasianssia, en voi lopettaa ennen kuin se on mennyt läpi.

Välillä pitää haistaa ettei kainalot haise. Etenkin jos on tulossa vieraita, tai itse lähdössä kylään.

Likaiset astiat pitää laittaa tiettyyn järjestykseen astianpesukoneeseen. Jos mies on laittanut astioita sinne, saatan myöhemmin vaihtaa niiden paikkaa " oikeille" paikoille.

Näitä taitaakin olla aika paljon, olenkohan vähän häiriintynyt persoona. :)

Vierailija
13/13 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kotoa lähtiessä tarkistan aina pariin kertaan että avaimet on mukana. Kahvinkeitin ja hellat täytyy käydä ennen lähtöä läpi etteivät ole päällä.

Ulko-ovi pitää vielä kokeilla että meni varmasti lukkoon.

Nukkumaan mennessä pitää tarkistaa että ulko-ovi on varmasti lukossa, ja myös ne liedet pois päältä.

Päivän aikana pitää useita kertoja käydä katsomassa vauva-lehden sivuja. Samoin tarkistaa onko tullut uutta sähköpostia.

Välillä pitää haistaa ettei kainalot haise. Etenkin jos on tulossa vieraita, tai itse lähdössä kylään.

Näitä taitaakin olla aika paljon, olenkohan vähän häiriintynyt persoona. :)

Heh, mulla on myös nuo " viat " kuin sulla nro 15! :D