Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain menee tunteisiin se, kun kysyn mistä löytää seksuaaliterapeutti, joka osaa neuvoa miehiä löytämään seuraa?

Vierailija
22.04.2025 |

Etsin seksuaaliterapeuttia, joka osaisi auttaa minua löytämään seksiseuraa naisista ja osaisi kertoa mikä minussa on nyt vialla, kun en ole vielä löytänyt. Miksi tämä menee niin monilla tunteisiin ja miksi niin moni väittää, etteivät esksuaaliterapeutit auta tässä aisiassa? Kysyin sexposta, niin kyllä siinäkin jotkut osaavat auttaa. Nyt tarvitsisi löytää joku suomalainen, jolla on siitä track recordia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen törmännyt tähän aiheeseen täällä eikä minulla ainakaan mene tunteisiin. Olisin vain ehdottomasti olettanut ettei seksuaaliterapeutin hommiin kuulu tuollainen elämäntapavalmennus. 

Mutuilisin että vika on sosiaalisissa taidoissa kuten yleensä, ellei ulkonäössä ole jotain vaikean näkyvää epämuodostumaa. Eli hurmaavuus, naisten hauskuutus, itsevarmuus, ne ontuvat. Tai et kelpuuta niin rupuisia naisia kuin saisit luojan tarkoittamassa järjestyksessä vaan yrität sosiaalisesti taitavaa todella sievää tyttöä kömpelösti ja rumana ja tylsänä, sellaista harvemmin saa sänkyynsä kuka tahansa. 

Vierailija
2/8 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ennen törmännyt tähän aiheeseen täällä eikä minulla ainakaan mene tunteisiin. Olisin vain ehdottomasti olettanut ettei seksuaaliterapeutin hommiin kuulu tuollainen elämäntapavalmennus. 

Mutuilisin että vika on sosiaalisissa taidoissa kuten yleensä, ellei ulkonäössä ole jotain vaikean näkyvää epämuodostumaa. Eli hurmaavuus, naisten hauskuutus, itsevarmuus, ne ontuvat. Tai et kelpuuta niin rupuisia naisia kuin saisit luojan tarkoittamassa järjestyksessä vaan yrität sosiaalisesti taitavaa todella sievää tyttöä kömpelösti ja rumana ja tylsänä, sellaista harvemmin saa sänkyynsä kuka tahansa. 

Olen kirjoittanut muissa paikoissa tästä. Jokaiseen aloitukseen on tullut enimmäkseen hyökkäviä ja nälviviä kommentteja. Hyvä, ettei sinulla mene tunteisiin. Käsittääkseni kyllä seksuaaliterapiaan kuuluu neuvonta siihen miten sitä seuraa löytyy.

En tarkoita pelkästään ulkonäköä vaan kaikkia niitä ominaisuuksia, jotka vaikutavat seuran löytymiseen. Olen tähän asti yrittänyt löytää seksiseuraa deittisovelluksista. En tavoittele erityisesti nättejä naisia, vaan ihan tavallisia naisia. Sosiaalisiinkin taitoihin voi saada apua. Lisäksi seuran löytymiseen vaikuttaa vaikkapa sosiaalinen asema ja status. Työttömien ja syrjäytyneiden on selvästi vaikeampaa löytää seuraa. Tarvitsisin apua siihen mistä siitä huolimatta kannattaa etsiä seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pesulla ja parturissa. Sitten vaan rimaa alas ja kokemuksen myötä ylöspäin. Säälistäkin voi joku antaa jos olet vaikea tapaus. Hakeudu paikkoihin jossa on kaltaisiasi mutta vastakkaista sukupuolta. Tässä se. Mihin tarvitset terapeuttia?

Vierailija
4/8 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy pesulla ja parturissa. Sitten vaan rimaa alas ja kokemuksen myötä ylöspäin. Säälistäkin voi joku antaa jos olet vaikea tapaus. Hakeudu paikkoihin jossa on kaltaisiasi mutta vastakkaista sukupuolta. Tässä se. Mihin tarvitset terapeuttia?

En tiedä missä tuollaisia paikkoja on. Ja olen kyllä käynyt pesulla. Parturissa en tosin ole. Tarvitsen terapeuttia kertomaan tarkemmin mitä pitäisi tehdä, koska tuo ei vielä vastaa kaikkiin kysymyksiini.

Vierailija
5/8 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea ap jännä mieheksi, naiset tykkää.

Vierailija
6/8 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisesta vulvasta ne jännämiehet kiihottuvat?

Entä ap, onko sinulla sen suhteen merkitystä?

Vierailija
7/8 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisesta vulvasta ne jännämiehet kiihottuvat?

Entä ap, onko sinulla sen suhteen merkitystä?

Terve sen olisi varmasti hyvä olla. Enemmän kiinnostaa naisessa kokonaisuus kuin hänen vulvansa.

Vierailija
8/8 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliterapeutit - siis ne oikeat, eivätkä iltapäivälehtien "asiantuntijat" - tekevät terapiaa, eli auttavat ihmisiä, joilla on seksuaalisuuteen liittyviä psyykkisiä ongelmia. Mainitsemasi asia ei oikein kuuluu niihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän