Yle sitten teki verorahoilla pari feikkiprofiilia Tinderiin nöyryyttääkseen miehiä tekoälyllä luoduilla naisilla
https://yle.fi/a/74-20156735?origin=rss
Yle-verosta ei voi irtisanoutua, mutta Tinderin voi onneksi poistaa. Käsittämätöntä...
Kommentit (1272)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkaajamies voisi nyt vihdoin antaa sen osoitteensa niin katotaan kuka tappaa ja kenet. Pelkuri huutelee vaan anonyymisti.
Joo hyvä idea. Eikä varmasti mene väärin...
Läskisamihan kuolisi jo pelkkään sydäriin jos joutuisi näistä naisviha mielipiteistään väittelyyn kasvokkain.
Kuka ihme on läskisami?
-tuojollevastasit
Jatka vaan sananvapautesi käyttämistä. Minä puolestaan yritän opetella pitämään paremmin omia puoliani. Luulisi, että se on miehille helpompaa (olen mies), mutta ne samat miehet, jotka tekevät monelle naiselle pahaa, tekevät pahaa myös muille miehille. Osittain myös naisten kautta. Saamalla nainen ajattelemaan pahaa kaikista miehistä.
Sellaiselle miehelle, jolla oikeasti on hyvät aikeet ja sydän paikallaan, tuo on todella raskasta. Ei, en vertaa tuota seksuaaliseen hyväksikäyttöön (tai siihen, joka sanana täällä heti sensuroidaan). Sellaiseen verrattuna tuo on pientä. Ymmärrän tämän.
Mutta tsemppiä!
En usko että kukaan nainen vihaa miehiä kollektiivisesti, juuri sen takia että meillä on myös kokemuksia niistä hyvistä miehistä: iseistä, veljistä, sukulaisista, ystävistä, partnereista tmv.. Ei joku yksi incel netissä voi muuttaa niitä kokemuksia ja tapaa ajatella.
Sulle mulla on vain yksi pyyntö ja se on se että koita omassa elämässä luoda sellaista tilaa jossa niiden sikailijoiden sikailua ei hyväksytä. Kulttuurinen muutos ei tapahdu koskaan ulkoa sanelenalla vaan miesten täytyy itse puuttua siihen miehisyyden kulttuuriin. Jos se onnistuu, niin ajan kanssa naistenkaan ei tarvitsisi suhtautua miehiin ensiksi pelästyneesti että apua, mitä tuo haluaa minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkaajamies voisi nyt vihdoin antaa sen osoitteensa niin katotaan kuka tappaa ja kenet. Pelkuri huutelee vaan anonyymisti.
Läskisamihan kuolisi jo pelkkään sydäriin jos joutuisi näistä naisviha mielipiteistään väittelyyn kasvokkain.
Kuka ihme on läskisami?
-tuojollevastasit
Jankkaaja mies täällä.
Eli ns. M28. Jankuttanut täällä koko päivän, aamusta asti. Helvetin yksinkertainen pahvi, joka vielä vastailee itselleen ja luulee olevansa ovela esiintymällä eri ihmisinä. Ihan saatanan raivostuttava ameeba 😖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen kyllä (koulusurman kokeneena ja radikalisoitumiseen syvästi perehtyneenä) sitä mieltä että ne ideat juuri saavat monet ihmiset tappamaan, aivopesun lailla. Inceliyden kaltaiset kuolemankultit ovat nyt trendikkäitä."
Vain jos tuollaista käytöstä tai toimintaa siinä kannustetaan. Silloin menee pää sekaisin ja alkaa yhdistämään asioita ristiin. Kuten Tukholma-syndrooman tai vaikka ihan pahoinpitelyn tapauksessa. Pahoinpidelty alkaa pitämään sitä lyömistä osoituksena esimerkiksi rakkaudesta.
Tämä tietenkin on vain omaa päättelyäni. Olen jonkin verran tietoinen aika monestakin psykologiaan liittyvästä. Osittain tiedonjanon ja osittain opiskelun myötä, mutta en tosiaan ole alan ammattilainen, eli nauti sanani suolan kanssa.
Olen muuten joskus koulusurman kokeneita tavannut. En voi kuvitellakaan, miten järkyttävä kokemus tuo on. Eli (mikäli väitteesi siis on totta -
Mulla jäi siitä koulusurmasta käteen vain se että kiinnostuin psykologiasta enemmän ja nimenomaan mikä ajaa ihmisen radikalisoitumaan niin. Sanoisin että se on aina monen asian tuotos, ei esim. pelkän mt-ongelman, sillä suurinosa mt-ongelmaisista ei tee mitään sellaista. Ainoat asiat mitkä tekijöissä korostuu on miessukupuolen yliedustus (omien päätelmien mukaan ei biologisista syistä vaan kulttuurillisista, koska kaikki miehetkään ei tee niin) ja teon perustelu yleensä keskenään samankaltaisella aatteella. Ja se aate on eskaloinut sitä tekijän sekoamista kauan ennen tekoa. Eli en vähättelisi sen osuutta sanomalla että ihmiset tap p aa, ei aatteet tms..
Olen samaa mieltä tuosta, että miehissä on kulttuurillisia seikkoja, jotka ovat omankin tulkintani mukaan pääasiassa syynä miesten yliedustukseen melkeinpä kaikissa väkivaltatilastoissa. Ihan omasta kokemuksestani voin sanoa, että osasyynä on se kotona saatu kasvatus tai sen puute. Liian usein se kasvatus on jollain tavalla vinoutunutta. Tytöiltä vaaditaan ehkä enemmän, mutta poikiin usein suhtaudutaan jopa väheksyen. Enkä väitä että tämä olisi mikään yleispätevä sääntö, vaan enemmänkin tuote ylisukupolvisesta kehityksestä, johon ei olla puututtu tarpeeksi.
Valtavasti lapsia jäi kodittomiksi ja isättömiksi (varmasti myös äidittömiä paljon) sotien aikaan. Kyllä, tuosta tuli syntyvyysbuumi, mutta hintana taisi olla juuri se kasvatus. Isät olivat kokeneet rintaman, äidit joko lottina nähneet teurastuksen tai yrittäneet parhaansa mukaan pitää kodin kasassa. Jotkut kykenivät sen kanssa elämään. Omissa isovanhemmissani (kaikki olivat kokeneet Jatkosodan) esiintyy molemmat puolet. Toinen isoisäni katkeroitui täysin ja toinen oli hämmästyttävän sympaattinen ja fiksu koko loppuelämänsä. Se, miten nämä näkyivät heidän lapsistaan meneekin sitten jännäksi. Sen sympaattisen isoisän lapsi (toinen vanhemmistani siis ja vain yksi monesta sisaruksesta) olikin se epätasapainoisempi tapaus. Katkeran isoisän puolelta tullut oli järkevämpi.
Aivan liian usein näitä asioita yliyksinkertaistetaan jonkin raflaavan tekstin tai tarkoitushakuisen uutisoinnin takia. Se on pakko sanoa, että tuskin itse olisin ihan yhtä hyvin kouluampumisesta selvinnyt. Toivottavasti en joudu mitään sen kaltaista edes ikinä kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöntääkö nainen jutun nähtyään että joo-o, on se seurusteluhomma meille easymodella?
Vai keksiikö jonkin surkean meriselityksen selvälle asialle joka on kaikkien nähtävillä?
En ota vetoja vastaan, on sen verran helppo arvaus.
Luitko jutun? Jos nainen saa 300 tykkäystä miehiltä jotka tykkää kaikista, niin naisen täytyy vielä seuloa sieltä seasta ne joita oikeasti kiinnostaa hän henkilönä. Ei ole kauheen helppo homma.
Ja mies saa 90 tykkäystä. Väitätkö että se ei ole riittävä määrä, josta ei voi edes valikoida, kun tarkoitus on löytää se YKSI seurustelukumppani?
Eräs tuntemani sinkkunainen ainakin turhautui koko tämän päivän deittailuun, kun miehillä on aina monta onkea vetämässä yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen kyllä (koulusurman kokeneena ja radikalisoitumiseen syvästi perehtyneenä) sitä mieltä että ne ideat juuri saavat monet ihmiset tappamaan, aivopesun lailla. Inceliyden kaltaiset kuolemankultit ovat nyt trendikkäitä."
Vain jos tuollaista käytöstä tai toimintaa siinä kannustetaan. Silloin menee pää sekaisin ja alkaa yhdistämään asioita ristiin. Kuten Tukholma-syndrooman tai vaikka ihan pahoinpitelyn tapauksessa. Pahoinpidelty alkaa pitämään sitä lyömistä osoituksena esimerkiksi rakkaudesta.
Tämä tietenkin on vain omaa päättelyäni. Olen jonkin verran tietoinen aika monestakin psykologiaan liittyvästä. Osittain tiedonjanon ja osittain opiskelun myötä, mutta en tosiaan ole alan ammattilainen, eli nauti sanani suolan kanssa.
Olen muuten joskus koulusurman kokeneita tavannut. En voi kuvitellakaan, miten järkyttävä koke
Aivan täysin emme ole vanhempiemme vanhemmuuden armoilla vaan jo pelkkä lapsen temperamentti voi vaikuttaa siihen millainen ihminen tästä tulee. Jos on helppo hemmoteltu lapsuus, saattaa kasvaa ylimieliseksi ja kiittämättömäksi. Kun taas karun lapsuuden kokenut saattaa tehdä päätöksen olla katkeroitumatta ja tulla täysin erilaiseksi kuin huonot vanhempansa. Tai sitten ei.
Radikalisoituneilla nuorilla miehillä korostuu viimeistään teini-iästä asti narsistiset piirteet. Eli on samaan aikaan sitä huonommuuden tunnetta (vaikkapa koulukiusaamisen, ulkonäköpaineiden tai inceliyden takia), jota sitten kompensoidaan oman ylivertaisuuden korostamisella (sigma male, muiden haukkuminen yms.). Harva syntyy psykopaattina, joten narsismi on jotakin kautta päässyt heihin pesiytymään. Ja se luonteenpiirre sitten mahdollistaa sen radikalisoitumisen hirmutekoihin asti, jos korjausliikettä ei tapahdu.
"En usko että kukaan nainen vihaa miehiä kollektiivisesti, juuri sen takia että meillä on myös kokemuksia niistä hyvistä miehistä: iseistä, veljistä, sukulaisista, ystävistä, partnereista tmv.. Ei joku yksi incel netissä voi muuttaa niitä kokemuksia ja tapaa ajatella.
Sulle mulla on vain yksi pyyntö ja se on se että koita omassa elämässä luoda sellaista tilaa jossa niiden sikailijoiden sikailua ei hyväksytä. Kulttuurinen muutos ei tapahdu koskaan ulkoa sanelenalla vaan miesten täytyy itse puuttua siihen miehisyyden kulttuuriin. Jos se onnistuu, niin ajan kanssa naistenkaan ei tarvitsisi suhtautua miehiin ensiksi pelästyneesti että apua, mitä tuo haluaa minusta."
Kuvailet kyllä aika hyvin sen reaktion, jonka saan joka ikinen kerta. Pääasiassa tuollainen reaktio tulee hieman itseäni nuoremmilta naisilta (ei, en ole lähestynyt mitenkään romanttisessa mielessä tai iskurepliikkejä esittäen - ainakaan yleensä). Ihan normaali reaktio näköjään, että oletetaan minusta aina pahinta.
Tiedän olevani sosiaalisesti kömpelö tietyssä mielessä. Kasvoin pääasiassa aikuisten ympäröimänä. Useimmat näistä olivat naisia. Olen nähnyt ja itse kokenut monet niistä "vähemmän loogisista" asioista, joita moni nainen tekee ja kaiken lisäksi olen varsin empaattinen (usko tuo tai älä).
Se "perinteinen miehen malli" on minulle lähes tuntematon. Käyttäytymiseni siis on täysin epätyypillistä verrattuna odotuksiin. Kokoni ja sukupuoleni takia minun tavallaan odotetaan käyttäytyvän tietyllä tavalla ja kun tämä ei toteudu, on toinen ihan sekaisin. Ja koska some on se ainoa media aivan liian monelle, ovat kaikki tietoisia niistä pahimmista tapauksista. Ja niistä puhtaista valheista, joita ei ikinä tapahtunut, mutta joita käytetään pelotteluun niin naisten kuin miestenkin toimesta.
Tuotakaan en ymmärrä. Tarkoitushakuista satuttamista tai pyrkimystä vahingoittaa vain siksi että koetaan tarkoituksen pyhittävän keinot. Käsittämätön yhdistelmä mielestäni.
Mutta kiitos sinulle ja toivottavasti tulevaisuutesi on valoisa. Omani vaikuttaa hieman ankealta tällä hetkellä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme on läskisami?
-tuojollevastasit
Jankkaaja mies täällä.
Eli ns. M28. Jankuttanut täällä koko päivän, aamusta asti. Helvetin yksinkertainen pahvi, joka vielä vastailee itselleen ja luulee olevansa ovela esiintymällä eri ihmisinä. Ihan saatanan raivostuttava ameeba 😖
M28? Se sama joka aina kehuu käyvänsä Japanissa jossa naiset kuulemma alistuvat miehille kuten hänestä kuuluu? Jos näin niin olen väitellyt hänen kanssaan ennenkin. Mutta se oli hänelle vähän kiusallista, koska minä olen asunut Japanissa suuren osaa elämästäni, minulla on japanilainen perhe ja siten päässyt hyvin sisälle kyseisen maan kulttuuriin, ja luonnollisesti tunnen paljon japanilaisnaisiakin.
Kirjoitustyyli vaikuttaa kyllä samalta. Mutta tällä kertaa hän kehui vietnamilaisia naisia, että liekö jo japanilaisnaisetkin pilalla feminismin takia, hahaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten naisten isoin ongelma on miesviha.
Ei kyllä muuten pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
"En usko että kukaan nainen vihaa miehiä kollektiivisesti, juuri sen takia että meillä on myös kokemuksia niistä hyvistä miehistä: iseistä, veljistä, sukulaisista, ystävistä, partnereista tmv.. Ei joku yksi incel netissä voi muuttaa niitä kokemuksia ja tapaa ajatella.
Sulle mulla on vain yksi pyyntö ja se on se että koita omassa elämässä luoda sellaista tilaa jossa niiden sikailijoiden sikailua ei hyväksytä. Kulttuurinen muutos ei tapahdu koskaan ulkoa sanelenalla vaan miesten täytyy itse puuttua siihen miehisyyden kulttuuriin. Jos se onnistuu, niin ajan kanssa naistenkaan ei tarvitsisi suhtautua miehiin ensiksi pelästyneesti että apua, mitä tuo haluaa minusta."
Kuvailet kyllä aika hyvin sen reaktion, jonka saan joka ikinen kerta. Pääasiassa tuollainen reaktio tulee hieman itseäni nuoremmilta naisilta (ei, en ole lähestynyt mitenkään romanttisessa mielessä tai iskurepliikkejä esittäen - ainakaan yleensä). Ihan
En ole itse enää niin nuori, mutta muistan kyllä millaista oli olla nuori nainen. Seksuaalinen häirintä alkaa jo lapsena ja lähtee ihan käsistä varhaisteininä. Kyllä siinä nuorena naisena on vähintään tuskainen kun elää vuosia niin että aina saa varoa. Ihan joku mukavan oloinen mies saattaa moikata kadulla, ja jos katsot häntä päin että mitä asiaa hänellä on, niin sieltä saattaa yhtäkkiä tulla vaikka mitä törkyä, ja joka kerta sitä pelästyy eikä tiedä mitä tehdä ja haluaa vaan äkkiä pois. Sydäntä kivistää jo pelkästään kirjoittaa tästä. Sen on niin yleistä, niin yleistä, niin yleistä.. kun tyttäreni syntyi, itkin, koska minulla heräsi pelko. Tiedän etten voi suojella häntä ikuisesti siltä. The horror of girlhood.
Toivon sinullekin hyviä aikoja. Ei tässä kenelläkään hirveän hyvin mene, ei tässä maailmantilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöntääkö nainen jutun nähtyään että joo-o, on se seurusteluhomma meille easymodella?
Vai keksiikö jonkin surkean meriselityksen selvälle asialle joka on kaikkien nähtävillä?
Luitko jutun? Jos nainen saa 300 tykkäystä miehiltä jotka tykkää kaikista, niin naisen täytyy vielä seuloa sieltä seasta ne joita oikeasti kiinnostaa hän henkilönä. Ei ole kauheen helppo homma.
Ja mies saa 90 tykkäystä. Väitätkö että se ei ole riittävä määrä, josta ei voi edes valikoida, kun tarkoitus on löytää se YKSI seurustelukumppani?
Eräs tuntemani sinkkunainen ainakin turhautui koko tämän päivän deittailuun, kun miehillä on aina monta onkea vetämässä yhtä aikaa.
No siksi sitä kutsutaankin deittailuksi. Jos etsin elämänkumppania, en alkaisi deittailemaan. Ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Aivan liian monelle tuosta on muodostunut elämäntapa. Tinder ja vastaavat ovat puhdas karkkikauppa niille sairaimmille tapauksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luulevat tietävänsä miltä heteromiehestä tuntuu homomiehen ehdottelut?
Koska. Heteromiehet. Kertoo. Sen. Itse.
Ketkä miehet? Sun teini-ikäinen poikakaveri? Itseä ei haittaisi, korkeintaan huvittaisi 😅 Miehet eivät vihaa ja pidä naisia epämiellyttävinä kuten naiset miehiä. Siitähän eripura suurilta osin johtuu. Naiset pitävät viehättävävänä vain pientä osaa miehistä. Miehet pitävät suurinta osaa naisista viehättävinä. Tämänkin naiset koittavat viimeiseen asti kieltää mutta tämänkin ketjun viestit sen todistavat.
Taisi mennä puurot ja vellit sekaisin. Ei-toivotun henkilön kevyen flirtin voi, itseluottamuksesta riippuen, torjua ongelmitta. Suorasukaisen päällekäyvä seksiehdottelu tai jopa fyysinen käsiksi käyminen (ahdistelu) on sopimatonta ja epämiellyttävää. Eri
Vierailija kirjoitti:
Mä harrastan seksiä itseäni miellyttävien miesten kanssa, niin paljon ja niin usein kun mua sattuu huvittamaan, ja jos se jotain rumaa syrjäkylän inceliä harmittaa niin se ei liikuta mua pätkän vertaa 💅
Mä en harrasta seksiä koskaan, kun oma ukko ei halua ja vieraissa en käy. Sekin on elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi sitä kutsutaankin deittailuksi. Jos etsin elämänkumppania, en alkaisi deittailemaan. Ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Aivan liian monelle tuosta on muodostunut elämäntapa. Tinder ja vastaavat ovat puhdas karkkikauppa niille sairaimmille tapauksille.
En näkisi asiaa noin radikaalisti. Nimenomaan tämä nykyinen deittailukulttuuri on joko seksipartnerin, kaverin tai elämänkumppanin etsimistä. Elämänkumppanin kanssa jaetaan arki, koti ja rahat lainoineen, joten se on oikein oiva termi.
Sitten ihan oma asiansa on sielunkumppanuus. Sellaista ei etsimällä löydä, se tulee vastaan jos tulee. Se kestää kaiken.
Ehkä meidän rakkaus kulttuurimme olisi terveempi jos ihmiset luopuisivat siitä elokuvien ja muun viihteen syöttämästä ajatuksesta että sitä oikeaa tulee etsimällä etsiä, ja että siihen viereen on pakko löytää se JOKU tai elämä eikä edes itse voi olla kokonainen. Mitä jos osaisimme olla ja elää yksin, onnellisesti perheen ja valitsemiemme ystävien parissa joiden kanssa viihdymme, ja sitten JOS vastaan tulee se yksilö joka on kerrassaan maailman ihanin ihminen ja hän ajattelee samoin sinusta.. ei laskelmointia, ei tyytymistä. Vain luonnollista pariutumista.
Moni nainen on jo jyvällä tästä, kun ovat vapaaehtoisesti sinkkuja. Miehistä se suhde pakkomielle on toistaiseksi saanut niskalenkin, kuten kaikki tämä sarjatykkääminen, piluttomuudesta valittaminen ja muu epätoivo osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta riittää että naiset ei ole kollektiivisesti sellaisia degen perverssejä joita vastakkaisen sukupuolen ja lasten ja saakeli eläintenkin pitäisi pelätä.
Miehet pelkäävät, että naiset nauravat heille. Naiset pelkäävät, että miehet tappavat heidät. -Margaret Atwood
Se on sitä katkeroituneiden miesten tasa-arvoa.
Ja edelleen feministipaska propagandoi kärsimyksistään kautta vuosituhansien ääni väristen. Koko aate on täyttä vihaa ja vastakkainasettelua joka ei voi johtaa tasa-arvoon eikä toimivaan yhteiskuntaan. Feministit tulee saattaa ankaraan edesvastuuseen teoistaan ja sanoistaan!
Olet todella omituinen. Luepa, mitä feminismi oikeasti sisältää. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta riittää että naiset ei ole kollektiivisesti sellaisia degen perverssejä joita vastakkaisen sukupuolen ja lasten ja saakeli eläintenkin pitäisi pelätä.
Miehet pelkäävät, että naiset nauravat heille. Naiset pelkäävät, että miehet tappavat heidät. -Margaret Atwood
Ja edelleen feministipaska propagandoi kärsimyksistään kautta vuosituhansien ääni väristen. Koko aate on täyttä vihaa ja vastakkainasettelua joka ei voi johtaa tasa-arvoon eikä toimivaan yhteiskuntaan. Feministit tulee saattaa ankaraan edesvastuuseen teoistaan ja sanoistaan!
Ei se auta jos ei riisu vihalaseja päästä ensin. Vääristää todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaa, kaunaa, katkeruutta, kollektivismia, intersektionalismia, uskonnollista hurmosta ja sokeaa kuuliaisuutta aatteelle. Feminismistä on tullut täyttä saastaa intersektionaalisten marxistien kaapattua koko aatteen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se kansallistettu miesviha näy tämänkin palstan ja ketjun kommenteissa varsin selkeästi. Ilmeisesti siihen on vaan nuorten miesten totuttava ja hyväksyttävä. Kuljettava omaa polkuaan. Ainakaan mihinkään androgyyniin miellyttämisrooliin ei kannata sortua, silloin tämä elämän peli on hävitty ja kansakunta kuihtuu olemattomiin.
Hölmö.Täällähän juuri aikaa ja vaivaa säästämättä naiset vääntävät rautalangasta, mikä mättää ja mitä asialle voisi tehdä. (No, tuo yksi on melko ärhäkkä.) Jos naiset yleisesti vihaisivat miehiä, ei kukaan viitsisi. Ja jostakin syystä mammapalstalle tulee myös aika paljon miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha
Toistan: Ei se auta jos ei riisu vihalaseja päästä ensin. Vääristää todellisuutta.
I told you so. Ei kestänyt minuuttiakaan kun naisvihaaja kiirehti vastaamaan sanatarkalleen odotetulla tavalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todella omituinen. Luepa, mitä feminismi oikeasti
Miesvihaaja feminassesaasta. Vihapropagandisti. Agitaattori.
Jos armeijan käymisessä ei olisi mitään positiivista, naiset tuskin olisivat käyneet pitkää prosessia läpi voidakseen mennä sinne vapaaehtoisesti. Toki ihmiskohtaista, mikä jää loppusaldoksi. Eri